Targi FESPA Global Print Expo 2022 i European Sign Expo 2022
Odbywające się w Berlinie targi FESPA Global Print Expo 2022 (31 maja – 3 czerwca br.) wraz z wystawą European Sign Expo przyciągnęły liczną międzynarodową społeczność skupioną wokół druku specjalistycznego i znakowania. 375 wystawców zaprezentowało swoją ofertę blisko 16 tys. gości ze 126 krajów (najliczniej reprezentowane były Niemcy, Włochy, Polska, Niderlandy i Wlk. Brytania), w tym ponad 60% wizytujących stanowili decydenci firm. Jak podkreśla organizator, przełożyło się to na wyjątkowo dużą liczbę zawartych partnerstw i umów handlowych. Dodatkowo 53% gości, którzy wypełnili ankiety rejestracyjne, potwierdziło gotowość do inwestowania na targach lub wkrótce po nich. Na wystawie nie zabrakło premierowych pokazów i ciekawego programu towarzyszącego.
Odbywające się w Berlinie targi FESPA Global Print Expo 2022 (31 maja – 3 czerwca br.) wraz z wystawą European Sign Expo przyciągnęły liczną międzynarodową społeczność skupioną wokół druku specjalistycznego i znakowania. 375 wystawców zaprezentowało swoją ofertę blisko 16 tys. gości ze 126 krajów (najliczniej reprezentowane były Niemcy, Włochy, Polska, Niderlandy i Wlk. Brytania), w tym ponad 60% wizytujących stanowili decydenci firm. Jak podkreśla organizator, przełożyło się to na wyjątkowo dużą liczbę zawartych partnerstw i umów handlowych. Dodatkowo 53% gości, którzy wypełnili ankiety rejestracyjne, potwierdziło gotowość do inwestowania na targach lub wkrótce po nich. Na wystawie nie zabrakło premierowych pokazów i ciekawego programu towarzyszącego.
Pełną relację z targów FESPA Global Print Expo 2022 przeczytają Państwo w numerze 7-8/2022 magazynu „Świat DRUKU”.
Czas na targach płynie szybciej – to jedno z najczęściej powtarzanych zdań podczas 14. Międzynarodowych Targów Packaging Innovations, które w dniach 31.05-01.06. odbyły się w EXPO XXI Warszawa. Słowa te nie dziwią, bowiem program wydarzenia był bardzo szeroki. Oprócz wystawy targowej składały się na niego liczne warsztaty i prezentacje w strefie workShops, spotkania z młodymi projektantami w Strefie Studenta i towarzysząca targom konferencja Packaging [R]evolution. W wydarzeniu wzięło udział prawie 1800 zwiedzających oraz 80 czołowych firm z branży. Targi po raz kolejny udowodniły, że spotkania bezpośrednie mają niesamowitą moc i budują zaufanie, które w relacjach biznesowych jest niezwykle istotne.
Czas na targach płynie szybciej – to jedno z najczęściej powtarzanych zdań podczas 14. Międzynarodowych Targów Packaging Innovations, które w dniach 31.05-01.06. odbyły się w EXPO XXI Warszawa. Słowa te nie dziwią, bowiem program wydarzenia był bardzo szeroki. Oprócz wystawy targowej składały się na niego liczne warsztaty i prezentacje w strefie workShops, spotkania z młodymi projektantami w Strefie Studenta i towarzysząca targom konferencja Packaging [R]evolution. W wydarzeniu wzięło udział prawie 1800 zwiedzających oraz 80 czołowych firm z branży. Targi po raz kolejny udowodniły, że spotkania bezpośrednie mają niesamowitą moc i budują zaufanie, które w relacjach biznesowych jest niezwykle istotne.
D – Tegoroczne targi GWW-Newsweek zakończyły się 17 maja a ich ostatnim przystankiem było Centrum targowe w Dortmundzie. Podczas tego trwającego dwa i pół tygodnia wydarzenia odbywającego się w ośmiu lokalizacjach przedstawicielom branży reklamowej w Niemczech zaprezentowało się prawie 100 dostawców. Było to pierwsze takie wydarzenie po ponad dwuletniej przerwie związanej z pandemią, a odzew ze strony uczestników był bardzo pozytywny. W wydarzeniu wzięło udział 3384 odwiedzających, przy czym ich liczba w różnych lokalizacjach różniła się w zależności od wielu czynników, takich jak miejsce i dzień tygodnia. Ogólnie rzecz biorąc można jednak powiedzieć, że pomimo trudnych warunków ekonomicznych, branża produktów promocyjnych stopniowo nabiera tempa.
D – Tegoroczne targi GWW-Newsweek zakończyły się 17 maja a ich ostatnim przystankiem było Centrum targowe w Dortmundzie. Podczas tego trwającego dwa i pół tygodnia wydarzenia odbywającego się w ośmiu lokalizacjach przedstawicielom branży reklamowej w Niemczech zaprezentowało się prawie 100 dostawców. Było to pierwsze takie wydarzenie po ponad dwuletniej przerwie związanej z pandemią, a odzew ze strony uczestników był bardzo pozytywny. W wydarzeniu wzięło udział 3384 odwiedzających, przy czym ich liczba w różnych lokalizacjach różniła się w zależności od wielu czynników, takich jak miejsce i dzień tygodnia. Ogólnie rzecz biorąc można jednak powiedzieć, że pomimo trudnych warunków ekonomicznych, branża produktów promocyjnych stopniowo nabiera tempa.
W dniach 26-28 kwietnia br., po ponad dwuletniej przerwie, wreszcie odbyła się 7. edycja wydarzenia C!Print Madrid. W wydarzeniu wzięło udział 138 wystawców, z czego ponad 50% nigdy wcześniej nie brało udziału w tej imprezie. W ciągu trzech dni pojawiło się 8956 gości, z czego niemal 90% stanowili Hiszpanie. W programie konferencji uwzględniono najnowsze trendy w sektorze, do których należą zrównoważony rozwój, cyfryzacja, komunikacja wizualna, design i znaczenie sprzedaży detalicznej. Swój punkt widzenia na te trendy zaprezentowali producenci, podmioty zajmujące się drukiem, agencje i usługodawcy zajmujący się artykułami promocyjnymi. C!Print Madrid było także okazją, by zaprezentować innowacyjne rozwiązania w dziedzinie grafiki i komunikacji wizualnej.
W dniach 26-28 kwietnia br., po ponad dwuletniej przerwie, wreszcie odbyła się 7. edycja wydarzenia C!Print Madrid. W wydarzeniu wzięło udział 138 wystawców, z czego ponad 50% nigdy wcześniej nie brało udziału w tej imprezie. W ciągu trzech dni pojawiło się 8956 gości, z czego niemal 90% stanowili Hiszpanie. W programie konferencji uwzględniono najnowsze trendy w sektorze, do których należą zrównoważony rozwój, cyfryzacja, komunikacja wizualna, design i znaczenie sprzedaży detalicznej. Swój punkt widzenia na te trendy zaprezentowali producenci, podmioty zajmujące się drukiem, agencje i usługodawcy zajmujący się artykułami promocyjnymi. C!Print Madrid było także okazją, by zaprezentować innowacyjne rozwiązania w dziedzinie grafiki i komunikacji wizualnej.
12. edycja organizowanych przez Martina Zettl i sześć agencji sponsorujących największych w Austrii targów reklamy sensorycznej marke[ding] w Wiedniu odbyła się 7 kwietnia 2022 r. Uczestniczyło w niej 120 wystawców z dwunastu krajów oraz wybrani dostawcy z sektorów komunikacji wizualnej, mebli promocyjnych, reklamy zewnętrznej, oznakowania cyfrowego i eventów. Na targi zarejestrowało się 1512 odwiedzających z branży promocyjnej (w 2021 r.: 1297). Wielu wystawców chwaliło wysoką jakość dyskusji, a także staranną i profesjonalną organizację targów. Kolejna edycja marke[ding] w Wiedniu odbędzie się w Pałacu Cesarskim Hofburg 18 kwietnia 2023 r. Wcześniej, 29 września 2022 r., targi marke[ding] odbędą się w Wels, w Górnej Austrii.
12. edycja organizowanych przez Martina Zettl i sześć agencji sponsorujących największych w Austrii targów reklamy sensorycznej marke[ding] w Wiedniu odbyła się 7 kwietnia 2022 r. Uczestniczyło w niej 120 wystawców z dwunastu krajów oraz wybrani dostawcy z sektorów komunikacji wizualnej, mebli promocyjnych, reklamy zewnętrznej, oznakowania cyfrowego i eventów. Na targi zarejestrowało się 1512 odwiedzających z branży promocyjnej (w 2021 r.: 1297). Wielu wystawców chwaliło wysoką jakość dyskusji, a także staranną i profesjonalną organizację targów. Kolejna edycja marke[ding] w Wiedniu odbędzie się w Pałacu Cesarskim Hofburg 18 kwietnia 2023 r. Wcześniej, 29 września 2022 r., targi marke[ding] odbędą się w Wels, w Górnej Austrii.
