Nasze patronaty

Filtruj:


2016 2017 2013 2014 2015

Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień


9-te FORUM MARKETINGU ZINTEGROWANEGO 2017

9-te FORUM MARKETINGU ZINTEGROWANEGO 2017

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz 9. organizuje Forum Marketingu Zintegrowanego. Tegoroczna edycja FMZ odbędzie się w dniach 17-18 października w kinie Cinema City – Galeria Mokotów, pod hasłem „Marketerze, czy nadążasz?”.
Forum Marketingu Zintegrowanego to dwudniowa konferencja dedykowana dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy. Pierwszy dzień to prezentacja najlepszych case studies marketingu 360, realizowanych w ostatnich miesiącach. To 12 wyjątkowych kampanii B2C i B2B, które zdobywały nagrody w branżowych konkursach, wykorzystywały innowacyjne rozwiązania i skutecznie działały. Uczestnicy tegorocznej edycji Forum będą mieli okazję poznać tajemnice sukcesu kampanii takich marek jak: IKEA, ING Bank Śląski, Mazda, Hochland, ROCKWOOL, Mastercard, Asus, NIVEA, nc + i wielu innych.

zobacz więcej
Co gryzie marketera? czyli 8. Forum Marketingu Zintegrowanego

Co gryzie marketera? czyli 8. Forum Marketingu Zintegrowanego

Jedno z najważniejszych wydarzeń w polskiej branży marketingowej. Na konferencji dowiedzieć się będzie można m.in. co to znaczy działać w sferze Human to Human, a także jak przygotować strategię kampanii "uszytą" pod klienta, by gwarantowała wysoką sprzedaż. Pierwszego dnia najlepsze case’y z ostatnich miesięcy i koktajl party, drugiego dnia – motywacje i trendy z wybitnymi specjalistami.

zobacz więcej
Warsztaty "E-MAIL MARKETING W PRAKTYCE – JAK BUDOWAĆ BAZĘ ORAZ PROJEKTOWAĆ SKUTECZNE MAILINGI I NEWSLETTERY?"

Warsztaty "E-MAIL MARKETING W PRAKTYCE – JAK BUDOWAĆ BAZĘ ORAZ PROJEKTOWAĆ SKUTECZNE MAILINGI I NEWSLETTERY?"

Warszawa, 13 października 2015r.
Dla kogo? Do udziału zapraszamy w szczególności:
- Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialnych za pozyskiwanie nowych klientów jak i utrzymywanie relacji z obecnymi.
- Handlowców, których głównym narzędziem w pozyskiwaniu klienta są działania bezpośrednie (telefon, e-mail)
- Dyrektorów i kierowników nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż.

zobacz więcej

1