BADANIA | 19 września 2023
Badania branżowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Badanie 1: Upominki reklamowe jako narzędzie marketingowe
W obliczu coraz większej konkurencji na rynku, efektywne strategie marketingowe są kluczem do sukcesu każdej firmy. Artykuły promocyjne odgrywają tu ważną rolę, ale jakie są ich rzeczywiste korzyści i wpływ na skuteczność działań marketingowych? Jak marketerzy planują kampanie i czego szukają? Szukamy odpowiedzi na te pytania w naszym pierwszym badaniu, skierowanym do grupy wykorzystującej upominki reklamowe w kampaniach marketingowych, czyli agencje i działy marketingu, działy sprzedaży, zakupów.
Badanie 2: Branża upominków reklamowych w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023
Branża artykułów promocyjnych jest dynamiczna, a zmiany gospodarcze mają wpływ na jej funkcjonowanie. Nasze drugie badanie koncentruje się na analizie, jak branża upominków reklamowych reaguje na wyzwania i szanse wynikające z aktualnych zmian gospodarczych. Badanie skierowane jest do uczestników rynku reklamowego BTL.
Jak wziąć udział:
Aby wziąć udział w badaniach, wystarczy wejść na stronę www.badania.piap-org.pl i wypełnić krótkie ankiety, przygotowane przez Radę Edukacyjną PIAP.
Terminy:
Badania są dostępne do 06 pażdziernika 2023 roku. Wyniki obu badań zostaną opublikowane na stronie internetowej PIAP i przekazane mediom oraz branżowym ekspertom.
Partnerem badania jest firma Softarchitect, opracowanie graficzne wykonała agencja Ritf.
Patroni badania : Uniwersytet Meritum, Świat Druku, OOH Magazine, Marketer+, SMB, Nowy Marketing, Brief, Reklama.pl, GJC, joomp, Marketing przy kawie, Klub Kobiet Biznesu, Law Business Quality, Warto Znać, Kuchnia Marketera