21 grudnia 2012 09:53:27
|
2012-12-21 TRAVELITE w ofercie BTL FormsBTL Forms, autoryzowany dystrybutor TITAN, TRAVELITE, SENATOR wprowadza na rynek wschodnioeuropejski w kanale sprzedaży marketingowo-reklamowej nowę
markę – TRAVELITE. Koncern Travelite w 2012 został właścicielem marki TITAN i jest niekwestionowanym liderem w branży travel industry.
zobacz więcej |
17 grudnia 2012 22:53:43
|
2012-12-18 Limitowane świętaPolska Izba Artykułów Promocyjnych zwraca uwagę, że branża artykułów promocyjnych jako jedyna jest objęta limitami wydatków ograniczaję
cych jej przychody. Jako fatalne w skutkach Zarzę
d PIAP uznał proponowanie przez Ministerstwo Finansów podwyższenie limitów i następnie wycofanie się z tego pomysłu. W opinii Zarzę
du, spowodowało to nie tylko duże zamieszanie na rynku reklamowym, ale najprawdopodobniej negatywnie odbije się na wydatkach na tego typu reklamę w 2013 r.
zobacz więcej |
17 grudnia 2012 09:07:55
|
2012-12-17 CiTRON partnerem marki TRANSCENDOd grudnia 2012 roku firma CiTRON została partnerem marki TRANSCEND. TRANSCEND, to marka globalna, która powstała w 1988 roku w Taipei na Taiwanie. Oferta firmy zawiera ponad 2000 różnych modułów pamięci, t.j. karty pamięci flash, pamięci USB, odtwarzacze MP3, MP4, ramki cyfrowe, dyski twarde, produkty multimedialne i akcesoria.
zobacz więcej |
12 grudnia 2012 11:45:24
|
2012-12-12 Nowa szata serwisu GADZETY.COM.PL
Nieco leciwa strona została zastę
piona nowym layoutem przystosownym do nowych wymagaś użytkowników. Nowa strona to lepsza ekspozycja zdjęę produków, odświeżone menu główne, lepsza ekspozycja opisów produktów, nowa możliwośę porównania wbranych produktów lub dodania ich do listy życześ.
zobacz więcej |
10 grudnia 2012 23:40:19
|
2012-12-11 II edycja badania
Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna II edycję badania POSTRZEGANIA ARTYKUśÓW PROMOCYJNYCH JAKO NOśNIKA REKLAMY. Badania przeprowadzone w 2010 r. pokazały, że aż 87% marketerów uważa artykuły promocyjne jako skuteczne narzędzie.
zobacz więcej |
9 grudnia 2012 21:36:39
|
2012-12-07 CiTRON bezpośrednim importerem marki PQIPod koniec 2012 roku CiTRON rozpoczę
ł bezpośrednię
współpracę z markę
PQI. Firma CiTRON dostarcza pamięci USB na polski rynek od 2005 roku. Posiada w ofercie ponad 400 modeli z czego kilkanaście dostępnych jest bezpośrednio z warszawskiego magazynu.
zobacz więcej |
5 grudnia 2012 22:59:06
|
2012-12-05 Zestawy Chocolissimo i Villeroy & BochEkskluzywna porcelana i wyrafinowane czekoladki dla koneserów w jednym zestawie. To efekt współpracy dwóch firm: Villeroy & Boch i Chocolissimo. Od teraz, wyję tkowe upominki - najwyższej jakości porcelana i starannie wyselekcjonowane słodycze przygotowane przez najlepszych czekoladników, dostępne sę w ofercie prezentów korporacyjnych Villeroy & Boch. To unikatowy sposób na powiedzenie „dziękuję”. zobacz więcej |
29 listopada 2012 10:03:16
|
2012-11-29 Equiart nowym Członkiem PIAPEquiart Czesława Grycz to nowa firma członkowska Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, która do stowarzyszenia przystę piła w listopadzie br. Dołę czyliśmy do PIAP-u ponieważ, duże grono firm reklamowych z którymi współpracujemy jest również członkami PIAP-u. Uważam, że bycie członkiem PIAP-u wzmocni naszę wiarygodności na rynku - mówi Czesława Grycz właściciel firmy Equiart. zobacz więcej |
26 listopada 2012 09:54:21
|
2012-11-26 Gifts Journal Catalogue oficjalnym magazynem targów RemaDays Europe 2013
Targi RemaDays Europe 2013 to impreza o międzynarodowym charakterze, na której wystawi się blisko 200 dostawców upominków reklamowych z całej Europy. Jeśli poszukujesz inspiracji i świeżych pomysłów, z pewnościę
znajdziesz je tutaj. Jesteś dostawcę
, ale z różnych powodów nie możesz się wystawię? Skorzystaj z Gifts Journal Catalogue, aby dotrzeę do wszystkich zwiedzaję
cych na targach RemaDays Europe.
zobacz więcej |
16 listopada 2012 11:30:36
|
2012-11-16 RemaDays Europe 2013- Bezpłatny wstęp dla branży i profesjonalistówTargi RemaDays Europe to impreza przeznaczona wyłę cznie dla branży reklamowej. Selekcja zwiedzaję cych odbywa się już na poziomie rejestracji online, a jej głównym celem jest zapewnienie wszystkim wystawcom i zwiedzaję cym maksymalnego komfortu prowadzenia rozmów biznesowych. Organizatorzy rozpoczęli właśnie szerokę akcję informacyjnę wśród europejskich agencji reklamowych i dystrybutorów.
zobacz więcej |