Wydawnictwa PIAP

GAZETA PIAP 5/2016

GAZETA PIAP 5/2016

Sytuacja polityczna coraz częściej dotyka przedsiębiorców. Jest jak efekt motyla powodując trzęsienie ziemi na rynku walut, kredytów, ruchu granicznym. Brexit zachwiał poczuciem bezpieczeństwa polskich firm prowadzących interesy z Wielką Brytanią. I chociaż eksperci stronią od czarnych scenariuszy, przewidując długi i żmudny proces wychodzenia z UE, to brytyjska dekoniunktura już stawia pierwsze kroki. O ekonomicznych, handlowych i gospodarczych konsekwencjach możliwego wyjścia wysp z Unii Europejskiej przeczytacie na łamach Gazety PIAP. Ale żeby nie było tak ponuro piszemy także między innymi o tegorocznej perspektywie dotacji dla branży reklamowej, o rewelacyjnych wynikach badania postrzegania upominków reklamowych przez klientów końcowych, o technologiach druku reklamowego, o owocnej współpracy między dostawcami i agencjami.  Miłej lektury!



powrót do listy