PROMOGIFT 2022 zrzesza ponad sto firm zajmujących się artykułami promocyjnymi
W dniach 22-24 marca 2022 roku odbyła się czternasta edycja wydarzenia International Promotional Gift Show, PROMOGIFT 2022, zorganizowanego przez IFEMA MADRID. W wydarzeniu wzięło udział 110 firm z 6 krajów, a liczba uczestników kolejny raz dowiodła, że jest to najważniejsze wydarzenie branżowe w Europie Południowej. PROMOGIFT wsparły dwa stowarzyszenia - AIMFAP i FYVAR. W ramach współpracy z IFEMA MADRID, swojego wsparcia udzieliła również Wspólnota Madrytu, której celem jest pomaganie przedsiębiorstwom w transformacji cyfrowej i internacjonalizacji. Wspólnym celem jest gospodarcza i międzynarodowa promocja Madrytu, do której dążą obie organizacje.
W dniach 22-24 marca 2022 roku odbyła się czternasta edycja wydarzenia International Promotional Gift Show, PROMOGIFT 2022, zorganizowanego przez IFEMA MADRID. W wydarzeniu wzięło udział 110 firm z 6 krajów, a liczba uczestników kolejny raz dowiodła, że jest to najważniejsze wydarzenie branżowe w Europie Południowej. PROMOGIFT wsparły dwa stowarzyszenia - AIMFAP i FYVAR. W ramach współpracy z IFEMA MADRID, swojego wsparcia udzieliła również Wspólnota Madrytu, której celem jest pomaganie przedsiębiorstwom w transformacji cyfrowej i internacjonalizacji. Wspólnym celem jest gospodarcza i międzynarodowa promocja Madrytu, do której dążą obie organizacje.
Dobiegła końca 17. już edycja Targów Reklamy i Druku RemaDays 2022. Podobnie jak poprzednie edycje i ta była pełna wrażeń, wartościowych spotkań i cennych informacji zdobytych podczas licznych prelekcji. W ciągu 3 dni targów RemaDays do Centrum Wystawienniczego PTAK Warsaw w Nadarzynie przybyło blisko 10 tys. zwiedzających. W 11 sektorach targowych swoją ofertę zaprezentowało 483 wystawców z Polski i z zagranicy. Największe w Europie Targi Reklamy i Druku zakończone!
Organizator Targów RemaDays Warsaw pragnie podziękować wszystkim za 18 lat wzajemnej i owocnej współpracy. Dziękuje wszystkim wystawcom i zwiedzającym za obecność, zaangażowanie i kreatywność.
Dobiegła końca 17. już edycja Targów Reklamy i Druku RemaDays 2022. Podobnie jak poprzednie edycje i ta była pełna wrażeń, wartościowych spotkań i cennych informacji zdobytych podczas licznych prelekcji. W ciągu 3 dni targów RemaDays do Centrum Wystawienniczego PTAK Warsaw w Nadarzynie przybyło blisko 10 tys. zwiedzających. W 11 sektorach targowych swoją ofertę zaprezentowało 483 wystawców z Polski i z zagranicy. Największe w Europie Targi Reklamy i Druku zakończone!
Organizator Targów RemaDays Warsaw pragnie podziękować wszystkim za 18 lat wzajemnej i owocnej współpracy. Dziękuje wszystkim wystawcom i zwiedzającym za obecność, zaangażowanie i kreatywność.
Targi CTCO wreszcie mogły się odbyć w Eurexpo w Lyonie w dniach 15-17 marca 2022 r. Według oficjalnych danych, w tegorocznej edycji CTCO wzięło udział ponad 260 wystawców z ponad 15 krajów - w tym 50 wystawców, którzy prezentowali swoje produkty po raz pierwszy. Imprezą było zainteresowanych 6833 osób. Program wydarzeń towarzyszących obejmował dziewięć pokazów mody, konferencje oraz Print Lab czyli miejsce, gdzie zaprezentowano techniki personalizacji. Odwiedzający mogli głosować na swoje artykuły promocyjne roku. Zwycięzcą została firma Passot Innovation ze swoją designerską lampą z wbudowanym głośnikiem. Ponadto w Eurexpo w Lyonie w dniach 26-28 kwietnia 2022 r. odbędzie się wydarzenie C!Print, a w 2023 r. CTCO i C!Print będą odbywały się w Lyonie jednocześnie od 31 stycznia do 2 lutego.
Targi CTCO wreszcie mogły się odbyć w Eurexpo w Lyonie w dniach 15-17 marca 2022 r. Według oficjalnych danych, w tegorocznej edycji CTCO wzięło udział ponad 260 wystawców z ponad 15 krajów - w tym 50 wystawców, którzy prezentowali swoje produkty po raz pierwszy. Imprezą było zainteresowanych 6833 osób. Program wydarzeń towarzyszących obejmował dziewięć pokazów mody, konferencje oraz Print Lab czyli miejsce, gdzie zaprezentowano techniki personalizacji. Odwiedzający mogli głosować na swoje artykuły promocyjne roku. Zwycięzcą została firma Passot Innovation ze swoją designerską lampą z wbudowanym głośnikiem. Ponadto w Eurexpo w Lyonie w dniach 26-28 kwietnia 2022 r. odbędzie się wydarzenie C!Print, a w 2023 r. CTCO i C!Print będą odbywały się w Lyonie jednocześnie od 31 stycznia do 2 lutego.
W targach PTE 2022 wzięło udział ponad 100 firm i marek. Obecne były największe marki z branży artykułów promocyjnych, ale nie zabrakło też nowych firm z obszaru technologii. Branża promocyjna postawiła na zrównoważony rozwój, kierując się zapotrzebowaniem coraz bardziej wymagających klientów. Oprócz ekologicznych pomysłów, cechami wspólnymi prezentowanych ofert były rozwaga i kreatywność. Duża przestrzeń była poświęcona personalizacji - przykłady na żywo można było zobaczyć w formie druku, haftu i graweru. Była to wyjątkowa okazja do poznania nowych maszyn i innowacyjnych technik, która sprzyjała również wymianie pomysłów i doświadczeń. Następna edycja PTE odbędzie się w styczniu 2023 r.
W targach PTE 2022 wzięło udział ponad 100 firm i marek. Obecne były największe marki z branży artykułów promocyjnych, ale nie zabrakło też nowych firm z obszaru technologii. Branża promocyjna postawiła na zrównoważony rozwój, kierując się zapotrzebowaniem coraz bardziej wymagających klientów. Oprócz ekologicznych pomysłów, cechami wspólnymi prezentowanych ofert były rozwaga i kreatywność. Duża przestrzeń była poświęcona personalizacji - przykłady na żywo można było zobaczyć w formie druku, haftu i graweru. Była to wyjątkowa okazja do poznania nowych maszyn i innowacyjnych technik, która sprzyjała również wymianie pomysłów i doświadczeń. Następna edycja PTE odbędzie się w styczniu 2023 r.
Tegoroczna wiosenna edycja targów GWW Trend odbyła się w Kolonii w dniach 9 i 10 marca 2022 r. Dostawcy i dystrybutorzy nie kryli radości z możliwości spotkania face to face. Panowała pozytywna atmosfera, jednak ostatnie wydarzenia geopolityczne, a mianowicie inwazja Rosji na Ukrainę z pewnością poruszyła każdego z uczestników. Częstym tematem rozmów były ekonomiczne konsekwencje tej sytuacji. Wszystko wskazuje na to, że pierwszy dzień targów cieszył się szczególnie dużą frekwencją. W trakcie wydarzenia Oliver Spitzer, dyrektor zarządzający firmy september, przedstawił wyniki badania sprawdzającego ukryty efekt emocjonalny artykułów promocyjnych. Wszystkie badane produkty uzyskały najwyższe oceny. Wiele pozytywnych dyskusji odbytych na stoiskach wyraźnie podkreśliło te wyniki w praktyce.
Tegoroczna wiosenna edycja targów GWW Trend odbyła się w Kolonii w dniach 9 i 10 marca 2022 r. Dostawcy i dystrybutorzy nie kryli radości z możliwości spotkania face to face. Panowała pozytywna atmosfera, jednak ostatnie wydarzenia geopolityczne, a mianowicie inwazja Rosji na Ukrainę z pewnością poruszyła każdego z uczestników. Częstym tematem rozmów były ekonomiczne konsekwencje tej sytuacji. Wszystko wskazuje na to, że pierwszy dzień targów cieszył się szczególnie dużą frekwencją. W trakcie wydarzenia Oliver Spitzer, dyrektor zarządzający firmy september, przedstawił wyniki badania sprawdzającego ukryty efekt emocjonalny artykułów promocyjnych. Wszystkie badane produkty uzyskały najwyższe oceny. Wiele pozytywnych dyskusji odbytych na stoiskach wyraźnie podkreśliło te wyniki w praktyce.
Dnia 8 marca 2022 r. w Zurychu odbyła się ósma edycja wydarzenia markeding Switzerland, która w tym roku miała miejsce w Centrum Kongresowym. Według oficjalnych danych przybyło 495 odwiedzających, a więc więcej niż w zeszłym roku (400 odwiedzających w dniu 26 sierpnia 2021 r.). Michael Mätzener, z firmy promoFacts, podał do wiadomości, że już w pierwszej godzinie po otwarciu pojawiło się 200 osób. W przeciwieństwie do poprzednich lat, odwiedzający pojawiali się również po południu, nawet po godzinie 16:00. Według organizatorów w wydarzeniu wzięło udział sześć agencji i 42 wystawców. Impreza zakończyła się bogatym programem wykładów prowadzonych w języku niemieckim.
