Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru
przyniesie spokój i radość.
Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia
żyje własnym pięknem.
A Nowy Rok obdaruje pomyślnością i szczęściem.
Zarząd i Dyrektor Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych
Dec. 17, 2020, 1:31 p.m.
|
Wesołych Świąt!Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru Zarząd i Dyrektor Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych see more |
Dec. 15, 2020, 10:01 a.m.
|
Nowe firmy w PIAPDziałając razem można poczuć siłę i wzajemne wsparcie, właśnie dlatego w trudnym dla gospodarki okresie, firmy z sektora reklamowego stawiają na PIAP. W ubiegłym kwartale grono członków Izby powiększyło się m.in. o następujące firmy: see more |
Dec. 15, 2020, 9:31 a.m.
|
PIAP zaprasza do akcji społecznościowej #SuperRzeczPolska Izba Artykułów Promocyjnych zainicjowała akcję w mediach społecznościowych o nazwie #SuperRzecz, która polega na wykonaniu zdjęcia ulubionego upominku reklamowego, którego uczestnik używa na co dzień, a następnie opublikowaniu go w formie postu z publicznym ustawieniem prywatności na swoim profilu na portalu Facebook. Ważne – post ten należy oznaczyć hasztagiem kampanii: #SuperRzecz, tak aby organizator mógł go zobaczyć i policzyć zebrane pod nim reakcje. Czas trwania akcji: od 6 do 19 grudnia 2020 r. (do godz. 12.00). Więcej informacji: https://www.facebook.com/IzbaPIAP Regulamin konkursu: http://www.piap-org.pl/site_media/download/REGULAMIN_KONKURSU_SUPERRZECZ_1.pdf
see more |
Dec. 11, 2020, 1:17 p.m.
|
Poradnik dla przedsiębiorców działających w InternecieAgencja NPROFIT, prowadząca ogólnopolską kampanię #bądźwidoczny kierowaną do przedsiębiorców, opublikowała już III część bezpłatnego poradnika. W całości została poświęcona treści w e-commerce. Zespół działu SEO Agencji NPROFIT przygotowując tę ostatnią część poradnika skupił się na treściach dla e-commerce. Jednak trzeba podkreślić, że wiele ma zastosowanie również w przypadku stron usługowych czy informacyjnych. Codziennie pojawiają się nowe witryny, a każda ma jeden cel – znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Nie jest to możliwe m.in. bez właściwego contentu. W poradniku odpowiedziano na pytanie czy treści w e-commerce są istotne i co wpływa na ich poprawność zarówno pod kątem robotów indeksujących, jak i użytkowników. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że atrakcyjność treści umieszczanych na stronie może być jednym z czynników wpływających na dokonanie zakupów. see more |
Dec. 11, 2020, 1:12 p.m.
|
Doskonały prezent na zimęKomplet zimowy z indywidualną grafiką od SDX Group to idealny podarunek dla kontrahenta czy współpracownika w sezonie świąteczno - zimowym. Komplet w skład którego wchodzą czapka, komin i rękawiczki wykonany jest z ciepłego i miękkiego w dotyku materiału. Klasyczna czapka, wygodny komin zakładany przez głowę oraz rękawiczki ochronią przed zimnem i mrozem. Bez nich nikt podczas zimy nie wychyla nosa z domu, zatem nadruk na tych częściach garderoby jest idealnym i naturalnym miejscem na reklamę. see more |
Dec. 9, 2020, 12:49 p.m.
|
Świąteczne gadżety elektroniczne od jettStudioImporter upominków reklamowych firma jettStudio prezentuje elektroniczne gadżety idealne jako prezenty świąteczne. LENSO - uniwersalny zestaw obiektywów 3-w-1. Łącząc obiektyw typu rybie oko, szerokokątny i makro w jednym łatwym, szybkim urządzeniu z uniwersalnym zaciskiem. Soczewki w aluminiowych obudowach są antyrefleksyjne, co pozwala uzyskać wyraźny obraz w każdych warunkach klimatycznych. STYLLO – cyfrowo-analogowy długopis. Produkt ten pozwala użytkownikom bezproblemowo przejść z wersji długopisu cyfrowego na analogowy i na odwrót. see more |
Dec. 9, 2020, 12:06 p.m.
