Page 9 - Gazeta PIAP
P. 9

BEZPŁATNA GAZE TA POLSKIE J IZBY AR T YKUŁÓ W PROMOCYJNYCH                                               | 09

        Z życia Izby...                 Z rynku                      Edukacja i szkolenia           Lifestyle                     Kalendarz wydarzeń
         Strona 2                                                    Strona 11                     Strona 14                    Strona 16



        WSPÓLNIE ODBUDUJMY POPYT NA UPOMINKI REKLAMOWE




        Bezpieczne targi są możliwe. W opinii naszych wystawców
        potrzebny jest nam duży reSTART branży. Przed nami
        najważniejszy sezon świąteczny. W tych nietypowych czasach
        upominki reklamowe mogą stać się kluczowym narzędziem
        w komunikacji firm z klientem i długofalowym budowaniu relacji
        – mówi w wywiadzie z nami Robert Załupski z OOH magazine –
        organizator wrześniowych targów FestiwalMarketingu.pl


                                      fantastyczne  jubileusze.  30.,  20.  czy
                                      15. lecia obecności na rynku. Wierzę,
                                      że z tej nietypowej sytuacji wyjdą jesz-
                                      cze bardziej wzmocnieni.
                                        Jak  przedstawia  się  zaintereso-
                                      wanie  tegoroczną  edycją  Festiwalu
                                      zarówno  wśród  wystawców,  jak
                                      i zwiedzających?
                                        Większość  firm  zdaje  sobie  spra-
                                      wę, że potrzebny jest potężny reSTART
                                      branży,  a  właściwie  całej  gospodar-
                                      ki.  W  mojej  opinii  chyba  żadna  go-
                                      spodarka świata nie przeżyje kolejne-
                                      go lockdownu. O ile wcześniej wyda-
                                      wało nam się, że będzie problem z or-
           ROBERT ZAŁUPSKI            ganizacją i rozważaliśmy różne scena-
                                      riusze (mamy na szczęście świetnego
           CEO OOH magazine
                                      partnera  w  postaci  EXPO  XXI  War-
                                      szawa, który wspiera nas na każdym
        Wiosna  zamiast  odmrożenia  przy-  etapie organizacji), to jednak obecnie
        niosła w tym roku zamrożenie. Jak   widzimy  duży  optymizm  naszej  bran-
        przyjęliście tę sytuację jako organi-  ży. Potrzebny jest powiew normalno-
        zatorzy imprezy targowej? Jak wy-  ści, spotkania twarzą w twarz, zapo-
        glądała  komunikacja  z  klientami   znania  się  z  nowościami  i  ponowne   osób, które przybyły na targi „Jestem   prezy. Rozmawiamy z przedstawicie-  kach  współpracy.  Budować  relacje.
        w tym trudnym momencie?       otwarcie. A co najważniejsze - musimy   Slow”. W sierpniu przed nami jeszcze   lami  top  agencji  i  wiemy,  że  na  ich   Jeśli chcemy odbudować popyt na ar-
          W pierwszym okresie skupiliśmy się   dać jasny sygnał dla działów marke-  targi mody - również w Poznaniu. Tak-  obecność możemy liczyć. To dla nas   tykuły promocyjne, musimy wysłać ja-
        na działaniach charytatywnych. Akcja   tingu klientów końcowych. W tych nie-  że nie będziemy pierwsi.  i  wystawców  ważne  wsparcie.  Wie-  sny  przekaz  dla  rynku,  pokazać,  że
        #SuperBohater  koordynowana  przez   typowych czasach firmy powinny po-  Zgodnie  z  wytycznymi,  poszerzyli-  le  rozmów  ze  zwiedzającymi  pro-  branża działa i co więcej - nasza ofer-