Dnia 8 marca 2022 r. w Zurychu odbyła się ósma edycja wydarzenia markeding Switzerland, która w tym roku miała miejsce w Centrum Kongresowym. Według oficjalnych danych przybyło 495 odwiedzających, a więc więcej niż w zeszłym roku (400 odwiedzających w dniu 26 sierpnia 2021 r.). Michael Mätzener, z firmy promoFacts, podał do wiadomości, że już w pierwszej godzinie po otwarciu pojawiło się 200 osób. W przeciwieństwie do poprzednich lat, odwiedzający pojawiali się również po południu, nawet po godzinie 16:00. Według organizatorów w wydarzeniu wzięło udział sześć agencji i 42 wystawców. Impreza zakończyła się bogatym programem wykładów prowadzonych w języku niemieckim.
TAROPAK 2021 - Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania
Tegoroczne Targi Taropak, odbywające się w dniach 4-6 października, mogły pochwalić się dużą ilością wystawców z innowacyjnymi na rynku maszynami i urządzeniami pakującymi. Przedstawiono wiele premier produktowych, a sześć z nich zostało nagrodzonych Złotym Medalem Grupy MTP. Podczas kilku konferencji na Taropaku poruszono najistotniejsze kwestie, jakimi obecnie żyje branża opakowań: problematykę opakowań w e-commerce, ekoprojektowanie i design, a także opakowania jako wyzwanie przyszłości w kontekście ekologii. Swoją premierę miała konferencja Taropak Design.
Targom Taropak towarzyszyły Targi Polagra, których ekspozycja wystawiennicza składała się z trzech salonów: FOOD, FOODTECH oraz HORECA.
Tegoroczne Targi Taropak, odbywające się w dniach 4-6 października, mogły pochwalić się dużą ilością wystawców z innowacyjnymi na rynku maszynami i urządzeniami pakującymi. Przedstawiono wiele premier produktowych, a sześć z nich zostało nagrodzonych Złotym Medalem Grupy MTP. Podczas kilku konferencji na Taropaku poruszono najistotniejsze kwestie, jakimi obecnie żyje branża opakowań: problematykę opakowań w e-commerce, ekoprojektowanie i design, a także opakowania jako wyzwanie przyszłości w kontekście ekologii. Swoją premierę miała konferencja Taropak Design.
Targom Taropak towarzyszyły Targi Polagra, których ekspozycja wystawiennicza składała się z trzech salonów: FOOD, FOODTECH oraz HORECA.
Wydarzeniu HAPTICA® live ’21, które odbyło się 23 września w World Conference Center w Bonn, towarzyszyła wspaniała atmosfera. Kupujący, decydenci w zakresie marketingu i dystrybutorzy mogli wreszcie spotkać się twarzą w twarz z dostawcami artykułów promocyjnych i samodzielnie przetestować nowe produkty. Na wydarzeniu pojawiło się 122 wystawców, w tym 29 z zagranicy, prezentujących najnowsze artykuły: ekologiczne butelki, okulary w drewnianych oprawkach czy słomki ze stali nierdzewnej. Widać przy tym trend w kierunku bardziej ekologicznych rozwiązań. Całość odbyła się w reżimie sanitarnym, co pozwoliło wszystkim na bezpieczny udział. Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się 16 marca 2022 roku.
Wydarzeniu HAPTICA® live ’21, które odbyło się 23 września w World Conference Center w Bonn, towarzyszyła wspaniała atmosfera. Kupujący, decydenci w zakresie marketingu i dystrybutorzy mogli wreszcie spotkać się twarzą w twarz z dostawcami artykułów promocyjnych i samodzielnie przetestować nowe produkty. Na wydarzeniu pojawiło się 122 wystawców, w tym 29 z zagranicy, prezentujących najnowsze artykuły: ekologiczne butelki, okulary w drewnianych oprawkach czy słomki ze stali nierdzewnej. Widać przy tym trend w kierunku bardziej ekologicznych rozwiązań. Całość odbyła się w reżimie sanitarnym, co pozwoliło wszystkim na bezpieczny udział. Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się 16 marca 2022 roku.
Przedstawiciele branży w Niemczech mieli powody do radości – udało im się spotkać podczas wydarzenia GWW Trend 17 września 2021 r. po wielokrotnej zmianie terminu. Wydarzenie odbyło się w centrum kongresowym w Wiesbaden. Spotkaniom towarzyszyła pozytywna atmosfera, a wszyscy czuli się bezpiecznie dzięki zastosowanym zasadom higieny, takim jak pytania o szczepienie czy stacje do dezynfekcji. Według oficjalnych danych w wydarzeniu wzięło udział 572 przedstawicieli branży artykułów promocyjnych, czyli o 60% więcej niż w roku pandemii (rok 2020). Swoje produkty zaprezentowało 141 wystawców. Kolejne targi GWW Trend zaplanowano na 9 i 10 lutego 2022 roku w Kolonii.
Przedstawiciele branży w Niemczech mieli powody do radości – udało im się spotkać podczas wydarzenia GWW Trend 17 września 2021 r. po wielokrotnej zmianie terminu. Wydarzenie odbyło się w centrum kongresowym w Wiesbaden. Spotkaniom towarzyszyła pozytywna atmosfera, a wszyscy czuli się bezpiecznie dzięki zastosowanym zasadom higieny, takim jak pytania o szczepienie czy stacje do dezynfekcji. Według oficjalnych danych w wydarzeniu wzięło udział 572 przedstawicieli branży artykułów promocyjnych, czyli o 60% więcej niż w roku pandemii (rok 2020). Swoje produkty zaprezentowało 141 wystawców. Kolejne targi GWW Trend zaplanowano na 9 i 10 lutego 2022 roku w Kolonii.
17 września zakończyły się pierwsze w tym roku targi branży reklamy i druku, RemaExtra - Rozgrzewka dla reklamy z pewnością była udana. Przez 3 dni targów blisko 6000 zwiedzających z całego świata miało szansę poznać tysiące nowych produktów i technologii od ponad 170 wystawców. Poza udogodnieniami jak restauracje, strefy relaksu, bezpłatne autobusy czy 7000 miejsc parkingowych, na targach odbyły się też bezpłatne prelekcje RemaCongress, gdzie zwiedzający mogli poszerzyć swoją wiedzę na tematy reklamy i druku. Organizator dziękuje za wspólne chwile i zaprasza na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays, które odbędą się 16-18.02.2022.
17 września zakończyły się pierwsze w tym roku targi branży reklamy i druku, RemaExtra - Rozgrzewka dla reklamy z pewnością była udana. Przez 3 dni targów blisko 6000 zwiedzających z całego świata miało szansę poznać tysiące nowych produktów i technologii od ponad 170 wystawców. Poza udogodnieniami jak restauracje, strefy relaksu, bezpłatne autobusy czy 7000 miejsc parkingowych, na targach odbyły się też bezpłatne prelekcje RemaCongress, gdzie zwiedzający mogli poszerzyć swoją wiedzę na tematy reklamy i druku. Organizator dziękuje za wspólne chwile i zaprasza na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays, które odbędą się 16-18.02.2022.
W dniach 15-16 września 2021 r. w EXPO XXI Warszawa swoją ofertę zaprezentowali dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu oraz dostawcy mediów i maszyn. Na targach spotkało się blisko 5100 zwiedzających i 220 wystawców (a łącznie ponad 300 licząc z targami Packaging Innovations). Były to intensywne 2 dni marketingowych inspiracji, premier i nowości. Targom jak co roku towarzyszyły branżowe konkursy. Do konkursu Super Gift zgłoszono rekordową ilość – 122 gadżetów reklamowych. Kolejną odsłonę miał też konkurs POS STARS – na najlepsze displaye reklamowe.
Kolejna edycja targów odbędzie się 14-15 września 2022 r.
W dniach 15-16 września 2021 r. w EXPO XXI Warszawa swoją ofertę zaprezentowali dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu oraz dostawcy mediów i maszyn. Na targach spotkało się blisko 5100 zwiedzających i 220 wystawców (a łącznie ponad 300 licząc z targami Packaging Innovations). Były to intensywne 2 dni marketingowych inspiracji, premier i nowości. Targom jak co roku towarzyszyły branżowe konkursy. Do konkursu Super Gift zgłoszono rekordową ilość – 122 gadżetów reklamowych. Kolejną odsłonę miał też konkurs POS STARS – na najlepsze displaye reklamowe.
Kolejna edycja targów odbędzie się 14-15 września 2022 r.
Targi Packaging Innovations 2021 dowodem na restart branży!
Tegoroczna edycja Packaging Innovations spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem uczestników, którzy wielokrotnie podkreślali, jak bardzo tego typu spotkania są im potrzebne w pozyskiwaniu i utrwalaniu kontaktów biznesowych i czerpaniu inspiracji. W wydarzeniu udział wzięło 3100 Odwiedzających, a Wystawcy zaprezentowali bogatą ofertę obfitą w nowości branżowe i opakowania dostosowane do aktualnych potrzeb branży. W uzupełnieniu ekspozycji uczestnicy wzięli udział w inspirujących wykładach naszych gości, a laureaci Strefy Studenta debiutowali z nowatorskimi projektami w przestrzeni targowej.
