ESB European Sellers&Buyers to działająca cały rok platforma internetowa łączaca dostawców i dystrybutorów produktów promocyjnych. Prezentacja oferty i pozycjonowanie firmy w wynikach wyszukiwania jest doskonałą kontynuacją działań promocyjnych i eksportowych. Niewątpliwą dodatkową zaletę ESB stanowi comiesięczny newsletter prezentujący nowości i trendy produktowe w szeroko pojętej branży artykułów reklamowych.
Nakład: 5 000 Dystrybucja: wysyłka pocztowa do firm z branży upominków reklamowych oraz klientów końcowych. Magazyn Gifts Journal Polska to jedyny na polskim rynku magazyn poświęcony wyłącznie upominkom reklamowym. Uczestniczymy w najważniejszych wydarzeniach branżowych w kraju i za granicą, już od 2000 roku.Tytuł trafia do wyselekcjonowanej grupy dwóch odbiorców. Czytelnikami są agencje reklamowe oraz szefowie marketingu i działy zakupów największych firm w Polsce.
• Nakład: 5 000
• Dystrybucja: wysyłka pocztowa do firm z branży upominków reklamowych oraz klientów końcowych
• Cennik: Pobierz
Kliknij tutaj, aby zobaczyć magazyn w formie elektronicznej.
Kontakt: www.giftsjournal.pl
OOH magazine skierowany jest do kadry zarządzającej i menedżerskiej odpowiedzialnej za budżety reklamowe dużych korporacji, domów mediowych, agencji reklamowych oraz przedstawicieli branży reklamowej. Półrocznik dostarcza wiadomości branżowe, artykuły specjalistyczne, felietony, a także na bieżąco aktualizowane katalogi firm i oferty z rynku reklamowego. Niekwestionowany lider w sektorze prasy branżowej, poświęconej szeroko pojętej reklamie.
Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. istnieje od 1993 roku. Wydaje magazyn dla branż poligraficznej, opakowaniowej, graficznej i reklamowej – „Świat DRUKU”, który ma opinię pisma fachowego i rzetelnego, niezawodnego źródła wiedzy dla początkujących i zaawansowanych. Czytają go właściciele firm, kadra menedżerska, pracownicy drukarń, studiów graficznych, agencji reklamowych oraz dostawcy nowych technologii. Uzupełnieniem drukowanej wersji pisma są strony internetowe www.swiatdruku.eu oraz cotygodniowo wysyłany newsletter, dzięki którym Czytelnicy mają dostęp do najświeższych informacji.
Polski Drukarz organizuje także seminaria i konferencje na tematy związane z branżą poligraficzną, marketingową i reklamową w ramach Akademii Wiedzy (www.akademia-wiedzy.eu). Sprawuje patronaty medialne nad imprezami organizowanymi przez firmy i instytucje branżowe. Jest członkiem Polskiej Izby Druku i Polskiej Izby Opakowań, Sponsorem Założycielem Fundacji Rozwoju Kadr Poligraficznych, członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sitodruku i Druku Cyfrowego, członkiem Polskiej Izby Fleksografów, członkiem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych i partnerem Programu Solidni w Biznesie.
Oct. 16, 2017, 9:58 a.m.
MARKETER+
„Marketer+” to wydawany od 2011 roku branżowy magazyn skierowany do osób poszukujących efektywnych rozwiązań w marketingu. Nasi czytelnicy to dyrektorzy, kierownicy, specjaliści ds. marketingu, jak również właściciele małych i średnich firm. Jesteśmy również źródłem inspiracji i praktycznym przewodnikiem dla przedstawicieli branży reklamowej.
Każdy numer to średnio 120 stron szczegółowej i rzetelnej analizy danego tematu. Piszą dla nas praktycy, najlepsi eksperci w swoich dziedzinach. Na bazie własnego bogatego doświadczenia na polskim rynku pokazują, jak krok po kroku prowadzić skuteczne działania marketingowe. W magazynie prezentujemy narzędzia, skuteczne techniki i rozwiązania, które z powodzeniem można wdrożyć w każdej firmie.
Czytelnicy doceniają nas za wysoką jakość artykułów i przystępną formę prezentacji treści – to cecha, która zdecydowanie wyróżnia nas spośród innych tytułów na rynku. Zachęcamy do lektury i współpracy!