|
Przedsiębiorstwo Fair Play 2020 – jakie firmy mogą poszczycić się tym tytułem?Poznaliśmy wyniki kolejnej edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” – edycji nietypowej, bo odbywającej się w niełatwych dla biznesu czasach. Tym większe uznanie należy się przedsiębiorcom, którzy dołączając do programu, pokazali, że nawet teraz – a może szczególnie teraz – w biznesie warto grać fair. Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” od ponad 20 lat wzmacnia wizerunek polskich przedsiębiorstw. To najbardziej rozpoznawalny certyfikat z obszaru etyki biznesu i jeden z nielicznych, które przyznawane są w oparciu o dogłębną weryfikację uczestników. Każde zgłoszone do programu przedsiębiorstwo przechodzi szczegółowy audyt, dzięki czemu certyfikat trafia tylko do rzetelnych i uczciwych firm. Oceniany jest sposób budowania relacji z klientami, kontrahentami, pracownikami, organami administracji państwowej i społecznością lokalną oraz dbałość o środowisko naturalne. see more |
Dec. 9, 2020, 11:39 a.m.
|
Światem rządzi eCommerce?Na to wszystko wskazuje, a przynajmniej w świecie marketingu. To właśnie bardzo prężnie rozwijające się w ostatnich miesiącach środowisko eCommerce zdominowało trzecią już edycję bezpłatnej konferencji online, GMC Live! Twórca jednej z największych konferencji marketingowych w Polsce, Grupa MTP, postanowił czasowo przenieść swój format do sieci i robić to co umie najlepiej - przekazać wiedzę, podzielić się trendami i zainspirować do działania. 3 grudnia na fan page’u oraz na kanale YouTube Golden Marketing Conference punktualnie o 10:00 rozpoczęło się wydarzenie GMC Live! vol. 3, które od pierwszych dni promocji stawiało na dużą dawkę wiedzy z zakresu eCommerce. I organizator dotrzymał słowa. Transmisję rozpoczęła prelekcja „Pytania o eCommerce - jaką platformę sprzedażową wybrać?” Tymoteusza Stengerta, New Business Lead w Sylius oraz Tomasza Grzemskiego, CEO i Co-Founder, Macopedia. see more |
Dec. 4, 2020, 10:09 a.m.
|
Gifts Journal Flesz – grudzień 2020W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w ostatnim wydaniu Flesza w tym roku:
Więcej materiałów na stronie www.giftsjournal.pl gdzie znajdziecie Państwo wiele ciekawych informacji z branży. see more |
Dec. 3, 2020, 12:45 p.m.
|
12. Forum Marketingu Zintegrowanego – podsumowanePolskie Stowarzyszenie Marketingu SMB podsumowało 12. edycję Forum Marketingu Zintegrowanego przebiegającego pod hasłem - Marketing jutra przyszedł wczoraj! - Wspólnie z prelegentami i uczestnikami Forum staraliśmy się odpowiedzieć na pytanie jak w bieżącej sytuacji z aktualnymi wyzwaniami radzi sobie branża. Naszym celem było przedstawienie po jakie rozwiązania w obecnych trudnych czasach warto sięgać i gdzie szukać rozwiązań - mówi Urszula Zarańska, Dyrektor Generlana Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. - Zdajemy sobie sprawę, że to dopiero początek wyzwań. Wyjątkowe warunki makro pandemii napędzają recesję gospodarczą i skłaniają konsumentów do weryfikacji potrzeb i nawyków zakupowych. Marketerzy i agencje nieustannie muszą reagować na te wyzwania, aby być blisko swoich klientów. Podczas cyku spotkań i warsztatów FMZ Clinic zaplanowanych na najbliższe 3 miesiące, odniesiemy się do bieżących wyzwań towarzyszących pandemii. see more |