KONFERENCJE I SZKOLENIA | 09 września 2024

Ostatnie odliczanie do XXIV Kongresu Public Relations

Wielkimi krokami zbliża się XXIV Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dniach 19-20 września w Rzeszowie. Podczas wydarzenia sporo miejsca zajmą kwestie zdarzeń kryzysowych, skutecznego wykorzystania narzędzi AI, ale również wyzwań, jakie wiążą się z rozwojem nowych technologii.

Udostępnij:

Eksperci jak co roku spotkają się w Rzeszowie, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Podczas Kongresu uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji oraz wziąć udział w panelach dyskusyjnych, które pozwolą lepiej zrozumieć, jak nowe technologie zmieniają oblicze komunikacji. W ramach wydarzenia odbędzie się także równolegle konferencja naukowa: „Cyfrowe Horyzonty: Sztuczna inteligencja i digitalizacja w służbie public relations i marketingu”.

Choć sztuczna inteligencja wkracza coraz śmielej w świat komunikacji, to nadal jest to domena przede wszystkim człowieka. Wciąż to my, ludzie, stoimy za markami, kreujemy strategie i nadajemy sens komunikacji. AI może nam pomóc w optymalizacji działań, ale to my decydujemy o tym, jakie wartości chcemy przekazywać i jak chcemy być postrzegani – mówi Karolina Łuczak, dyrektorka biura prasowego i komunikacji wewnętrznej Provident Polska S.A. Pamiętajmy, że niezależnie od tego, jak bardzo zaawansowane będą narzędzia, które mamy do dyspozycji, fundamentem skutecznej komunikacji zawsze będą dobre treści, zrozumienie odbiorcy i umiejętność budowania relacji.

Nie samym AI żyje public relations

Kongres nie ogranicza się wyłącznie do tematów związanych ze sztuczną inteligencją, ale dotyka również innych najbardziej aktualnych kwestii, takich jak kryzysy wizerunkowe, współpraca z influencerami czy budowanie wiarygodnych marek osobistych.

Obserwując ewolucję naszej branży przez ostatnie lata, widzimy, jak wiele się zmieniło. Z jednej strony mamy coraz bardziej wyrafinowane narzędzia i technologie, które pozwalają przyspieszyć i automatyzować pracę. Z drugiej podstawowym wyzwaniem nadal jest tworzenie transparentnej i wiarygodnej komunikacji – mówi Damian Ziąber, rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.Właśnie dlatego umiejętności budowania relacji, zarządzania kryzysami i tworzenia autentycznego wizerunku wciąż pozostają kluczowe. W przyszłości będziemy potrzebować specjalistów PR, którzy nie tylko znają się na najnowszych technologiach, ale również potrafią łączyć je z głębokim zrozumieniem ludzkich potrzeb i emocji. Tylko takie połączenie pozwoli nam tworzyć komunikację, która naprawdę działa.

Pomysłodawcą Kongresu jest prof. dr hab. Dariusz Tworzydło, który organizuje to wydarzenie od 2001 roku. To już zatem 24. spotkanie specjalistów z branży public relations, któremu patronują: Rzeszów - stolica innowacji, Orange Polska, Velo Bank, Media Board, Ideo, Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Ideo Force, Akademia Górnośląska, PWN, AWMIG, Exacto. Partnerami merytorycznymi Kongresu są Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Public Relations oraz Uniwersytet Warszawski (Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii).

Partner technologiczny: Media Visage, Aware

Partner logistyczny: Ford

Partner medialny: Newseria

Patroni medialni: BRIEF, Dziennik Warto Wiedzieć, OOH Magazine, Marketing przy Kawie, QBusiness.pl, Security Magazine, PIAP, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Business HUB, Monitor Rynkowy, Poradnik Przedsiębiorcy, 5 ways, Singns.pl, Wirtualne Media, Gifts Journal, Joomp.pl, Europerspektywy.eu, MediaRun, Marketing i Rynek.

Więcej informacji udziela: prof. dr hab. Dariusz Tworzydło; tel. 602 44 55 96; www.kongrespr.pl

Polska Izba Artykułów Promocyjnych
ul. Święty Marcin 29/8 61-806 Poznań
NIP: 5222842937
REGON: 140900028
KRS: 0000274263
Sąd rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego