KONFERENCJE I SZKOLENIA | 30 lipca 2024

VI Forum Retail Challenge Poland 2025

25-26 września 2024, Warszawa. Adaptacja rozwiązań AI i wykorzystanie jej potencjału w handlu detalicznym to jedno z największych wyzwań branży retail. Transformacja cyfrowa rynku i branży wymaga ciągłego rozwoju sektora handlu detalicznego i dopasowania strategii do zmieniającego się otoczenia ekonomicznego. To tylko część wyzwań, którym będzie poświęcone VI FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2025, organizowane 25-26 września 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim VI edycji Forum jest Jak wykorzystać AI w handlu detalicznym.  

Udostępnij:

Współczesny handel detaliczny stoi przed wyzwaniem adaptacji nowoczesnych technologicznych rozwiązań przy jednoczesnym utrzymaniu zaangażowania i lojalizacji klienta, rozbudowie komunikacji omnichannelowej, walce cenowej z konkurencją oraz ukierunkowaniem na nowe platformy handlowe.  — Branża retail staje w obliczu wymagającego i szybciej niż kiedykolwiek zmieniającego się środowiska. Chodzi głównie o technologię, która cały czas się rozwija oraz oczywiście klientów, którzy oczekują lepszych i wygodniejszych sposobów zaspokajania swoich potrzeb i rozwiązywania problemów.— podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences.

Program opracowano w oparciu o rozmowy z liderami handlu off- i online z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży:

- STRATEGIE RYNKU RETAIL

- ROLA AI W HANDLU DETALICZNYM

- DIGITALIZACJA RETAILU

- SPRZEDAŻ OMNICHANNEL

- OPTYMALIZACJA E-COMMERCE

- ZMIANY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW

- PHYGITAL: BUDOWANIE JEDNOLITEGO DOŚWIADCZENIA

- ASORTYMENT I STRATEGIE CENOWE W DOBIE AI

- MARKETPLACE & CROSS BORDER COMMERCE

- RETAIL MEDIA

Wśród pierwszych potwierdzonych Prelegentów reprezentanci, m.in. ALDI, ALLEGRO, ALPINUS GROUP, AMAZON.PL, ANIA KRUK, AUCHAN, BATEAU POLSKA, BRICOMARCHE, BRW, CARREFOUR ITALIA, CARREFOUR POLSKA, CASTORAMA, CCC, DECATHLON, DM – DROGERIE MARKT, DOUGLAS POLSKA, DUKA INTERNATIONAL, ELECTROLUX GROUP, EMPIK, ESOTIQ & HENDERSON, GIACOMO CONTI & SUNSET SUITS, GREENPOINT, GRUPA PSB HANDEL, IKEA, INTERMARCHE, JERONIMO MARTINS, KAZAR, KOMFORT, KOMPUTRONIK, LEROY MERLIN, L`OCCITANE GROUP, LOTTE WEDEL, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA, MARTES SPORT, MARS, MCKINSEY & COMPANY, MEDIAMARKT POLSKA, NIVEA POLSKA, NOTINO, OBI, OCHNIK, OTCF, PANDORA, PEPCO, RTV EURO AGD, SEPHORA, SUPER-PHARM, TCHIBO, TOO GOOD TO GO, TOP SECRET, TYLKO, UNILEVER BALTICS, W.KRUK, VISION EXPRESS, VOX CAPITAL GROUP, X-KOM, YES, ZALANDO.

Lista Prelegentów:

https://retailchallengepoland.pl/prelegenci/

Propozycje programowe:

https://retailchallengepoland.pl/program-1-dzien/

Bilety:

https://retail2024.registration-form.online/

Korzystna oferta indywidualna oraz grupowa!

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Anna Banaś

anna.banas@braveconferences.pl

tel. 787 092 566

Polska Izba Artykułów Promocyjnych
ul. Święty Marcin 29/8 61-806 Poznań
NIP: 5222842937
REGON: 140900028
KRS: 0000274263
Sąd rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego