TARGI | 23 listopada 2023
PSI zwiększa znaczenie tekstyliów
Odbywające się w dniach 09-11 stycznia wydarzenie, wzmacnia pozycję wiodących w Europie Targów artykułów promocyjnych w branży tekstylnej. Jeszcze więcej czołowych wystawców PSI z branży tekstylnej, więcej wykładów na temat merchandise i tekstyliów branżowych, specjalne formaty typu Textile Village.
Znaczenie tekstyliów jako obszaru zastosowania w branży artykułów promocyjnych oddają wyniki ankiety dotyczącej PSI 2023. Według przeprowadzonego na zakończenie poprzednich targów sondażu 60 procent ankietowanych wyraziło szczególne zainteresowanie artykułami promocyjnymi z branży tekstylnej. Poszerzenie oferty PSI 2024 w tym segmencie stanowi odpowiedź na to zapotrzebowanie.
Więcej firm, więcej wiedzy
Na liście wystawców znalazły się już czołowe marki z branży tekstylnej, takie jak Daiber, FOL International, Herka, Iqoniq (XD), J.S. Fashion, L-SHOP-TEAM, neutral.com, Pure Waste i Skarpeta. Niezwykle ciekawie zapowiada się również nasze forum PSI z potwierdzonymi już wykładami ekspertów branżowych, takich jak Martin Schittko (Kierownik działu Merchandising Eintracht Frankfurt), Karsten Bleymehl (CEO Circular Materials GmbH i Head of Sales na Niemcy, Austrię i Szwajcarię, Pure Waste) czy Anouschka Jansen (Director Sustainability Solutions QIMA).
„Nasza oferta tekstylna ma na celu ukierunkowanie branży, stworzenie wychodzącej poza strukturę fiemy sieci kontaktów i zachęcenie do wymiany doświadczeń” – twierdzi dyrektor PSI, Petra Lassahn. „Cieszy nas fakt, że wspólnie z naszymi wystawcami udało nam się zrealizować koncepcję Textile Villages 2024 i że jesteśmy w stanie dać naszym odwiedzającym, w tych wymagających czasach, wartościową inspirację w zakresie tekstylnych artykułów promocyjnych, Corporate Fashion i Workwear.
Textile Village – powierzchnia wyprzedana
Poza FOL International z markami takimi jak Fruit of the Loom, Russell Europe i JERZEES na PSI Textile Village pojawią się również Cotton Classics, F.B. Aksesuar Çanta Tekstil, Malfini, Promodoro Fashion, Regatta Professional, Tee Jays, jak również L-SHOP-TEAM z należącymi do niego czterema własnymi markami miners mate, bags2go, Fair Towel i printwear. Tym samym powierzchnia wystawowa w hali 10 jest na chwilę obecną całkowicie wyprzedana. Odwiedzającym zaprezentowane będą sprawdzone, klasyczne tekstylia ze zrównoważonego asortymentu, jak również nowe produkty, w tym torebki, plecaki i frota.
Zrównoważony rozwój w dobrej cenie: czy to możliwe?
Stosunek jakości do ceny produktów ekologicznych stanowi na obecną chwilę najprawdopodobniej największe wyzwanie stojące przed branżą tekstylną. „Zrównoważony rozwój jest niezwykle istotny” – twierdzi Christian Lanvermann, Senior Marketing Manager w FOL International GmbH - „jednakże nie wszyscy wyrażają gotowość do płacenia większej ceny za takie produkty”. Lanvermann wraz ze swoim zespołem zamierza wykorzystać obecność na PSI do promocji swych marek i oferowanych przez nie ekologicznych produktów, jak również do zapoznania się z życzeniami i potrzebami klientów.
Również zespół Regatta Professional wiele obiecuje sobie w temacie wymiany doświadczeń z wymagającymi grupami docelowymi PSI. Sarah Clark, Distribution Manager UK and Export: „W Regatta Professional cieszymy się z możliwości ponownego występu na targach 2024 PSI Textile Village i kontaktu zarówno z naszymi starymi, jak i nowymi klientami. Textile Village umożliwia nam lepszy kontakt ze specjalistami z branży, jak również z nowymi klientami na obszarze tekstyliów.
Bilety są już dostępne w PSI Ticketshop.
RX – o nas
RX postawił sobie za cel stworzenie możliwości biznesowych dla klientów indywidualnych, stowarzyszeń i organizacji. Połączenie danych i produktów cyfrowych sprawia, że wydarzenia organizowane przez RX w 42 branżach i 22 krajach jeszcze zyskują na atrakcyjności. RX stanowi część RELX – globalnego dostawcy cyfrowych narzędzi analitycznych i zarządzających przeznaczonych dla klientów branżowych i biznesowych. www.rxglobal.com