Log in English Polski

PIAP publishers

GAZETA PIAP 12/2019

GAZETA PIAP 12/2019

W najnowszym numerze Gazety PIAP jak zwykle praktyczna pigułka informacji branżowych. Dowiecie się między innymi o mocnym akcencie lobbingowym Izby, która po raz kolejny staje do walki o zwiększenie limitów na nieodpłatne przekazywanie upominków reklamowych, a także o ciekawej propozycji misji na targi do Hongkongu. W numerze także palący temat procedur reklamacyjnych, które dla polskich agencji reklamowych, będących w środku łańcucha dystrybucyjnego, są prawdziwą zmorą biznesowej codzienności. Co więcej, sytuacja przekłada się na wizerunek całej branży upominków reklamowych. Wychodząc poza granice, prześwietlamy belgijski rynek reklamowy a także informujemy o nowym, restrykcyjnym prawie dotyczącym opakowań, które od nowego roku zaczyna obowiązywać w Niemczech. Zmiany w przepisach nie ominą także Polski, szykują się modyfikacje w zakresie przechowywania akt pracowniczych i ich digitalizacji. Żeby być gotowym na te i inne nowe procedury, zapraszamy do lektury! Przy okazji życzymy wielu inspiracji na nowy rok, pomyślności biznesowej i samych owocnych projektów!



powrót do listy