Magazyn eppi (European Promotional Products Industry) jest ogólnoeuropejskim czasopismem branżowym dla europejskiego sektora artykułów promocyjnych. Eppi jest dwumiesięczną publikacją, która wychodzi 6 razy w roku, począwszy od lutego. Ma nakład 10 000 egzemplarzy. Za pomocą systemu rotacji, eppi jest rozprowadzany do ponad 16 000 dystrybutorów, w tym znaczących partnerów kontaktowych, informując ich o działalności globalnej koncentrującej się na europejskiej branży artykułów promocyjnych. Każda edycja eppi służy zaspokojeniu rosnącego poszukiwania informacji w branży artykułów promocyjnych: Zakres obejmuje ludzi i spółki, produkty oraz trendy, rynki europejskie i pokazy handlowe, politykę gospodarczą UE oraz wiadomości o stowarzyszeniach.
Lokalne raportowanie zapewnia „ujęcia na żywo” wydarzeń.
Oprócz tego, każda sprawa eppi koncentruje się na trzech kompleksowych, odnoszących się do produktu, głównych tematach, podkreślając aktualne innowacje międzynarodowych dostawców artykułów promocyjnych. To czyni eppi nieodzownym pośrednikiem pomiędzy producentami/importerami i europejskimi dystrybutorami.
March 26, 2013, 9 a.m.
Wielka Księga Reklamy i Poligrafii RemaDays - Katalog Wystawców
Nakład: 12 000 Dystrybucja: dla każdego zwiedzającego targi RemaDays Warsaw. Charakter Księgi polega na tym, że łączy w sobie zarówno zalety reklamy prasowej jak i podręcznej bazy danych. Zaproponowany podział na kategorie produktowe doskonale sprawdza się jako źródło cennej informacji. Reklamodawca udostępnia bardzo praktyczne informacje dzięki którym możliwe jest sprawne nawiązanie szybkiego kontaktu. Każdy firma publikuje również informacje o dystrybuowanych przez siebie markach oraz produktach. Wyszukiwarki pozwalają precyzyjnie odnaleźć poszukiwane firmy.
Nakład: 12 000
Dystrybucja: dla każdego zwiedzającego targi RemaDays Warsaw
Insights and analysis for smaller businesses. SEO, lead generation, email marketing, conversion, social, analytics, design — much more. Trusted since 1995. www.youtube.com/user/webmarketingtoday
Marketing przy Kawie to znany tygodnik internetowy o marketingu. Zawiera obszerną branżową bazę wiedzy o marketingu i reklamie. Prezentuje w sposób przystępny najbardziej aktualne zagadnienia, analizy, trendy, wyniki badań, przykłady udanych kampanii, opinie, poglądy i idee marketingowe. Gromadzi wiedzę od 2003 r. W Marketingu przy Kawie ukazały się wywiady z tak znanymi guru marketingu jak Philip Kotler, Al Ries, Jack Trout, Drayton Bird, Don Tapscott, Peter Fisk, Guy Kawasaki czy Richard Branson.
Subskrybenci Marketingu przy Kawie to decydenci, managerowie i specjaliści z działów marketingu, agencji reklamowych i interaktywnych, agencji badawczych, agencji i działów public relations.
Jedyny portal skierowany do branży papierniczo-biurowo-szkolno-zabawkarskiej. Stworzony dla branży i z branżą. Tylko tutaj najszybciej dostępne są wszelkie informacje z życia firm oferujących artykuły do biura, szkoły i dla dzieci. Tylko tu zawsze nieodpłatnie można dodać ogłoszenia o pracę, dzięki czemu w jednym miejscu wszyscy branżyści mogą znaleźć najciekawsze oferty nowych posad w firmach branżowych.
scann.R Team to ludzie z pasją oraz misją integracji środowiska PBSiZ. Jeżeli poszukujesz nowinek produktowych, chcesz pochwalić się osiągnięciami swojej firmy lub po prostu oddać się lekturze on-line, www.scanner.com.pl jest dla Ciebie. Jak zapewnia redaktor naczelna portalu - Daria Kostera, strona każdego dnia ewoluuje, nie zamyka się na branżę, chce wspierać różne przedsięwzięcia. To właśnie dlatego scann.R team tak często działa społecznie oraz kładzie szczególny nacisk na nietypowe formy promocji firm z branży.
Motto redakcyjne to: Kto chce - szuka sposobu, kto nie chce - szuka powodu."
March 24, 2013, 10:50 a.m.
Reklama.pl
REKLAMA.PL jest największym serwisem usług marketingowych wspierającym pracę działu reklamy, marketingu i PR. Portal współtworzą właściciele małych i dużych firm, doświadczeni specjaliści i giganci polskiej reklamy. Szeroki wachlarz funkcjonalności, najświeższe aktualności, rozbudowane katalogi firm i najbardziej kreatywne produkty reklamowe na polskim rynku.