Log in English Polski

Effective tool

Szukasz skutecznego narzędzia?
w prowadzeniu kampanii marketingowych?

Słowa kluczowe (Zaznacz czego dotyczy zapytanie, przyspieszy to jego dostarczenie)


Dołącz pliki





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w powyższym formularzu przez administratora danych osobowych stowarzyszenie Polska Izba Artykułów Promocyjnych z siedzibą w Poznaniu, ul. św. Marcin 29/8, 61 – 806 Poznań, nr KRS 0000274263, tel. kontaktowy 791 354 426, mail kontaktowy biuro@piap-org.pl w celach związanych z realizacją powyższego zapytania, a także w celach marketingowych wobec reprezentowanej przeze mnie firmy. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.

Wyrażam również zgodę na przekazanie moich danych osobowych innym członkom stowarzyszenia Polska Izba Artykułów Promocyjnych z siedzibą w Poznaniu.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:

1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest stowarzyszenie Polska Izba Artykułów Promocyjnych z siedzibą w Poznaniu, ul. św. Marcin 29/8, 61 – 806 Poznań, nr KRS 0000274263, tel. kontaktowy 791 354 426, mail kontaktowy biuro@piap-org.pl

2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z realizacją powyższego zapytania, a także w celach marketingowych wobec reprezentowanej przeze Panią/Pana firmy. Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. udzielona zgoda.

3. podanie danych ma charakter dobrowolny. Pania/Pana dane osobowe będą przekazywane innym członkom stowarzyszenia w celu realizacji powyższego zapytania. Zapewniamy również Państwa, że dane nie będą sprzedawane lub w inny sposób przekazywane innym podmiotom niż członkom stowarzyszenia do celów komercyjnych, chyba, że osoba, której dane dotyczą udzieli na to zgody.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.

5. Możliwe jest powierzenie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w celach niekomercyjnych, takim podmiotom jak (np. poczta, DHL,DPD,UPS, biuro rachunkowe, biuro prawne).

6. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

8. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.



Polska Izba Artykułów Promocyjnych zakończyła IV edycję badania POSTRZEGANIA ARTYKUŁÓW PROMOCYJNYCH JAKO NOŚNIKA REKLAMY. Badanie skierowane było do klientów końcowych, w szczególności pracowników działów marketingu zarówno dużych korporacji, jak również małych i średnich przedsiębiorstw.

 

PRAWIE 71% MARKETERÓW WSKAZAŁO ARTYKUŁY PROMOCYJNE JAKO SKUTECZNY NOŚNIK REKLAMY

 

Aż 70,73% osób odpowiedzialnych za budżety reklamowe potwierdza skuteczność upominków. To bardzo dobry wynik, który świadczy o silnej pozycji gadżetów reklamowych. Co istotne aż 82,93% badanych wykorzystuje je do kształtowania pozytywnego wizerunku firmy i utrwalania świadomości marek.
To bardzo ważna tendencja, ponieważ pokazuje jak silne jest psychologiczne znaczenie upominków w relacjach biznesowych.

 

Przede wszystkim jakość

Najważniejszym kryterium wyboru upominków reklamowych jest ich jakość (68,29%). Tu za nią, decydującymi czynnikami są wygląd (65,85%) oraz cena (63,41%). Ponieważ klienci są świadomi wpływu materiałów reklamowych na wizerunek firmy, są skłonni zapłacić więcej za produkt wyższej klasy. Tu warto zaznaczyć, że ta proporcja zmieniła się w porównaniu z poprzednim rokiem. W 2014 r. dla większości marketerów decydującym faktorem wyboru była cena . W czołówce najczęściej wybieranych upominków biznesowych są artykuły piśmiennicze (63,41%), kalendarze (60,98%) oraz artykuły biurowe (53,66%). W dalszej kolejności respondenci wskazali torby i opakowania (48,78%) i słodycze reklamowe (41,46%).

 

PRAWIE 83% UWAŻA, ŻE GADŻETY REKLAMOWE KSZTAŁTUJĄ WIZERUNEK FIRMY!

 

Wydarzeniami najbardziej aktywizującym do zakupu gadżetów promocyjnych są targi (58,54%), okres świąt (51,22%) oraz organizacja eventów (39,02%). Upominki najczęściej trafiają do kontrahentów oraz są wykorzystywane podczas akcji promocyjnych. Ankietowani przyznają, że odbiorcami gadżetów zwykle są nowi klienci (68,29%), ale także ci stali (63,41%) oraz strategiczni (51,22%).

Badanie zostało przeprowadzone w okresie kwiecień-czerwiec 2015 roku, za pośrednictwem systemu ankietowego Paxonta.com

 

Zobacz wynik badania

 

Zobacz wynik badania Pobierz katalog Wyślij zapytanie

 

Zobacz wynik badania