Na kolejną edycję Packaging Innovations zapraszamy 31-05-1.06.2022 do EXPO XXI Warszawa.
Tegoroczna edycja Packaging Innovations spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem uczestników, którzy wielokrotnie podkreślali, jak bardzo tego typu spotkania są im potrzebne w pozyskiwaniu i utrwalaniu kontaktów biznesowych i czerpaniu inspiracji. W wydarzeniu udział wzięło 3100 Odwiedzających, a Wystawcy zaprezentowali bogatą ofertę obfitą w nowości branżowe i opakowania dostosowane do aktualnych potrzeb branży. W uzupełnieniu ekspozycji uczestnicy wzięli udział w inspirujących wykładach naszych gości, a laureaci Strefy Studenta debiutowali z nowatorskimi projektami w przestrzeni targowej.
Na kolejną edycję Packaging Innovations zapraszamy 31-05-1.06.2022 do EXPO XXI Warszawa.
Dnia 26 sierpnia 2021 roku w Zurychu po raz drugi w reżimie sanitarnym odbyło się wydarzenie markeding Switzerland. Wszyscy – zarówno wystawcy, jak i goście – musieli nosić maski. Takie rozwiązanie wprowadzono zamiast obowiązku przedstawienia dowodu szczepienia. Według oficjalnych danych zaprezentowało się sześć spółek sponsorskich i 53 dostawców artykułów promocyjnych. Michael Mätzener, z firmy promoFacts GmbH, podał do wiadomości, że z 700 zgłoszonych osób pojawiło się 400 gości. Już z chwilą otwarcia w miejscu wydarzenia pojawiło się 200 osób. Wielu wystawców chwaliło poziom odwiedzających i ich konkretne zainteresowania. Miały miejsce także wykłady towarzyszące, które cieszyły się dużą popularnością.
Dnia 26 sierpnia 2021 roku w Zurychu po raz drugi w reżimie sanitarnym odbyło się wydarzenie markeding Switzerland. Wszyscy – zarówno wystawcy, jak i goście – musieli nosić maski. Takie rozwiązanie wprowadzono zamiast obowiązku przedstawienia dowodu szczepienia. Według oficjalnych danych zaprezentowało się sześć spółek sponsorskich i 53 dostawców artykułów promocyjnych. Michael Mätzener, z firmy promoFacts GmbH, podał do wiadomości, że z 700 zgłoszonych osób pojawiło się 400 gości. Już z chwilą otwarcia w miejscu wydarzenia pojawiło się 200 osób. Wielu wystawców chwaliło poziom odwiedzających i ich konkretne zainteresowania. Miały miejsce także wykłady towarzyszące, które cieszyły się dużą popularnością.
W dniu 24 sierpnia 2021 r. w centrum wystawienniczym Gießen miało miejsce dwudniowe wydarzenie Lieferantentage. Wszyscy odwiedzający, którymi byli wyłącznie dystrybutorzy artykułów promocyjnych, czuli się bezpiecznie podczas wydarzenia, pomimo pandemii – wszystko dzięki zasadom zachowania higieny koordynowanym we współpracy z władzami. Wszyscy byli zadowoleni z możliwości spotkania się twarzą w twarz. Według oficjalnych danych na targach zaprezentowało się 110 dostawców. Pierwszego dnia zjawiły się 342 osoby, a drugiego 297. Odwiedzający mieli okazję poznać dostawców. Była to także możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi klientami. Przyszłoroczna edycja wydarzenia zaplanowana jest od 31 sierpnia do 1 września 2022 roku.
W dniu 24 sierpnia 2021 r. w centrum wystawienniczym Gießen miało miejsce dwudniowe wydarzenie Lieferantentage. Wszyscy odwiedzający, którymi byli wyłącznie dystrybutorzy artykułów promocyjnych, czuli się bezpiecznie podczas wydarzenia, pomimo pandemii – wszystko dzięki zasadom zachowania higieny koordynowanym we współpracy z władzami. Wszyscy byli zadowoleni z możliwości spotkania się twarzą w twarz. Według oficjalnych danych na targach zaprezentowało się 110 dostawców. Pierwszego dnia zjawiły się 342 osoby, a drugiego 297. Odwiedzający mieli okazję poznać dostawców. Była to także możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi klientami. Przyszłoroczna edycja wydarzenia zaplanowana jest od 31 sierpnia do 1 września 2022 roku.
W dniach 24-25 września 2020 w EXPO XXI Warszawa odbyły się Targi Opakowań Packaging Innovations organizowane przez firmę Targi w Krakowie. Wydarzenie jest przykładem na to, że przy zachowaniu restrykcyjnych obostrzeń sanitarnych możliwe jest przygotowanie targów na najwyższym poziomie. Dwa dni prezentacji i warsztatów w strefie workShops, w której wiedzą i doświadczeniem dzielili się wybitni specjaliści z branży, sesja naukowa z udziałem przedstawicieli świata nauki i biznesu, konkurs dla młodych projektantów – Strefa Studenta, szeroka oferta wystawców i pozytywne nastawienie gości – tak w skrócie można podsumować minioną edycję, która spotkała się z wysoką oceną uczestników.
W dniach 24-25 września 2020 w EXPO XXI Warszawa odbyły się Targi Opakowań Packaging Innovations organizowane przez firmę Targi w Krakowie. Wydarzenie jest przykładem na to, że przy zachowaniu restrykcyjnych obostrzeń sanitarnych możliwe jest przygotowanie targów na najwyższym poziomie. Dwa dni prezentacji i warsztatów w strefie workShops, w której wiedzą i doświadczeniem dzielili się wybitni specjaliści z branży, sesja naukowa z udziałem przedstawicieli świata nauki i biznesu, konkurs dla młodych projektantów – Strefa Studenta, szeroka oferta wystawców i pozytywne nastawienie gości – tak w skrócie można podsumować minioną edycję, która spotkała się z wysoką oceną uczestników.
Wydarzenie GWW-Trend odbywające się w Niemczech i poświęcone produktom promocyjnym nazywane jest w branży „zjazdem rodzinnym” dzięki swojej przyjaznej i otwartej atmosferze. W tym roku zaplanowane były dwie jego edycje: wiosenna, 13 lutego w Offenbach i druga, zaplanowana na 16 września, która odbyła się w warunkach podyktowanych pandemią koronawirusa. O bezpieczeństwo higieniczne podczas wydarzenia zadbał zespół kierowników niemieckiego stowarzyszenia branżowego. Według organizatorów niemal 100 wystawców zaprezentowało swoje nowości, a 364 dystrybutorów skorzystało z okazji, by nawiązać nowe relacje po długim okresie przestoju. Oczywiście osiągnięcie frekwencji z ubiegłego roku nie było możliwe, ale i tak odzew był lepszy niż się spodziewano.
Wydarzenie GWW-Trend odbywające się w Niemczech i poświęcone produktom promocyjnym nazywane jest w branży „zjazdem rodzinnym” dzięki swojej przyjaznej i otwartej atmosferze. W tym roku zaplanowane były dwie jego edycje: wiosenna, 13 lutego w Offenbach i druga, zaplanowana na 16 września, która odbyła się w warunkach podyktowanych pandemią koronawirusa. O bezpieczeństwo higieniczne podczas wydarzenia zadbał zespół kierowników niemieckiego stowarzyszenia branżowego. Według organizatorów niemal 100 wystawców zaprezentowało swoje nowości, a 364 dystrybutorów skorzystało z okazji, by nawiązać nowe relacje po długim okresie przestoju. Oczywiście osiągnięcie frekwencji z ubiegłego roku nie było możliwe, ale i tak odzew był lepszy niż się spodziewano.
W dniach 9-10 września 2020 r. w EXPO XXI Warszawa odbyły się targi FestiwalMarketingu.pl. Swoją ofertę zaprezentowali przedstawiciele branży artykułów promocyjnych, drukarni, POS, sektora event oraz dostawcy mediów i maszyn dla reklamy i poligrafii. Event dedykowany był przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu. Wydarzenie zgromadziło blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców. Ponad 150 osób uczestniczyło w konferencjach EVENT MIX i MARKETING MIX. Była to wyjątkowa edycją, którą organizatorzy i wystawcy zgodnie nazwali prawdziwym reSTARTem branży.
W dniach 9-10 września 2020 r. w EXPO XXI Warszawa odbyły się targi FestiwalMarketingu.pl. Swoją ofertę zaprezentowali przedstawiciele branży artykułów promocyjnych, drukarni, POS, sektora event oraz dostawcy mediów i maszyn dla reklamy i poligrafii. Event dedykowany był przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu. Wydarzenie zgromadziło blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców. Ponad 150 osób uczestniczyło w konferencjach EVENT MIX i MARKETING MIX. Była to wyjątkowa edycją, którą organizatorzy i wystawcy zgodnie nazwali prawdziwym reSTARTem branży.
HAPTICA® live ’20: Udane wydarzenie mimo ograniczeń dotyczących bezpieczeństwa
Po długim okresie oczekiwania i dwukrotnym przekładaniu imprezy ze względu na pandemię COVID-19, wreszcie nadszedł dzień 8 września 2020, kiedy to w Bonn odbyło się wydarzenie HAPTICA® live ’20. Był to niezwykle potrzebny zastrzyk energii dla branży po miesiącach znacznie ograniczonej działalności. Łatwo można było dostrzec ożywienie odwiedzających. O bezpieczeństwo gości zadbał organizator – WA Media. Wszyscy obecni przestrzegali zaleceń dotyczących higieny. Ze swoimi produktami pokazało się 114 wystawców, a w wydarzeniu wzięło udział 759 gości (dane z roku ubiegłego: 1840). Niemal trzy czwarte stanowili użytkownicy końcowi i agencje reklamowe, a pozostała część to przedstawiciele branży produktów promocyjnych.
