Log in English Polski

Podsumowanie targów

Filter:


2019 2020

Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień


Targi Packaging Innovations w dobrej formie!

W dniach 24-25 września 2020 w EXPO XXI Warszawa odbyły się Targi Opakowań Packaging Innovations organizowane przez firmę Targi w Krakowie. Wydarzenie jest przykładem na to, że przy zachowaniu restrykcyjnych obostrzeń sanitarnych możliwe jest przygotowanie targów na najwyższym poziomie. Dwa dni prezentacji i warsztatów w strefie workShops, w której wiedzą i doświadczeniem dzielili się wybitni specjaliści z branży, sesja naukowa z udziałem przedstawicieli świata nauki i biznesu, konkurs dla młodych projektantów – Strefa Studenta, szeroka oferta wystawców i pozytywne nastawienie gości – tak w skrócie można podsumować minioną edycję, która spotkała się z wysoką oceną uczestników.

see more

GWW-Trend: Rodzinne spotkanie na dystans

Wydarzenie GWW-Trend odbywające się w Niemczech i poświęcone produktom promocyjnym nazywane jest w branży „zjazdem rodzinnym” dzięki swojej przyjaznej i otwartej atmosferze. W tym roku zaplanowane były dwie jego edycje: wiosenna, 13 lutego w Offenbach i druga, zaplanowana na 16 września, która odbyła się w warunkach podyktowanych pandemią koronawirusa. O bezpieczeństwo higieniczne podczas wydarzenia zadbał zespół kierowników niemieckiego stowarzyszenia branżowego. Według organizatorów niemal 100 wystawców zaprezentowało swoje nowości, a 364 dystrybutorów skorzystało z okazji, by nawiązać nowe relacje po długim okresie przestoju. Oczywiście osiągnięcie frekwencji z ubiegłego roku nie było możliwe, ale i tak odzew był lepszy niż się spodziewano.

see more

FestiwalMarketingu.pl 2020

W dniach 9-10 września 2020 r. w EXPO XXI Warszawa odbyły się targi FestiwalMarketingu.pl. Swoją ofertę zaprezentowali przedstawiciele branży artykułów promocyjnych, drukarni, POS, sektora event oraz dostawcy mediów i maszyn dla reklamy i poligrafii. Event dedykowany był przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu. Wydarzenie zgromadziło blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców. Ponad 150 osób uczestniczyło w konferencjach EVENT MIX i MARKETING MIX. Była to wyjątkowa edycją, którą organizatorzy i wystawcy zgodnie nazwali prawdziwym reSTARTem branży.

see more

HAPTICA® live ’20: Udane wydarzenie mimo ograniczeń dotyczących bezpieczeństwa

Po długim okresie oczekiwania i dwukrotnym przekładaniu imprezy ze względu na pandemię COVID-19, wreszcie nadszedł dzień 8 września 2020, kiedy to w Bonn odbyło się wydarzenie HAPTICA® live ’20. Był to niezwykle potrzebny zastrzyk energii dla branży po miesiącach znacznie ograniczonej działalności. Łatwo można było dostrzec ożywienie odwiedzających. O bezpieczeństwo gości zadbał organizator – WA Media. Wszyscy obecni przestrzegali zaleceń dotyczących higieny. Ze swoimi produktami pokazało się 114 wystawców, a w wydarzeniu wzięło udział 759 gości (dane z roku ubiegłego: 1840). Niemal trzy czwarte stanowili użytkownicy końcowi i agencje reklamowe, a pozostała część to przedstawiciele branży produktów promocyjnych.

see more

Leveranciersdagen: wydarzenie, które przetarło szlak

W dniach 3-4 września 2020 roku w Expo Houten, niedaleko Utrechtu odbyło się wydarzenie Leveranciersdagen. Według organizatorów w tegorocznej edycji wzięło udział 811 odwiedzających (rok temu było ich 1198) z holenderskiej branży produktów promocyjnych, który mogli zapoznać się z nowymi trendami, nawiązać kontakt, dokonać wymiany doświadczeń, a wszystko to po długim okresie przestoju. Według oficjalnych danych swoje produkty przedstawiło 120 wystawców (w 2019 było ich 150). Tak jak w roku ubiegłym, wydarzenie wspierało holenderskie stowarzyszenie produktów promocyjnych – Platform Promotional Products. Tegoroczna edycja była wyjątkowa: było to pierwsze wydarzenie w krajach Beneluksu, które odbyło się od czasu wiosennego lockdownu.

