Wydawnictwa PIAP

GAZETA PIAP 11/2018

GAZETA PIAP 11/2018

Nowy numer gazety PIAP to potężna dawka branżowych nowinek. Wiele emocji budzą przewidywania ekonomistów i polityków o konieczności wejścia Polski do strefy euro. Na łamach gazety rozważamy jak te zmiany mogą wpłynąć na rynek artykułów promocyjnych. Spoglądamy także w kierunku półwyspu Iberyjskiego, prześwietlając trudną sytuację lokalnej branży upominków. Kryzys dotknął również nasz rodzimy sektor gadżetów odblaskowych, któremu unijne restrykcje zgotowały niełatwą drogę, pełną procedur, niemożliwą do pogodzenia z potrzebami rynku. Nieco jaśniej rysuje się sytuacja upominków reklamowych w obszarze coraz bardziej modnego Employer Brandingu, okazuje się, że obdarowywanie pracowników to mocny trend w firmach. Ruszyliśmy także w poszukiwaniu inspirujących przykładów kampanii reklamowych z upominkiem w roli głównej. Pokazują jak kreatywnym i potężnym narzędziem stają się w rękach pomysłowych marketerów. W samym PIAPie także trochę zmian, nowy Zarząd opowiada o nowych (i starych ale ważnych) kierunkach rozwoju stowarzyszenia i celach na bieżącą kadencję. To oczywiście tylko mały przedsmak bogatej zawartości numeru! Czytajcie nas od deski do deski!



powrót do listy