Po długim okresie oczekiwania i dwukrotnym przekładaniu imprezy ze względu na pandemię COVID-19, wreszcie nadszedł dzień 8 września 2020, kiedy to w Bonn odbyło się wydarzenie HAPTICA® live ’20. Był to niezwykle potrzebny zastrzyk energii dla branży po miesiącach znacznie ograniczonej działalności. Łatwo można było dostrzec ożywienie odwiedzających. O bezpieczeństwo gości zadbał organizator – WA Media. Wszyscy obecni przestrzegali zaleceń dotyczących higieny. Ze swoimi produktami pokazało się 114 wystawców, a w wydarzeniu wzięło udział 759 gości (dane z roku ubiegłego: 1840). Niemal trzy czwarte stanowili użytkownicy końcowi i agencje reklamowe, a pozostała część to przedstawiciele branży produktów promocyjnych.
Leveranciersdagen: wydarzenie, które przetarło szlak
W dniach 3-4 września 2020 roku w Expo Houten, niedaleko Utrechtu odbyło się wydarzenie Leveranciersdagen. Według organizatorów w tegorocznej edycji wzięło udział 811 odwiedzających (rok temu było ich 1198) z holenderskiej branży produktów promocyjnych, który mogli zapoznać się z nowymi trendami, nawiązać kontakt, dokonać wymiany doświadczeń, a wszystko to po długim okresie przestoju. Według oficjalnych danych swoje produkty przedstawiło 120 wystawców (w 2019 było ich 150). Tak jak w roku ubiegłym, wydarzenie wspierało holenderskie stowarzyszenie produktów promocyjnych – Platform Promotional Products. Tegoroczna edycja była wyjątkowa: było to pierwsze wydarzenie w krajach Beneluksu, które odbyło się od czasu wiosennego lockdownu.
W dniach 3-4 września 2020 roku w Expo Houten, niedaleko Utrechtu odbyło się wydarzenie Leveranciersdagen. Według organizatorów w tegorocznej edycji wzięło udział 811 odwiedzających (rok temu było ich 1198) z holenderskiej branży produktów promocyjnych, który mogli zapoznać się z nowymi trendami, nawiązać kontakt, dokonać wymiany doświadczeń, a wszystko to po długim okresie przestoju. Według oficjalnych danych swoje produkty przedstawiło 120 wystawców (w 2019 było ich 150). Tak jak w roku ubiegłym, wydarzenie wspierało holenderskie stowarzyszenie produktów promocyjnych – Platform Promotional Products. Tegoroczna edycja była wyjątkowa: było to pierwsze wydarzenie w krajach Beneluksu, które odbyło się od czasu wiosennego lockdownu.
marke|ding| Switzerland: powrót do komunikacji na żywo
Na to wszyscy czekali: pierwsze większe wydarzenie związane z branżą produktów promocyjnych w niemieckojęzycznej części Europy od czasu lockdownu w marcu. Początkowo szósta edycja marke|ding| Switzerland miała się odbyć 11 marca 2020 roku, ale została przesunięta na 19 sierpnia i odbyła się w rygorystycznych warunkach higienicznych związanych z pandemią COVID-19. Sześciu producentów produktów promocyjnych działających jako sponsorzy zaprosiło swoich klientów z sektora marketingu i zakupów, by zapoznali się z ofertą zaproszonych wystawców.
Na to wszyscy czekali: pierwsze większe wydarzenie związane z branżą produktów promocyjnych w niemieckojęzycznej części Europy od czasu lockdownu w marcu. Początkowo szósta edycja marke|ding| Switzerland miała się odbyć 11 marca 2020 roku, ale została przesunięta na 19 sierpnia i odbyła się w rygorystycznych warunkach higienicznych związanych z pandemią COVID-19. Sześciu producentów produktów promocyjnych działających jako sponsorzy zaprosiło swoich klientów z sektora marketingu i zakupów, by zapoznali się z ofertą zaproszonych wystawców. Według danych organizatora – promoFacts GmbH – w wydarzeniu wzięło udział 80 wystawców i 600 odwiedzających, co stanowi naprawdę dobrą frekwencję, biorąc pod uwagę okoliczności.
HAPTICA® live'20, który miał odbyć się w Światowym Centrum Konferencyjnym w Bonn (WCCB) 18 czerwca 2020 r. został przełożony. Wydarzenie zostało przełożone na 8 września 2020 r. w godz. 8.30–15.30. Jak wyjaśnił organizator WA Media, wydarzenia związane z epidemią COVID-19 spowodowały konieczność odroczenia wydarzenia. Koncepcja wydarzenia, która spełnia wszystkie wymogi bezpieczeństwa i higieny ustanowione przez władze, a jednocześnie oddaje charakter HAPTICA® Dotychczasowe elementy, takie jak Best Practice Show i program wykładów, pozostaną bez zmian. Szczegóły dotyczące programu wydarzenia zostaną podane wkrótce.
HAPTICA® live'20, który miał odbyć się w Światowym Centrum Konferencyjnym w Bonn (WCCB) 18 czerwca 2020 r. został przełożony. Wydarzenie zostało przełożone na 8 września 2020 r. w godz. 8.30–15.30. Jak wyjaśnił organizator WA Media, wydarzenia związane z epidemią COVID-19 spowodowały konieczność odroczenia wydarzenia. Koncepcja wydarzenia, która spełnia wszystkie wymogi bezpieczeństwa i higieny ustanowione przez władze, a jednocześnie oddaje charakter HAPTICA® Dotychczasowe elementy, takie jak Best Practice Show i program wykładów, pozostaną bez zmian. Szczegóły dotyczące programu wydarzenia zostaną podane wkrótce.
March 11, 2020, 12:14 p.m.
RemaDays Kijów 2020
W dniach 11-12 marca w Kijowie, w stolicy Ukrainy, odbyły się targi reklamy i druku RemaDays! Święto reklamy rozpoczęło się w najlepszym czasie dla branży – początek roku, nowe perspektywy. Mnóstwo nowości, które każdy Wystawca pragnął zaprezentować podczas targów były przedstawione właśnie tu, na największej imprezie reklamowej na Ukrainie. Pierwszego dnia nagrodzeni zostali Zwycięzcy konkursu „Korony Reklamy”. Wręczenie statuetek oraz dyplomów odbyło się podczas wieczoru Wystawców. 12 marca, na podstawie głosów zostali wybrani Zwycięzcy konkursu „Gifts Of The Year”.
W dniach 11-12 marca w Kijowie, w stolicy Ukrainy, odbyły się targi reklamy i druku RemaDays! Święto reklamy rozpoczęło się w najlepszym czasie dla branży – początek roku, nowe perspektywy. Mnóstwo nowości, które każdy Wystawca pragnął zaprezentować podczas targów były przedstawione właśnie tu, na największej imprezie reklamowej na Ukrainie. Pierwszego dnia nagrodzeni zostali Zwycięzcy konkursu „Korony Reklamy”. Wręczenie statuetek oraz dyplomów odbyło się podczas wieczoru Wystawców. 12 marca, na podstawie głosów zostali wybrani Zwycięzcy konkursu „Gifts Of The Year”.
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020
14 lutego zakończyła się 16. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła ok. 21 000 zwiedzających. W ocenie organizatora, wystawców, jak i przybyłych gości targi można uznać za udane, szczególnie uwzględniając udział ok. 3500 zwiedzających z zagranicy z 52 krajów. Wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu targowego kolejny raz potwierdzają, że RemaDays Warsaw to w świecie reklamy i druku wydarzenie, którego nie można przegapić.
W dniach 12-14 lutego 2020 r. stolica Polski już po raz 16. stała się stolicą świata reklamy i druku. Tegoroczna impreza targowa o międzynarodowym zasięgu była udana. Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw to przede wszystkim okazja do nawiązania współpracy z solidnymi partnerami z rynku i wymiany cennych doświadczeń, ale nie tylko. Zwiedzający mogli wypełnić targowy czas spotkaniami, poznając interesującą i szeroką ofertę wystawców, a także prelekcjami prowadzonymi przez wybitnych specjalistów, korzystając przy tym z wszystkich udogodnień, konkursów i atrakcji, jakie zapewnił organizator. Przypomnijmy sobie w skrócie, jak wyglądał bogaty program RemaDays Warsaw 2020.
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw po raz kolejny odbyły się w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw Expo w dwóch halach: E i F, na powierzchni aż 35 000 m2. Wśród zwiedzających stawiła się liczna grupa gości zza granicy – 4000 osób. Ok. 800 wystawców miało więc możliwość zaprezentowania najnowszych rozwiązań, technologii oraz produktów szerokiemu gronu potencjalnych klientów i partnerów biznesowych z rynku reklamy i druku – krajowego oraz zagranicznego. RemaDays Warsaw to w zgodnej opinii ich uczestników doskonała okazja do wyznaczania trendów w branży oraz zawiązania bardzo owocnych znajomości i dalszego rozwoju każdej obecnej na targach marki i firmy.
