Log in English Polski

PIAP publishers

Jan. 2, 2020, 8:39 a.m.

KATALOG PIAP 2020

Szanowni Państwo, Na przekór magii cyfr, świętujemy już 13. edycję katalogu PIAP! Z roku na rok PIAP staje się silniejszy, dzięki nowym członkom, coraz większemu zaangażowaniu firm oraz świeżym pomysłom na rozwój. Izba skupia się mocno na integracji firm członkowskich, co owocuje większą konsolidacją w stowarzyszeniu i staje się impulsem do ciekawych inicjatyw. W minionym roku PIAP po raz kolejny stanął do walki o podniesienie limitów na nieodpłatne przekazywanie upominków. Od lat jest to jeden z najważniejszych postulatów w branży. Swoje racje PIAP przekazał w piśmie do Podsekretarza Stanu Pawła Gruza, z prośbą o uwzględnienie ich w konsultacjach podatkowych.

see more download catalogue see online
Jan. 2, 2020, 8:34 a.m.

GAZETA PIAP 15/2020

Po pracowitym końcu roku w branży już mamy pracowity początek. Jak świeże bułeczki wychodzą z drukarń nowe katalogi specjalnie na sezon targowy, nowe oferty, strategie. W PIAPie także dużo nowego, oprócz kolejnych firm członkowskich, rodzą się świeże pomysły m.in. na rozwiązanie kwestii uciążliwych przepisów dotyczących nieodpłatnego przekazywania upominków. O tym, że przedsiębiorcy muszę podążać na smyczy prawa wszyscy wiemy. W gazecie znajdziecie więc Państwo informacje jakie regulacje obowiązują w zakresie sprzedaży produktów w opakowaniach.

see more download catalogue see online
Sept. 1, 2019, 12:01 p.m.

GAZETA PIAP 14/2019

We wrześniu cała branża reklamowa pracuje już na pełnych obrotach. Skończył się czas urlopów, klienci planują święta, eventy, szkolenia, tworzą plany marketingowe już na kolejny rok, a co za tym idzie – szukają upominków. Pracowita jesień to na tym rynku norma, żniwa pełną parą. Dorzucamy do tego kilka stron inspiracji i branżowej wiedzy, która, mamy nadzieję, wzbogaci Państwa w tym intensywnym okresie. Polecamy artykuł dotyczący raportu Advertising Speciality Institute, a w nim ciekawe wnioski na temat amerykańskiego rynku upominków, i nie tylko. Coraz ważniejszym argumentem zakupowym staje się ekologia, zwłaszcza w kontekście zmieniającego się prawa unijnego. Podpowiadamy jakie są alternatywy dla plastiku i szukamy eko-możliwości w branży reklamowej. Zaglądamy też na północ, żeby sprawdzić czy upominki są ważnym narzędziem promocyjnym dla Skandynawów.

see more download catalogue see online
May 1, 2019, 8:43 a.m.

GAZETA PIAP 13/2019

Jak wiosna, rozkwitamy dla Państwa nowym numerem Gazety PIAP, który zaowocował treściwą merytoryką! Ważnym tematem z punktu widzenia rozwoju sprzedaży jest galopujący e-commerce. Prześwietlając dynamikę tego sektora sprzedażowego, staramy się odpowiedzieć na pytanie w jaki sposób może wpłynąć na branżę upominków reklamowych. Szukając dróg ekspansji zagranicznej, zaglądamy na kontynent afrykański i sprawdzamy jakie są szanse i zagrożenia dla eksportu materiałów reklamowych właśnie do państw Afryki.Monitorujemy kwestię transportu ADR, a więc produktów potencjalnie niebezpiecznych, których dostarczania nie podejmują się popularne firmy kurierskie. Stwarza to problem dla niektórych firm z branży, które np. dystrybuują zapalniczki reklamowe.

see more download catalogue see online
Jan. 4, 2019, 11:40 a.m.

KATALOG PIAP 2019

Upominki biznesowe, choć często niepozorne, budują relacje z klientami, tworzą świadomość marki oraz kreują jej wizerunek, a przy tym są atrakcyjnym nośnikiem komunikatów reklamowych. Bywają także znakomitym narzędziem motywowania pracowników i budowania lojalności u partnerów biznesowych. Należy pamiętać, że jakość wręczanych upominków symbolizuje jakość relacji, jaką chce się zbudować z osobą obdarowywaną. Warto zatem stawiać tylko na najlepszych producentów, dystrybutorów i agencje reklamowe, dla których obok zysku finansowego ważne jest budowanie wartościowych relacji. Więcej informacji na temat m.in. okoliczności wręczania gadżetów reklamowych, ich jakości i trwałości oraz celów do osiągnięcia za ich pomocą, znajdą Państwo w najnowszym badaniu jakościowym, które zostało zrealizowane w 2018 roku przez IPSOS na zlecenie PIAP – „Percepcja upominków reklamowych 2018”.

see more download catalogue see online
Dec. 31, 2018, 12:04 p.m.

