Log in English Polski

PIAP publishers

Jan. 4, 2019, 11:40 a.m.

KATALOG PIAP 2019

Upominki biznesowe, choć często niepozorne, budują relacje z klientami, tworzą świadomość marki oraz kreują jej wizerunek, a przy tym są atrakcyjnym nośnikiem komunikatów reklamowych. Bywają także znakomitym narzędziem motywowania pracowników i budowania lojalności u partnerów biznesowych. Należy pamiętać, że jakość wręczanych upominków symbolizuje jakość relacji, jaką chce się zbudować z osobą obdarowywaną. Warto zatem stawiać tylko na najlepszych producentów, dystrybutorów i agencje reklamowe, dla których obok zysku finansowego ważne jest budowanie wartościowych relacji. Więcej informacji na temat m.in. okoliczności wręczania gadżetów reklamowych, ich jakości i trwałości oraz celów do osiągnięcia za ich pomocą, znajdą Państwo w najnowszym badaniu jakościowym, które zostało zrealizowane w 2018 roku przez IPSOS na zlecenie PIAP – „Percepcja upominków reklamowych 2018”.

see more download catalogue see online
Dec. 31, 2018, 12:04 p.m.

GAZETA PIAP 12/2019

W najnowszym numerze Gazety PIAP jak zwykle praktyczna pigułka informacji branżowych. Dowiecie się między innymi o mocnym akcencie lobbingowym Izby, która po raz kolejny staje do walki o zwiększenie limitów na nieodpłatne przekazywanie upominków reklamowych, a także o ciekawej propozycji misji na targi do Hongkongu. W numerze także palący temat procedur reklamacyjnych, które dla polskich agencji reklamowych, będących w środku łańcucha dystrybucyjnego, są prawdziwą zmorą biznesowej codzienności. Co więcej, sytuacja przekłada się na wizerunek całej branży upominków reklamowych. Wychodząc poza granice, prześwietlamy belgijski rynek reklamowy a także informujemy o nowym, restrykcyjnym prawie dotyczącym opakowań, które od nowego roku zaczyna obowiązywać w Niemczech.

see more download catalogue see online
Sept. 1, 2018, 1:52 p.m.

GAZETA PIAP 11/2018

Nowy numer gazety PIAP to potężna dawka branżowych nowinek. Wiele emocji budzą przewidywania ekonomistów i polityków o konieczności wejścia Polski do strefy euro. Na łamach gazety rozważamy jak te zmiany mogą wpłynąć na rynek artykułów promocyjnych. Spoglądamy także w kierunku półwyspu Iberyjskiego, prześwietlając trudną sytuację lokalnej branży upominków. Kryzys dotknął również nasz rodzimy sektor gadżetów odblaskowych, któremu unijne restrykcje zgotowały niełatwą drogę, pełną procedur, niemożliwą do pogodzenia z potrzebami rynku. Nieco jaśniej rysuje się sytuacja upominków reklamowych w obszarze coraz bardziej modnego Employer Brandingu, okazuje się, że obdarowywanie pracowników to mocny trend w firmach. Ruszyliśmy także w poszukiwaniu inspirujących przykładów kampanii reklamowych z upominkiem w roli głównej.

see more download catalogue see online
May 1, 2018, 8:29 a.m.

GAZETA PIAP 10/2018

Badania marketingowe precyzują potencjał rynku i firm, pozwalając podejmować trafne decyzje i lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Opieranie się na własnej intuicji jest często strzelaniem w ciemno i mimo najlepszej znajomości rynku w codziennej rutynie łatwo minąć się z głównym nurtem. PIAP po raz pierwszy zrealizował profesjonalne i bardzo szczegółowe badania rynku artykułów promocyjnych. Firmy członkowskie mają wgląd do wyczerpującego raportu przygotowanego przez Ipsos, firmę realizującą analizę branży. Na temat ciekawych wniosków piszemy na łamach Gazety PIAP, gdzie dowiecie się w jakich segmentach drzemie największy potencjał, na co zwracają uwagę odbiorcy upominków i dlaczego pracownicy firm nie cenią materiałów reklamowych. Poza tym dużo o planowanych zmianach np. w kodeksie pracy, o modnym intranecie a także o potencjale rynku rosyjskiego. Zapraszamy do lektury!

see more download catalogue see online
Jan. 12, 2018, 2:45 p.m.

KATALOG PIAP 2O18

Za nami dziesiąty, jubileuszowy rok istnienia PIAP. Niezmiernie cieszę się, że mogę nakreślić te kilka słów do kolejnej edycji Katalogu PIAP, który obejmuje grupę zrzeszonych dostawców i agencji. Chciałabym odnieść się do hasła z okładki niniejszego katalogu, które bardzo trafnie oddaje to, czym jest i chce być PIAP. Oceanem upominków są nasi dostawcy i agencje, które w gąszczu produktów, możliwości i ciągle rozwijających się technologii starają się wyróżnić i zaprezentować produkty spełniające oczekiwania Klientów, dostosować je do specyfiki branży, w której pracują, czy dopracować wymienione elementy oraz możliwości do konkretnego przedsięwzięcia. To dopasowanie i pomoc rozumiem jako utrzymanie relacji i zaufanie, jakim darzą się wszystkie strony. To nie jest łatwe zadanie. Tworzymy zwartą organizację, która stara się ulepszyć rynek reklamowy w Polsce, zunifikować go i zbadać. Niniejsze wyzwania to plany na ten rok.

see more download catalogue see online
Dec. 29, 2017, 9:19 a.m.