Podobnie jak w poprzednich edycjach, także i w tym roku organizator przygotował dla odwiedzających szeroki wachlarz udogodnień – począwszy od dojazdu, przez praktyczne narzędzia ułatwiające poruszanie się po targach, po możliwości swobodnego wypoczynku w wypełnionym spotkaniami i wydarzeniami czasie. Na gości, którzy dojechali do Warszawy pociągami lub dolecieli samolotami, czekały bezpłatne autobusy (odjeżdżające co 15 minut z Dworca Centralnego, z przystanku DW Centralny 06 oraz z przystanku PKP Lotnisko Chopina). Zwiedzający, którzy poruszali się samochodami, mogli z kolei skorzystać z liczącego 7000 miejsc parkingu tuż przy centrum wystawienniczym. Podczas targów udostępnione zostały specjalne strefy wypoczynku Relax Zone, zachęcające aromatem dobrej kawy oraz możliwością skorzystania z bezpłatnego internetu. Goście targowi mieli do dyspozycji również punkty gastronomiczne – restauracje i kawiarnie – które mieściły się łącznie na pow. 2600 m2.
Cykl wykładów corocznie organizowanego RemaCongress to jak zawsze możliwość poszerzenia swojej wiedzy, podniesienia kompetencji oraz poznania aktualnych zagadnień branży i szeroko pojętego biznesu – prezentowane są one przez wybitnych specjalistów i osoby będące autorytetami w swojej dziedzinie. Tym razem gościem specjalnym był przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach Krzysztof Sarnecki, który przedstawił ciekawe prelekcje podczas pierwszych dwóch dni targów. Oprócz tego zwiedzający mogli uczestniczyć w bezpłatnych wykładach, na których prelegenci omawiali zagadnienia reklamy, marketingu, poligrafii i wiele innych.
Dużym zainteresowaniem cieszyły się stoiska z manekinami, gdzie wystawcy z branży tekstylnej prezentowali swoją najnowszą ofertę. W hali F można było skorzystać z warsztatów na stoiskach firm z sektorów Technology Park czy Printing House. Oferta była naprawdę bogata. Zwiedzający mieli okazję w praktyce dowiedzieć się, jak funkcjonują specjalistyczne urządzenia.
Czas przejść do jednego z kluczowych punktów programu RemaDays Warsaw 2020, czyli tradycyjnych konkursów. Pierwszego dnia targów poznaliśmy zwycięzców rywalizacji o Korony Reklamy 2020. Najlepsze firmy z każdej kategorii – Producent upominków reklamowych, Importer upominków reklamowych, Technology, Out&InDoor – podczas Wieczoru Wystawców otrzymały symbolizujące sukces statuetki. W tym samym dniu ogłoszone zostały wyniki konkursu The Prize for Innovations. Jury doceniło najbardziej innowacyjne maszyny, urządzenia i rozwiązania, przyznając złote, srebrne oraz brązowe medale.
Na tym nie koniec konkursowych emocji. Każdego dnia odbywało się losowanie wyjątkowych nagród – rowerów marki KROSS – w ramach Loterii dla zwiedzających. Goście targowi w trakcie dwóch pierwszych dni mieli ponadto możliwość głosowania na najlepszy katalog, gadżety oraz materiały POS. Rozstrzygnięcie konkursów Catalogue of the Year, Gifts of the Year oraz POS of the Year nastąpiło podczas uroczystego Śniadania Biznesowego, w którym corocznie biorą udział partnerzy programu Solidni w Biznesie.
16. edycja cieszącej się dużym uznaniem imprezy wystawienniczej dobiegła końca. Udany przebieg targów, komfort i dobra atmosfera, a ponadto wysoki poziom, jaki prezentują sami wystawcy oraz zainteresowani ich ofertą zwiedzający, jasno dowodzą – branża reklamy i druku bardzo energicznie się rozwija, a takie inicjatywy jak RemaDays Warsaw 2020 spotykają się z ogromnym zainteresowaniem uczestników rynku. Dziękujemy za wspólne chwile, życzymy wielu sukcesów i już teraz zapraszamy na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2021.
Feb. 12, 2020, 12:12 p.m.
Merchandise World 2020 – dalszy rozwój
Tegoroczna edycja Merchandise World odbyła się w dniach 12-13 lutego 2020 po raz pierwszy w Ricoh Arena w Coventry w Anglii. Wydarzenie organizowane jest wspólnie przez Sourcing City i Brytyjskie Stowarzyszenie Artykułów Promocyjnych (BPMA). Poza uznanymi importerami, producentami i niewielkimi specjalistami ze Zjednoczonego Królestwa, także wielu dostawców z Europy, a nawet z innych kontynentów zaprezentowało swoje produkty i usługi. Podczas wydarzenia dostępna była również specjalna strefa Eco World, gdzie prezentowano ekologiczne produkty. W wydarzeniu wzięło udział 1599 odwiedzających, co stanowi 18% wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym. Kolejna edycja odbędzie się 9 września 2020 w Milton Keynes.
Tegoroczna edycja Merchandise World odbyła się w dniach 12-13 lutego 2020 po raz pierwszy w Ricoh Arena w Coventry w Anglii. Wydarzenie organizowane jest wspólnie przez Sourcing City i Brytyjskie Stowarzyszenie Artykułów Promocyjnych (BPMA). Poza uznanymi importerami, producentami i niewielkimi specjalistami ze Zjednoczonego Królestwa, także wielu dostawców z Europy, a nawet z innych kontynentów zaprezentowało swoje produkty i usługi. Podczas wydarzenia dostępna była również specjalna strefa Eco World, gdzie prezentowano ekologiczne produkty. W wydarzeniu wzięło udział 1599 odwiedzających, co stanowi 18% wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym. Kolejna edycja odbędzie się 9 września 2020 w Milton Keynes.
Według oficjalnych danych przekazanych przez organizatorów wydarzenia – 656 Editions – w 13. edycji wydarzenia CTCO, które miało miejsce w dniach 4-6.2.2020 w Lyonie, wzięło udział 325 dostawców upominków reklamowych, którzy zaprezentowali szeroką ofertę usług i produktów. Tak jak w latach ubiegłych, udział podmiotów z zagranicy był bardzo wysoki. Wraz z tym wydarzeniem odbywała się impreza C!print, podczas której ponad 250 dostawców przedstawiło swoje rozwiązania w zakresie druku. Zarówno CTCO jak i C!print oferowały bogaty program wydarzeń towarzyszących, w tym warsztatów i wykładów. W wydarzeniu CTCO wzięło udział 11 192 odwiedzających, a wydarzeniem C!print zainteresowanych było 16 593 gości.
Według oficjalnych danych przekazanych przez organizatorów wydarzenia – 656 Editions – w 13. edycji wydarzenia CTCO, które miało miejsce w dniach 4-6.2.2020 w Lyonie, wzięło udział 325 dostawców upominków reklamowych, którzy zaprezentowali szeroką ofertę usług i produktów. Tak jak w latach ubiegłych, udział podmiotów z zagranicy był bardzo wysoki. Wraz z tym wydarzeniem odbywała się impreza C!print, podczas której ponad 250 dostawców przedstawiło swoje rozwiązania w zakresie druku. Zarówno CTCO jak i C!print oferowały bogaty program wydarzeń towarzyszących, w tym warsztatów i wykładów. W wydarzeniu CTCO wzięło udział 11 192 odwiedzających, a wydarzeniem C!print zainteresowanych było 16 593 gości.
Tegoroczna edycja Expo 4.0 która miała miejsce w Stuttgart Exhibition Centre w dniach od 30 stycznia do 1 lutego 2020 była długo wyczekiwanym wydarzeniem. Impreza organizowana jest co dwa lata i łączy trzy wydarzenia: TV TecStyle Visions (tekstylia), GiveADays (artykuły promocyjne i reklama dotykowa) oraz wetec (technologia reklamy i druk cyfrowy). Według oficjalnych danych łącznie 421 wystawców zaprezentowało swoje oferty dokładnie 12 518 zwiedzającym, którzy reprezentowali sektor handlu, usług i marketingu. W wydarzeniu wzięło udział wielu wystawców z Niemiec i zagranicy, którzy reprezentowali najważniejsze firmy na europejskim rynku tekstyliów, dostawców reklamy dotykowej i agencje artykułów promocyjnych.
Tegoroczna edycja Expo 4.0 która miała miejsce w Stuttgart Exhibition Centre w dniach od 30 stycznia do 1 lutego 2020 była długo wyczekiwanym wydarzeniem. Impreza organizowana jest co dwa lata i łączy trzy wydarzenia: TV TecStyle Visions (tekstylia), GiveADays (artykuły promocyjne i reklama dotykowa) oraz wetec (technologia reklamy i druk cyfrowy). Według oficjalnych danych łącznie 421 wystawców zaprezentowało swoje oferty dokładnie 12 518 zwiedzającym, którzy reprezentowali sektor handlu, usług i marketingu. W wydarzeniu wzięło udział wielu wystawców z Niemiec i zagranicy, którzy reprezentowali najważniejsze firmy na europejskim rynku tekstyliów, dostawców reklamy dotykowej i agencje artykułów promocyjnych.
