ARTYKUŁ BRANŻOWY | 05 stycznia 2023
GAZETA PIAP 24/2023
Przedstawiciele branży reklamowej oceniają miniony rok, jako dobry pod względem biznesowym. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez PIAP, aż dwie trzecie ankietowanych firm odnotowała wzrosty obrotów między styczniem a listopadem 2022 w porównaniu do tego samego okresu 2021 roku.
Przyzwyczailiśmy się do dynamiki wokół nas, jesteśmy świadomi tego, że wpływamy na trudniejsze wody w gospodarce, szybszy nurt zmian, pełen trudnych do przewidzenia przeszkód. Mimo wszystko członkowie PIAP patrzą z optymizmem w przyszłość, a wzrosty sprzedaży są najlepszym dowodem na to, że maszyny marketingowe w firmach działają bez zakłóceń. Przedsiębiorców z branży reklamowej nie ominą legislacyjne transformacje – o wszystkich zapowiadanych zmianach w prawie w telegraficznym skrócie pisze Przemysław Ruchlicki. Ale nowym rok to także nowe możliwości, o których w kontekście unijnych dotacji opowiada Marcin Bosek. Jak zwykle w Gazecie PIAP znajdziecie także mnóstwo inspiracji – jak projektować materiały reklamowe z poszanowaniem prawa autorskiego, o benefitach dla pracowników, czy o odporności psychicznej w dzisiejszej, zmiennej i często brutalnej rzeczywistości biznesowej.
Serdecznie zapraszam do lektury!