GAZETA PIAP 9/2018

Szanowni Państwo! Zdaniem wielu ekspertów 2018 rok może okazać się przełomowym dla polskiej i światowej gospodarki. Zmiany w przepisach unijnych, zacieśnianie współpracy transatlantyckiej, rosnący potencjał azjatyckich gospodarek sprawia, że nawet na sprawy lokalne musimy patrzeć z perspektywy globalnej. Dlatego powierzamy w Państwa ręce teksty o “Egzotycznych Gigantach”, gdzie przyglądamy się rynkom amerykańskiemu i chińskiemu. W dalszej kolejności zaglądamy na niektóre rynki europejskie, w artykule “Mniej bogatych, więcej średniaków”. Zmiany zachodzą nie tylko na rynku. Także w tym numerze dużo miejsca poświęcamy nowym przepisom unijnym dotyczącym ochrony danych osobowych.

see more download catalogue see online
Aug. 31, 2017, 3:35 p.m.

GAZETA PIAP 8/2017

Szanowni Państwo! Lato to przede wszystkim czas ładowania akumulatorów. Chwila wytchnienia może okazać się potrzebna gdy tuż za rogiem czeka na nas moc nowych wyzwań. Kalendarz wydarzeń targowych rośnie w oczach, między innymi dzięki takim inicjatywom jak Promo Show Professional. Dużo uwagi w letnim numerze poświęcamy dobrym praktykom w zakresie wystawiennictwa i w szczególności polecamy wywiady z ekspertami znającymi branżę od podszewki. Sporą dawkę pożytecznej wiedzy zawiera w sobie wywiad dotyczący Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Mamy nadzieję że materiał rozwieje nieco wątpliwości, które narosły w ostatnim czasie. W letnim numerze gazety PIAP zastanawiamy się także jak ugryźć zagraniczny tort i zdobyć nowych klientów. Wartościowe wskazówki znajdziemy nie tylko w tym materiale. Tradycyjnie, nie mogło zabraknąć rozmowy z klientem końcowym. Okazuje się że branża IT może być szczególnie łasa na atrakcyjne upominki...

see more download catalogue see online
May 5, 2017, 12:17 p.m.

GAZETA PIAP 7/2017

Szanowni Państwo! Z nieskrywaną radością przekazujemy w Państwa ręce nowy, wiosenny numer gazety PIAP. Zależy nam, aby nasz tytuł nie tylko integrował ekspertów i pracowników branży artykułów promocyjnych, lecz także by stanowił źródło pożytecznej wiedzy i inspiracji. Nawiązując do 10-lecia Izby pytamy jej członków o przyszłość rynku i kondycję branży. Podejmując temat zmian w prawie pracy zwracamy uwagę na rosnące koszty zatrudnienia. W wiosennym numerze pochylamy się także nad rosnącą liczbą pracowników z Ukrainy, mających stanowić remedium na coraz większy brak rąk do pracy. Pytamy eksperta, Guillaume Abou, twórcę i dyrektora firmy 656 Editions o przyszłość branży wystawienniczej. Analizujemy tematy rekomendacji pracowniczych i przyglądamy się sublimacji, jednej z najbardziej popularnych metod znakowania artykułów promocyjnych i upominków. Z radością witamy skąpane w słońcu długie dni, mając nadzieję że lektura naszej gazety będzie stanowić dla Państwa przyjemność.

see more download catalogue see online
Jan. 4, 2017, 8:05 a.m.

KATALOG PIAP 2017

Szanowni Państwo, Tak się pięknie złożyło, że wydanie 10. edycji Katalogu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych zbiegło się w czasie z jubileuszem dziesięciolecia istnienia Izby na rynku. Perspektywa tych 10 lat pozwala nam podsumować rozwój PIAPu, którego odzwierciedleniem jest chociażby Katalog firm członkowskich. To w tej publikacji najlepiej widać, że Izbę tworzą prężne i profesjonalne firmy, dzięki którym możemy wspólnie piąć się do góry. Dziękuję Członkom PIAP za udział w udoskonalaniu naszego wspólnego, reklamowego podwórka, za 10 lat niezwykłych inicjatyw, spotkań i kreatywnych pomysłów. Niniejszy Katalog po raz 10 już jest obrazem branży artykułów promocyjnych oraz praktycznym przewodnikiem i skutecznym narzędziem dla pracowników działów marketingu.

see more download catalogue see online
Dec. 29, 2016, 12:01 p.m.

GAZETA PIAP 6/2017

10 lat to piękna perspektywa, z której można zobaczyć rozwój rynku i organizacji. Horyzont jest na tyle szeroki, że można ujrzeć całe mnóstwo inspirujących wydarzeń, zmian, inicjatyw, a przede wszystkim ludzi, którzy za tym stoją. PIAP przez to dziesięciolecie udowodnił, że wytrwałość, współpraca i dobrze określone cele, przynoszą niezwykłe owoce. Zebrało nam się na wspomnienia i u progu tego pięknego jubileuszu chcemy opowiedzieć Wam trochę, co udało się zrobić i zmienić, dzięki wspólnej inicjatywie firm członkowskich. Oprócz urodzinowych sentymentalnych, retrospekcji wokół magicznej cyfry 10, znajdziecie w gazecie PIAP jak zwykłe sporą dawkę mocnej merytoryki. Przeczytacie o prawie autorskim (ważny temat w reklamie!), o tampodruku, o storytellingu, o kierunkach rozwoju marketingu zintegrowanego.

see more download catalogue see online

1 2 3 next »