Promotion Trade Exhibition 2020: jubileuszowa edycja
20. edycja PTE przyniosła większości wystawców wiele powodów do radości. Według oficjalnych danych na wydarzeniu, które odbywało się w dniach 22-24 stycznia 2020 w Fiera Milano City, pojawiło się 4892 odwiedzających. Według oficjalnych danych 156 wystawców zaprezentowało podczas wydarzenia swoje produkty. Podobnie jak w poprzednich edycjach, wystawcy mieli do dyspozycji dwa obszary wystawowe - w jednym dominowali dostawcy upominków reklamowych, a w drugim przedsiębiorstwa oferujące urządzenia do znakowania produktów. Wydarzenie oferowało program towarzyszący, na który składały się seminaria, szkolenia i wykłady.
20. edycja PTE przyniosła większości wystawców wiele powodów do radości. Według oficjalnych danych na wydarzeniu, które odbywało się w dniach 22-24 stycznia 2020 w Fiera Milano City, pojawiło się 4892 odwiedzających. Według oficjalnych danych 156 wystawców zaprezentowało podczas wydarzenia swoje produkty. Podobnie jak w poprzednich edycjach, wystawcy mieli do dyspozycji dwa obszary wystawowe - w jednym dominowali dostawcy upominków reklamowych, a w drugim przedsiębiorstwa oferujące urządzenia do znakowania produktów. Wydarzenie oferowało program towarzyszący, na który składały się seminaria, szkolenia i wykłady.
Promogift 2020, Madryt - Pozytywny początek sezonu
Dwunasta edycja wydarzenia Promogift odbyła się w Madrid Exhibition Centre w dniach 14-16 stycznia 2020. Jak co roku dwa hiszpańskie stowarzyszenia branżowe, AIMFAP i FYVAR, zorganizowały wydarzenie, które gromadzi wyłącznie dystrybutorów artykułów promocyjnych. W wydarzeniu wzięło udział 486 wystawców, którymi byli przedstawiciele firm z 26 krajów. Promowali oni swoje produkty i usługi na ponad 13 500 m2 powierzchni wystawowej. Obecni byli również importerzy i producenci reklamy dotykowej, a także dostawcy urządzeń pozwalających znakowanie produktów. Zaprezentowano całą gamę produktów z zakresu upominków reklamowych, a tekstylia stanowiły istotny punktem całego wydarzenia.
wunasta edycja wydarzenia Promogift odbyła się w Madrid Exhibition Centre w dniach 14-16 stycznia 2020. Jak co roku dwa hiszpańskie stowarzyszenia branżowe, AIMFAP i FYVAR, zorganizowały wydarzenie, które gromadzi wyłącznie dystrybutorów artykułów promocyjnych. W wydarzeniu wzięło udział 486 wystawców, którymi byli przedstawiciele firm z 26 krajów. Promowali oni swoje produkty i usługi na ponad 13 500 m2 powierzchni wystawowej. Obecni byli również importerzy i producenci reklamy dotykowej, a także dostawcy urządzeń pozwalających znakowanie produktów. Zaprezentowano całą gamę produktów z zakresu upominków reklamowych, a tekstylia stanowiły istotny punktem całego wydarzenia.
Tegoroczna edycja wydarzenia PSI Show odbyła się w dniach 7-9 stycznia 2020 w Düsseldorf Exhibition Centre. Imprezę charakteryzowały innowacje i nowości, a tematem przewodnim była ekologia. Wydarzenie miało międzynarodowy charakter. Mimo tego w tym roku odnotowano spadek wystawców i odwiedzających. Według najważniejszych danych, organizatorzy Reed Exhibitions Germany odnotowali obecność 720 wystawców. Zabrakło kilku ważnych przedstawicieli, zwłaszcza w dziedzinie tekstyliów. Imprezę odwiedziło 16 367 odwiedzających. Mimo to wydarzenie cieszyło się sporym zainteresowaniem odwiedzających zza granicy – przedstawiciele z 81 krajów. Łącznie zaprezentowano ponad 500 000 produktów.
Tegoroczna edycja wydarzenia PSI Show odbyła się w dniach 7-9 stycznia 2020 w Düsseldorf Exhibition Centre. Imprezę charakteryzowały innowacje i nowości, a tematem przewodnim była ekologia. Wydarzenie miało międzynarodowy charakter. Mimo tego w tym roku odnotowano spadek wystawców i odwiedzających. Według najważniejszych danych, organizatorzy Reed Exhibitions Germany odnotowali obecność 720 wystawców. Zabrakło kilku ważnych przedstawicieli, zwłaszcza w dziedzinie tekstyliów. Imprezę odwiedziło 16 367 odwiedzających. Mimo to wydarzenie cieszyło się sporym zainteresowaniem odwiedzających zza granicy – przedstawiciele z 81 krajów. Łącznie zaprezentowano ponad 500 000 produktów.
PRINT&SIGN2019 i CORPORATE GIFTS Show: 20% wzrost liczby odwiedzających
W 15. edycji targów PRINT&SIGN odnotowano 20% wzrost liczby gości biznesowych w porównaniu z edycją ubiegłoroczną: imprezę odwiedziło 6000 specjalistów. Wydarzenie, które odbyło się w dniach 9-12 października odbywało się na równi z dwoma innymi imprezami: DIGITAL SIGNAGE Show i CORPORATE GIFTS Show. Ta ostatnia impreza to jedyne wydarzenie w Rumunii poświęcone artykułom promocyjnym. Goście CORPORATE GIFTS Show szukali planerów i kalendarzy (69,25%), pudełek i toreb (53,73%), gadżetów (51,86%), wizualnych artykułów promocyjnych (50,93%) i promocyjnych tekstyliów (50%). W ankiecie dotyczącej zainteresowań gości wzięła udział ponad połowa odwiedzających wydarzenia PRINT&SIGN/ DIGITAL SIGNAGE Show/ CORPORATE GIFTS Show.
W 15. edycji targów PRINT&SIGN odnotowano 20% wzrost liczby gości biznesowych w porównaniu z edycją ubiegłoroczną: imprezę odwiedziło 6000 specjalistów. Wydarzenie, które odbyło się w dniach 9-12 października odbywało się na równi z dwoma innymi imprezami: DIGITAL SIGNAGE Show i CORPORATE GIFTS Show. Ta ostatnia impreza to jedyne wydarzenie w Rumunii poświęcone artykułom promocyjnym. Goście CORPORATE GIFTS Show szukali planerów i kalendarzy (69,25%), pudełek i toreb (53,73%), gadżetów (51,86%), wizualnych artykułów promocyjnych (50,93%) i promocyjnych tekstyliów (50%). W ankiecie dotyczącej zainteresowań gości wzięła udział ponad połowa odwiedzających wydarzenia PRINT&SIGN/ DIGITAL SIGNAGE Show/ CORPORATE GIFTS Show.
Międzynarodowe Targi Technik Pakowania i Etykietowania Taropak 2019
Odbyły się w dniach 30.09 - 3.10. 2019. TAROPAK od lat daje możliwość poznania nowości i obserwowania trendów w branży opakowań. Można było zobaczyć w akcji maszyny do produkcji opakowań i etykiet oraz maszyny i roboty pakujące oraz linie produkcyjne. Obecne były firmy prezentujące opakowania z różnych materiałów, m.in.: kartonowe, papierowe, z tworzyw sztucznych, szkła czy metalu. Nowością na TAROPAKU 2019 była trzydniowa konferencja E-COMMERCE, podczas której omawiano kwestie opakowań w e-commerce, logistyce i magazynowaniu,oraz zagadnieniom z zakresu marketingu i sprzedaży.Targom TAROPAK towarzyszyły Targi 4PRINT, Targi Polagra Tech, Polagra-Gastro i Invest Hotel oraz Polagra Food.
Odbyły się w dniach 30.09 - 3.10. 2019. TAROPAK od lat daje możliwość poznania nowości i obserwowania trendów w branży opakowań. Można było zobaczyć w akcji maszyny do produkcji opakowań i etykiet oraz maszyny i roboty pakujące oraz linie produkcyjne. Obecne były firmy prezentujące opakowania z różnych materiałów, m.in.: kartonowe, papierowe, z tworzyw sztucznych, szkła czy metalu. Nowością na TAROPAKU 2019 była trzydniowa konferencja E-COMMERCE, podczas której omawiano kwestie opakowań w e-commerce, logistyce i magazynowaniu,oraz zagadnieniom z zakresu marketingu i sprzedaży.Targom TAROPAK towarzyszyły Targi 4PRINT, Targi Polagra Tech, Polagra-Gastro i Invest Hotel oraz Polagra Food.
