Wydawnictwo
Nasz coroczny katalog w nowej odsłonie pod nazwą "Niezbędnik Marketera"
Udostępniamy do pobrania pigułkę wiedzy na temat upominków reklamowych i produktów wspierających promocję. Wydanie tej publikacji to dla nas co roku święto sprawczości i różnorodności naszej branży. W 2023 posłuchaliśmy głosu członków i wzmocniliśmy przekaz – to już nie jest zwykły katalog producentów, czy dostawców usług, a narzędzie niezbędne każdemu marketerowi, służące jako leksykon solidnych uczestników rynku reklamowego.Gazeta PIAP. Jedyne takie branżowe źródło rzetelnych informacji
Przedstawiciele branży reklamowej oceniają miniony rok, jako dobry pod względem biznesowym. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez PIAP, aż dwie trzecie ankietowanych firm odnotowała wzrosty obrotów między styczniem a listopadem 2022 w porównaniu do tego samego okresu 2021 roku. Przyzwyczailiśmy się do dynamiki wokół nas, jesteśmy świadomi tego, że wpływamy na trudniejsze wody w gospodarce, szybszy nurt zmian, pełen trudnych do przewidzenia przeszkód. Przedsiębiorców z branży reklamowej nie ominą legislacyjne transformacje – o wszystkich zapowiadanych zmianach w prawie w telegraficznym skrócie pisze Przemysław Ruchlicki. Jak zwykle w Gazecie PIAP znajdziecie także mnóstwo inspiracji – jak projektować materiały reklamowe z poszanowaniem prawa autorskiego, o benefitach dla pracowników, czy o odporności psychicznej w dzisiejszej, zmiennej i często brutalnej rzeczywistości biznesowej. Zapraszam do lektury!