GAZETA PIAP 12/2019

W najnowszym numerze Gazety PIAP jak zwykle praktyczna pigułka informacji branżowych. Dowiecie się między innymi o mocnym akcencie lobbingowym Izby, która po raz kolejny staje do walki o zwiększenie limitów na nieodpłatne przekazywanie upominków reklamowych, a także o ciekawej propozycji misji na targi do Hongkongu. W numerze także palący temat procedur reklamacyjnych, które dla polskich agencji reklamowych, będących w środku łańcucha dystrybucyjnego, są prawdziwą zmorą biznesowej codzienności. Co więcej, sytuacja przekłada się na wizerunek całej branży upominków reklamowych. Wychodząc poza granice, prześwietlamy belgijski rynek reklamowy a także informujemy o nowym, restrykcyjnym prawie dotyczącym opakowań, które od nowego roku zaczyna obowiązywać w Niemczech.

see more download catalogue see online
Sept. 1, 2018, 1:52 p.m.

GAZETA PIAP 11/2018

Nowy numer gazety PIAP to potężna dawka branżowych nowinek. Wiele emocji budzą przewidywania ekonomistów i polityków o konieczności wejścia Polski do strefy euro. Na łamach gazety rozważamy jak te zmiany mogą wpłynąć na rynek artykułów promocyjnych. Spoglądamy także w kierunku półwyspu Iberyjskiego, prześwietlając trudną sytuację lokalnej branży upominków. Kryzys dotknął również nasz rodzimy sektor gadżetów odblaskowych, któremu unijne restrykcje zgotowały niełatwą drogę, pełną procedur, niemożliwą do pogodzenia z potrzebami rynku. Nieco jaśniej rysuje się sytuacja upominków reklamowych w obszarze coraz bardziej modnego Employer Brandingu, okazuje się, że obdarowywanie pracowników to mocny trend w firmach. Ruszyliśmy także w poszukiwaniu inspirujących przykładów kampanii reklamowych z upominkiem w roli głównej.

see more download catalogue see online
May 1, 2018, 8:29 a.m.

GAZETA PIAP 10/2018

Badania marketingowe precyzują potencjał rynku i firm, pozwalając podejmować trafne decyzje i lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Opieranie się na własnej intuicji jest często strzelaniem w ciemno i mimo najlepszej znajomości rynku w codziennej rutynie łatwo minąć się z głównym nurtem. PIAP po raz pierwszy zrealizował profesjonalne i bardzo szczegółowe badania rynku artykułów promocyjnych. Firmy członkowskie mają wgląd do wyczerpującego raportu przygotowanego przez Ipsos, firmę realizującą analizę branży. Na temat ciekawych wniosków piszemy na łamach Gazety PIAP, gdzie dowiecie się w jakich segmentach drzemie największy potencjał, na co zwracają uwagę odbiorcy upominków i dlaczego pracownicy firm nie cenią materiałów reklamowych. Poza tym dużo o planowanych zmianach np. w kodeksie pracy, o modnym intranecie a także o potencjale rynku rosyjskiego. Zapraszamy do lektury!

see more download catalogue see online
Jan. 12, 2018, 2:45 p.m.

KATALOG PIAP 2O18

Za nami dziesiąty, jubileuszowy rok istnienia PIAP. Niezmiernie cieszę się, że mogę nakreślić te kilka słów do kolejnej edycji Katalogu PIAP, który obejmuje grupę zrzeszonych dostawców i agencji. Chciałabym odnieść się do hasła z okładki niniejszego katalogu, które bardzo trafnie oddaje to, czym jest i chce być PIAP. Oceanem upominków są nasi dostawcy i agencje, które w gąszczu produktów, możliwości i ciągle rozwijających się technologii starają się wyróżnić i zaprezentować produkty spełniające oczekiwania Klientów, dostosować je do specyfiki branży, w której pracują, czy dopracować wymienione elementy oraz możliwości do konkretnego przedsięwzięcia. To dopasowanie i pomoc rozumiem jako utrzymanie relacji i zaufanie, jakim darzą się wszystkie strony. To nie jest łatwe zadanie. Tworzymy zwartą organizację, która stara się ulepszyć rynek reklamowy w Polsce, zunifikować go i zbadać. Niniejsze wyzwania to plany na ten rok.

see more download catalogue see online
Dec. 29, 2017, 9:19 a.m.

GAZETA PIAP 9/2018

Szanowni Państwo! Zdaniem wielu ekspertów 2018 rok może okazać się przełomowym dla polskiej i światowej gospodarki. Zmiany w przepisach unijnych, zacieśnianie współpracy transatlantyckiej, rosnący potencjał azjatyckich gospodarek sprawia, że nawet na sprawy lokalne musimy patrzeć z perspektywy globalnej. Dlatego powierzamy w Państwa ręce teksty o “Egzotycznych Gigantach”, gdzie przyglądamy się rynkom amerykańskiemu i chińskiemu. W dalszej kolejności zaglądamy na niektóre rynki europejskie, w artykule “Mniej bogatych, więcej średniaków”. Zmiany zachodzą nie tylko na rynku. Także w tym numerze dużo miejsca poświęcamy nowym przepisom unijnym dotyczącym ochrony danych osobowych.

see more download catalogue see online

1 2 3 next »