Wydarzenie GWW-Trend odbyło się już po raz trzydziesty trzeci dnia 27 września 2019 r. W Wiesbaden swoje portfolio produktowe 619 gościom zaprezentowało 165 producentów i dostawców artykułów promocyjnych. W centrum uwagi podczas imprezy znajdowały się liczne nowości produktowe i znane już klasyki. Większość wystawców była zadowolona zarówno z jakości miejsca imprezy, jak i z odwiedzających. To wydarzenie to także świetna okazja do nawiązywania relacji, dzięki swojej rodzinnej atmosferze sprzyjającej wymianie doświadczeń. To wydarzenie podkreśliło również fakt, że temat zrównoważonego rozwoju ciągle dominuje w sektorze, bez względu na rodzaj produktów. Więcej informacji na: www.gww-trend.de
Wydarzenie GWW-Trend odbyło się już po raz trzydziesty trzeci dnia 27 września 2019 r. W Wiesbaden swoje portfolio produktowe 619 gościom zaprezentowało 165 producentów i dostawców artykułów promocyjnych. W centrum uwagi podczas imprezy znajdowały się liczne nowości produktowe i znane już klasyki. Większość wystawców była zadowolona zarówno z jakości miejsca imprezy, jak i z odwiedzających. To wydarzenie to także świetna okazja do nawiązywania relacji, dzięki swojej rodzinnej atmosferze sprzyjającej wymianie doświadczeń. To wydarzenie podkreśliło również fakt, że temat zrównoważonego rozwoju ciągle dominuje w sektorze, bez względu na rodzaj produktów. Więcej informacji na: www.gww-trend.de
18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa dostawcy artykułów promocyjnych prezentowali targowe premiery i nowe upominki reklamowe na sezon jesienno-zimowy. Podczas dwóch dni targowych ponad 5600 osób odwiedziło stoiska 270 wystawców. Już po raz piąty swoje miejsce na hali miała także Strefa EVENT MIX, gdzie można było spotkać dostawców branży eventowej. Tradycyjnie podczas FestiwalMarketingu.pl odbył się także FestiwalDruku.pl, gdzie można spotkać dostawców mediów i maszyn z branży poligraficznej. Targom zawsze towarzyszą wydarzenia specjalne jak: konkursy branżowe: SUPER GIFT i POS STARS oraz ZŁOTY MEDAL, a także warsztaty, szkolenia i konferencje: EVENT MIX i MARKETING MIX. Kolejna edycja targów odbędzie się 9-10 września 2020 r. Organizatorem jest OOH magazine. Więcej informacji na: www.FestiwalMarketingu.pl
18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa dostawcy artykułów promocyjnych prezentowali targowe premiery i nowe upominki reklamowe na sezon jesienno-zimowy. Podczas dwóch dni targowych ponad 5600 osób odwiedziło stoiska 270 wystawców. Już po raz piąty swoje miejsce na hali miała także Strefa EVENT MIX, gdzie można było spotkać dostawców branży eventowej. Tradycyjnie podczas FestiwalMarketingu.pl odbył się także FestiwalDruku.pl, gdzie można spotkać dostawców mediów i maszyn z branży poligraficznej. Targom zawsze towarzyszą wydarzenia specjalne jak: konkursy branżowe: SUPER GIFT i POS STARS oraz ZŁOTY MEDAL, a także warsztaty, szkolenia i konferencje: EVENT MIX i MARKETING MIX. Kolejna edycja targów odbędzie się 9-10 września 2020 r. Organizatorem jest OOH magazine.
Tegoroczna wrześniowa edycja Merchandise World odbyła się w Marshall Arena w Milton Keyes w Anglii dnia 11 września 2019 r. Według oficjalnych danych w wydarzeniu organizowanym wspólnie przez Sourcing Ciy i Brytyjskie Stowarzyszenie Artykułów Promocyjnych (BPMA) swoje nowości zaprezentowało 125 dostawców artykułów promocyjnych. Poza bestsellerami i nowościami ze świata upominków reklamowych, wystawcy zaprezentowali też liczne ekologiczne produkty prezentowane w strefie wystawowej „Eco World”. Ogólnie w wydarzeniu wzięło udział 576 przedstawicieli brytyjskiego rynku artykułów promocyjnych. Zimowa edycja imprezy odbędzie się w dniach 12-13 lutego 2020 r. Więcej informacji na: www.merchandiseworld.co.uk
Tegoroczna wrześniowa edycja Merchandise World odbyła się w Marshall Arena w Milton Keyes w Anglii dnia 11 września 2019 r. Według oficjalnych danych w wydarzeniu organizowanym wspólnie przez Sourcing Ciy i Brytyjskie Stowarzyszenie Artykułów Promocyjnych (BPMA) swoje nowości zaprezentowało 125 dostawców artykułów promocyjnych. Poza bestsellerami i nowościami ze świata upominków reklamowych, wystawcy zaprezentowali też liczne ekologiczne produkty prezentowane w strefie wystawowej „Eco World”. Ogólnie w wydarzeniu wzięło udział 576 przedstawicieli brytyjskiego rynku artykułów promocyjnych. Zimowa edycja imprezy odbędzie się w dniach 12-13 lutego 2020 r. Więcej informacji na: www.merchandiseworld.co.uk
De Leveranciersdagen 2019: międzynarodowe i zróżnicowane wydarzenie
Wydarzenie Leveranciersdagen odbyło się w dniach 5-6 września 2019 roku już po raz drugi w hali Expo Houten niedaleko Utrechtu. Według organizatorów 1198 odwiedzających z branży holenderskich artykułów promocyjnych miało okazję zbierać nowe informacje na temat trendów produktowych, nawiązać nowe kontakty i wymieniać się pomysłami. Oficjalne dane mówią o 150 wystawcach z 12 krajów, którzy zaprezentowali swoją ofertę. Poza znaczącymi dostawcami z rynku holenderskiego, liczni wystawcy biorący w udział w imprezie po raz pierwszy a także producenci i importerzy z całej Europy wnieśli coś nowego do dyskusji na temat branży. Organizację Leveranciersdagen wspierało holenderskie stowarzyszenie artykułów promocyjnych.
Wydarzenie Leveranciersdagen odbyło się w dniach 5-6 września 2019 roku już po raz drugi w hali Expo Houten niedaleko Utrechtu. Według organizatorów 1198 odwiedzających z branży holenderskich artykułów promocyjnych miało okazję zbierać nowe informacje na temat trendów produktowych, nawiązać nowe kontakty i wymieniać się pomysłami. Oficjalne dane mówią o 150 wystawcach z 12 krajów, którzy zaprezentowali swoją ofertę. Poza znaczącymi dostawcami z rynku holenderskiego, liczni wystawcy biorący w udział w imprezie po raz pierwszy a także producenci i importerzy z całej Europy wnieśli coś nowego do dyskusji na temat branży. Organizację Leveranciersdagen wspierało holenderskie stowarzyszenie artykułów promocyjnych. Więcej informacji na: www.deleveranciersdagen.nl
Dziewiąta już edycja Premium Sourcing odbyła się w dniach 4-5 września 2019, tym razem w nowej lokalizacji w samym sercu Paryża: w Les Salles du Carrousel du Louvre. Odwiedzający mogli z tego miejsca podziwiać Luwr, szklaną piramidę oraz Wieżę Eiffela. W wydarzeniu wzięło udział około 140 wystawców będących międzynarodowymi specjalistami i hurtownikami w dziedzinie reklamy dotykowej, którzy mogli zaprezentować swoją ofertę produktową i usługową. Statystyki mówią o 2067 odwiedzających, którym oferowano wgląd w ofertę rynku reklamy dotykowej. Wydarzenie uzupełnił także program wykładów trwających przed dwa dni wydarzenia.
Dziewiąta już edycja Premium Sourcing odbyła się w dniach 4-5 września 2019, tym razem w nowej lokalizacji w samym sercu Paryża: w Les Salles du Carrousel du Louvre. Odwiedzający mogli z tego miejsca podziwiać Luwr, szklaną piramidę oraz Wieżę Eiffela. W wydarzeniu wzięło udział około 140 wystawców będących międzynarodowymi specjalistami i hurtownikami w dziedzinie reklamy dotykowej, którzy mogli zaprezentować swoją ofertę produktową i usługową. Statystyki mówią o 2067 odwiedzających, którym oferowano wgląd w ofertę rynku reklamy dotykowej. Wydarzenie uzupełnił także program wykładów trwających przed dwa dni wydarzenia.
Dnia 29 sierpnia 2019 r. Belgijskie Stowarzyszenie Produktów Promocyjnych (BAPP) mogło świętować dziesiątą rocznicę swojego dnia networkingu. Miejscem tego wyjątkowego wydarzenia był obiekt San Marco Village w Shelle, niedaleko Antwerpii. Według oficjalnych danych tego dnia około 70 wystawców zaprezentowało swoje produkty i usługi dystrybutorom artykułów promocyjnych. Według organizatorów z okazji do dyskusji skorzystało 120 członków BAPP i 77 dystrybutorów. Po targach miała miejsce wspólna kolacja, a całe wydarzenie było świetną okazją na wymianę doświadczeń w miłej atmosferze. Więcej informacji na: : www.bapp.be
Dnia 29 sierpnia 2019 r. Belgijskie Stowarzyszenie Produktów Promocyjnych (BAPP) mogło świętować dziesiątą rocznicę swojego dnia networkingu. Miejscem tego wyjątkowego wydarzenia był obiekt San Marco Village w Shelle, niedaleko Antwerpii. Według oficjalnych danych tego dnia około 70 wystawców zaprezentowało swoje produkty i usługi dystrybutorom artykułów promocyjnych. Według organizatorów z okazji do dyskusji skorzystało 120 członków BAPP i 77 dystrybutorów. Po targach miała miejsce wspólna kolacja, a całe wydarzenie było świetną okazją na wymianę doświadczeń w miłej atmosferze. Więcej informacji na: : www.bapp.be