see more

marke|ding| Switzerland: powrót do komunikacji na żywo

Na to wszyscy czekali: pierwsze większe wydarzenie związane z branżą produktów promocyjnych w niemieckojęzycznej części Europy od czasu lockdownu w marcu. Początkowo szósta edycja marke|ding| Switzerland miała się odbyć 11 marca 2020 roku, ale została przesunięta na 19 sierpnia i odbyła się w rygorystycznych warunkach higienicznych związanych z pandemią COVID-19. Sześciu producentów produktów promocyjnych działających jako sponsorzy zaprosiło swoich klientów z sektora marketingu i zakupów, by zapoznali się z ofertą zaproszonych wystawców.

see more

HAPTICA® live przełożone na 8 września

HAPTICA® live'20, który miał odbyć się w Światowym Centrum Konferencyjnym w Bonn (WCCB) 18 czerwca 2020 r. został przełożony. Wydarzenie zostało przełożone na 8 września 2020 r. w godz. 8.30–15.30. Jak wyjaśnił organizator WA Media, wydarzenia związane z epidemią COVID-19 spowodowały konieczność odroczenia wydarzenia. Koncepcja wydarzenia, która spełnia wszystkie wymogi bezpieczeństwa i higieny ustanowione przez władze, a jednocześnie oddaje charakter HAPTICA® Dotychczasowe elementy, takie jak Best Practice Show i program wykładów, pozostaną bez zmian. Szczegóły dotyczące programu wydarzenia zostaną podane wkrótce.

see more

RemaDays Kijów 2020

W dniach 11-12 marca w Kijowie, w stolicy Ukrainy, odbyły się targi reklamy i druku RemaDays! Święto reklamy rozpoczęło się w najlepszym czasie dla branży – początek roku, nowe perspektywy. Mnóstwo nowości, które każdy Wystawca pragnął zaprezentować podczas targów były przedstawione właśnie tu, na największej imprezie reklamowej na Ukrainie. Pierwszego dnia nagrodzeni zostali Zwycięzcy konkursu „Korony Reklamy”. Wręczenie statuetek oraz dyplomów odbyło się podczas wieczoru Wystawców. 12 marca, na podstawie głosów zostali wybrani Zwycięzcy konkursu „Gifts Of The Year”.

Więcej informacji: www.remadays.com.ua

see more

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020

14 lutego zakończyła się 16. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła ok. 21 000 zwiedzających. W ocenie organizatora, wystawców, jak i przybyłych gości targi można uznać za udane, szczególnie uwzględniając udział ok. 3500 zwiedzających z zagranicy z 52 krajów. Wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu targowego kolejny raz potwierdzają, że RemaDays Warsaw to w świecie reklamy i druku wydarzenie, którego nie można przegapić.

Więcej informacji : www.remadays.com

see more

Merchandise World 2020

Tegoroczna edycja Merchandise World odbyła się w dniach 12-13 lutego 2020 po raz pierwszy w Ricoh Arena w Coventry w Anglii. Wydarzenie organizowane jest wspólnie przez Sourcing City i Brytyjskie Stowarzyszenie Artykułów Promocyjnych (BPMA). Poza uznanymi importerami, producentami i niewielkimi specjalistami ze Zjednoczonego Królestwa, także wielu dostawców z Europy, a nawet z innych kontynentów zaprezentowało swoje produkty i usługi. Podczas wydarzenia dostępna była również specjalna strefa Eco World, gdzie prezentowano ekologiczne produkty. W wydarzeniu wzięło udział 1599 odwiedzających, co stanowi 18% wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym. Kolejna edycja odbędzie się 9 września 2020 w Milton Keynes.

Więcej informacji : www.merchandiseworld.co.uk

Przedruk dzięki uprzejmości magazynu eppi. © WA Media 2020, Zdjęcia: Till Barth © WA Media


see more

1 2 3 next »