        OOH  magazine  zaangażowała  wielu   stawić na budowanie relacji, wsparcie   śmy alejki między stoiskami do 3 me-  wadzą  sami  wystawcy.  To  czas,  kie-  ta  może  być  świetną  alternatywą  do
        naszych  wystawców.  Wsparliśmy  ra-  swoich  klientów  i  pracowników.  Do-  trów,  mamy  dużo  większą  przestrzeń,   dy  wszyscy  gracze  rynku  rekla-  drogich  kampanii  telewizyjnych  czy
        zem ponad 40 szpitali zakaźnych. Wy-  skonale wiemy, że upominki reklamo-  świetnie  zaplanowaną  komunikację   mowego  muszą  wspólnie  odbudo-  online.
        posażyliśmy  ponad  500  pielęgniarek   we są do tego najlepszym narzędziem.   oraz  mnóstwo  punktów  do  dezynfek-  wać  popyt  na  upominki  reklamo-  Opowiedz proszę o wydarzeniach
        i ratowników medycznych w persona-  Spotkajmy się we wrześniu w Warsza-  cji. Wystawcy będą zaopatrzeni zarów-  we.  Musimy  także  pamiętać,  że  na-  towarzyszących,  jakie  dodatkowe
        lizowane kubki z logo #SuperBohater.   wie.  Oczywiście  z  zachowaniem  no-  no w przyłbice, jak i maseczki. Firma   sza  branża  jest  mocno  powiązana   atrakcje  czekają  na  gości  podczas
        Takie pospolite ruszenie naprawdę do-  wych norm bezpieczeństwa.  Headwear przygotowuje maseczki dla   z  branżą  eventową.  Wierzę,  że  od-  tegorocznego Festiwalu?
        dało branży dużo pozytywnej energii.  Przygotowania  do  targów  i  wy-  zwiedzających. Mimo to wiemy, że na   powiednio  wysoką  frekwencją  na     Finalizujemy  program  dwóch  kon-
          Co  do  organizacji  samych  targów,   darzeń towarzyszących ruszyły peł-  pewno  będą  to  inne  targi  niż  dotych-  FestiwalMarketingu.pl  pokażemy,  że   ferencji:  EVENT  MIX  i  MARKETING
        mieliśmy  bardzo  dobry  feedback  od   ną  parą.  Jakie  wymogi  wymuszają   czas. Bez przyjacielskich uścisków czy   bezpieczne wydarzenia są możliwe.  MIX. Oczywiście będą branżowe kon-
        naszych wystawców. Właściwie to oni   względy  bezpieczeństwa  podczas   też wieczornej imprezy w klubie.  Dlaczego  spotkania  face  to  face   kursy  SUPER  GIFT  i  POS  STARS.
        podjęli decyzję o kontynuowaniu prac   FestiwalMarketingu.pl?  Staramy  się  jednak  zapewnić  takie   podczas  targów  branżowych  są   Bezpłatna  kawa  i  dużo  bezpiecznych
        nad  Festiwalem  Marketingu.  Wiemy,   Bezpieczne  targi  są  możliwe  i  na   warunki,  aby  wystawcy  i  zwiedzający   dobrym  kierunkiem  promowania   stref do spotkań. Wystawców będziemy
        że będzie on inny, wyjątkowy, ale pa-  takie  właśnie  stawiamy.  Za  nami  są   poczuli normalność, za którą tak chy-  oferty?  integrować z przedstawicielami agen-
        miętamy przecież rok 2008, kiedy bo-  już pierwsze wydarzenia w Poznaniu,   ba wszyscy tęsknimy.  Produkty  reklamowe  trzeba  zo-  cji  reklamowych  i  drukarń  podczas
        rykaliśmy  się  z  kryzysem  gospodar-  podczas  których  na  jednych  targach   Co wydaje się Wam obecnie szcze-  baczyć  na  żywo  i  dotknąć.  Spraw-  pikniku po targach. Wszystko z zacho-
        czym.  Wystawcy  wierzą,  że  poradzi-  zorganizowanych w czerwcu pojawiło   gólnym wyzwaniem?  dzić  ich  jakość.  Ich  prezentacja  on-  waniem  wytycznych  bezpieczeństwa,
        my  sobie  jeszcze  lepiej.  Pamiętajmy,   się ponad 4 tys. zwiedzających. Praski   Zdecydowanie przekonanie ludzi do   line  to  za  mało.  Przy  okazji  war-  w przyjaznej atmosferze.
        że wielu z nich niedawno obchodziło   Koneser również odwiedziło mnóstwo   jak najliczniejszego przybycia na im-  to porozmawiać o trendach i warun-  ■ Rozmawiała Joanna Muszyńska
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14