Wydawnictwa PIAP

KATALOG PIAP 2O18

KATALOG PIAP 2O18

Za nami dziesiąty, jubileuszowy rok istnienia PIAP. Niezmiernie cieszę się, że mogę nakreślić te kilka słów do kolejnej edycji Katalogu PIAP, który obejmuje grupę zrzeszonych dostawców i agencji.
            Chciałabym odnieść się do hasła z okładki niniejszego katalogu, które bardzo trafnie oddaje to, czym jest i chce być PIAP.
Oceanem upominków są nasi dostawcy i agencje, które w gąszczu produktów, możliwości i ciągle rozwijających się technologii starają się wyróżnić i zaprezentować produkty spełniające oczekiwania Klientów, dostosować je do specyfiki branży, w której pracują, czy dopracować wymienione elementy oraz możliwości do konkretnego przedsięwzięcia. To dopasowanie i pomoc rozumiem jako utrzymanie relacji i zaufanie, jakim darzą się wszystkie strony. To nie jest łatwe zadanie. Tworzymy zwartą organizację, która stara się ulepszyć rynek reklamowy w Polsce, zunifikować go i zbadać. Niniejsze wyzwania to plany na ten rok. Pragniemy doprowadzić do sytuacji, w której końcowy Klient będzie mógł wybrać i bezpiecznie zrealizować zlecenia, które zaplanował sam lub we współpracy z agencją, z udziałem firm godnych polecenia. Moim marzeniem jest, aby w PIAP-ie znalazły się właśnie takie firmy, ponieważ wyłącznie zdrowe ogniwa, takie, które sprawnie zrealizują każdy proces, działają wedle jasnych i etycznych zasad oraz nie doprowadzają do sytuacji konfliktowych, a wyłącznie do takich, w których upominek wywołuje najcieplejsze i pozytywne relacje, są godnymi, aby być w naszym gronie, gronie rzetelnych PIAP-owiczów.
            Życzę wszystkim kreatywnych agencji, rzetelnych i terminowych dostawców, etycznych zasad współpracy i sprawnej realizacji zamierzonych pomysłów, z udziałem firm zrzeszonych w PIAP, które są „zdrowo zakręcone” na punkcie reklamy.



powrót do listy