TARGI | 10 lutego 2023
Powiew świeżości podczas Promo Show 2023
Mnóstwo przygotowań, ekscytacji i ciężkiej pracy, a na koniec wszystko udało się tak, jak zaplanowaliśmy. Promo Show 2023 okazały się sukcesem, zarówno dla organizatorów, jak i dla nas - wystawców. Pozytywną energię czuło się już dzień przed targami, podczas budowy i dekoracji naszego stoiska, które w tym roku było absolutnie wyjątkowe – pierwszy raz w historii targów PIAP dysponował prawie 30 m2 powierzchni. Została ona umiejętnie wykorzystana do prezentacji wyjątkowych produktów przygotowanych przez producentów i dostawców zrzeszonych w Polskiej Izbie Artykułów Promocyjnych.
„Byłam zaskoczona rozmachem z jakim w tym roku przygotowano stoisko PIAP. Przyznam, że dotychczas nie dostrzegaliśmy możliwości jakie daje przynależność do tej organizacji. Doceniam wizję rozwoju PIAP kreowaną przez obecny Zarząd i tym bardziej cieszę się z naszego dołączenia do stowarzyszenia PIAP” – mówi Justyna Czerkun, Sales Manager for Poland w firmie Toppoint.
Podczas targów nasze stoisko odwiedziło kilkaset osób, rozdaliśmy ponad 400 sztuk „Niezbędnika Marketera”, który został bardzo dobrze przyjęty, jako pomocne narzędzie w pracy, zarówno dla agencji reklamowych, jak również dla odwiedzających, którzy nie są związani z branżą reklamową. Zmiany zostały dostrzeżone także przez osoby działające już długo w stowarzyszeniu PIAP. Jak przekazał Szymon Frieske z Open Gift: „Wow. Spektakularna zmiana w porównaniu do poprzednich lat. Widać świeże spojrzenie na funkcjonowania PIAP i przyszłość branży. Trzymamy kciuki i gratulujemy!”
Cieszymy się, że nasze wizerunkowe działania zostały dostrzeżone, a pozytywne opinie i rosnące grono firm członkowskich dodaje nam skrzydeł. Dziękujemy @Ooh Magazine za profesjonalną organizację. Już nie możemy się doczekać kolejnego spotkania podczas Festiwalu Marketingu.