Log in English Polski

News

Filtruj:


2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007

Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień


July 30, 2020, 7:55 a.m.

Jak mądrze przenieść swój biznes do internetu? Ponad 200 stron praktycznych wskazówek

Zastanawiasz się, jakie pierwsze kroki podjąć, aby efektywnie pozyskiwać klientów i sprzedawać online? Co dokładnie przemyśleć przed startem? Jakie oprogramowanie wybrać? Co robić samemu, a co zlecać na zewnątrz? Solidną porcję praktycznych wskazówek znajdziesz w bezpłatnym e-booku „Jak mądrze przenieść swój biznes do internetu?”.

Pandemia COVID-19 sprawiła, że większość tradycyjnych biznesów musiała z dnia na dzień zawiesić działalność. Najmocniej ucierpiały podmioty, które funkcjonowały tylko w świecie offline. Koronawirus przyśpieszył transformację cyfrową. Sposobem na dostosowanie się do nowej rzeczywistości może być e-commerce.


see more
July 30, 2020, 7:49 a.m.

Pandemia pozwoliła nam się rozwinąć | Tomasz Chwiłowicz, JaguarGift

  • O tym, jak poradzili sobie w pierwszych miesiącach lockdownu, nowej ofercie i możliwościach, które pojawiły się w dobie kryzysu mówi Tomasz Chwiłowicz z firmy JaguarGift.
  • Jakkolwiek trudna jest ta sytuacja dla wszystkich uczestników rynku, pokazuje, że czas prosperity nie sprzyja niestety innowacyjnemu i szerszemu spojrzeniu na własny biznes. Dzięki tej wymuszonej przez walkę o przetrwanie, kreatywności, firma wzbogaciła się o nowe techniki druku na tkaninach oraz skórach, co zaowocowało wdrożeniem gamy nowych produktów i metod znakowania upominków reklamowych.
  • Cieszą nas nadchodzące targi FestiwalMarketingu.pl, ponieważ po raz pierwszy od ogłoszenia pandemii mamy możliwość odbudowania osobistych relacji z klientami. 

see more
July 28, 2020, 1:26 p.m.

Spotkanie Regionalne PIAP w formie on-line

Fala epidemii narzuciła specjalne środki ostrożności różnym formom spotkań. Ze względu na nią coroczne Regionalne Spotkanie PIAP przybierze kształt webinaru. Szkolenie poprowadzi Łukasz Kuciński, trener i konsultant w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu, który opowie o wpływie kryzysu na prowadzenie sprzedaży, oraz o tym, jak w sposób narzędziowy, wykorzystując nowoczesne narzędzia marketingowe, można zoptymalizować kontakty z klientami i dopracować ich doświadczenie utrzymując efektywność komunikacji i sprzedaży.

Spotkania Regionalne PIAP tu już tradycja, okazja do spotkań face to face, integracji, podsumowania działań i inicjowania nowych przedsięwzięć. W tym roku niestety przybrały formę niekonwencjonalną, ale mimo to temat spotkania jest niezwykle interesujący dla członków PIAP.


see more
July 23, 2020, 10:23 a.m.

Przedsiębiorcy dla przedsiębiorców - ogólnopolska kampania #bądźwidoczny

Z początkiem lipca ruszyła ogólnopolska kampania #bądźwidoczny, której celem jest pomoc przedsiębiorcom w zaistnieniu w środowisku on-line. Agencja Marketingowa NPROFIT opublikowała na swojej stronie pierwszy poradnik z docelowo trzech, które pojawią się do końca roku.

W ramach #bądźwidoczny - kampanii NPROFIT dla firm do końca roku będą prowadzone bezpłatne webinaria i konsultacje. Opublikowane zostaną również poradniki.

Akcja skierowana jest do przedsiębiorców, którzy znaleźli się w niestabilnej sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa. Wielu musi drastycznie zmieniać swoje plany, czy decydować się na reorganizację. Część z nich na pewno przeniesie działalność do Internetu lub tu właśnie będzie szukać klientów na swoje produkty i usługi. Ta zmiana będzie wymagała poważnego wsparcia.


see more
July 22, 2020, 10:09 a.m.

Musimy zrobić „nowe otwarcie” po kryzysie | Anna Roszczak, Asgard (BLUE COLLECTION)

  • O zarządzaniu firmą w czasie lockdownu i pandemii, dywersyfikacji oferty i najbliższych planach marketingowych mówi Anna Roszczak, Prezes Zarządu Asgard sp. z o.o., właściciel marki BLUE COLLECTION.
  • "Przez ostatnie miesiące nasza firma i cała branża przeszła przez prawdziwe tornado biznesowe i emocjonalne, dlatego jest dla nas niezwykle ważne, aby zrobić 'nowe otwarcie' po kryzysie".
  • "Chcemy być blisko naszych klientów, pokazać im jakie mamy nowe pomysły i propozycje, a z drugiej strony usłyszeć czego od nas oczekują i jak możemy ich wesprzeć w kolejnych miesiącach. Myślę, że jest nam to wszystkim bardzo potrzebne – spotkać się i nabrać energii od siebie nawzajem na kolejne miesiące".

see more
July 22, 2020, 10:08 a.m.

GIFT STAR – producent smyczy, taśm oraz masek ochronnych - głównym sponsorem nagród, medali i pucharów dla POLSKIEJ SZKOŁY FUTBOLU

We czwartek 25.06.2020 r. na boisku przy ul. Blokowej w Warszawie odbyło się uroczyste zakończenie sezonu dla zawodników PSF. W tym roku wyjątkowo podsumowanie sezonu odbyło się na świeżym powietrzu z powodu panującej pandemii COVID-19. Towarzyszyła nam piękna pogoda oraz wspaniale przygotowana murawa.

Zawodnicy rozegrali w ramach treningów gry wewnętrzne, a następnie jak co roku wyczekiwali na upominki i wyróżnienia indywidualne. Każdy z zawodników otrzymał pamiątkowy medal oraz dyplom. Trenerzy przyznawali w każdej z drużyn nagrody w czterech kategoriach: najlepszy zawodnik, najlepszy bramkarz, odkrycie sezonu i najwyższa frekwencja.


see more
July 17, 2020, 10:38 a.m.

Targi i eventy w czasie pandemii - Beata Kozyra (Polska Izba Przemysłu Targowego) – Wywiad

Redakcja Gifts Journal TV przeprowadziła rozmowę z Panią Beatą Kozyrą, prezesem zarządu Polskiej Izby Przemysłu Targowego (PIPT) odnośnie aktualnej sytuacji w branży eventowej w okresie trwającej pandemii. Jaka jest ocena PIPT na temat kondycji organizatorów takich wydarzeń? Jakie działania podjęła Izba wspierając branżę w walce ze skutkami koronawirusa? Między innymi odpowiedzi na te pytania w rozmowie z Gifts Journal TV.

ZOBACZ WYWIAD Z PREZESEM ZARZĄDU POLSKIEJ IZBY PRZEMYSŁU TARGOWEGO


see more
July 15, 2020, 1:46 p.m.

Zarejestruj się bezpłatnie na wrześniowe targi FestiwalMarketingu.pl

W czerwcu rząd opublikował informacje, na które czekała cała branża: ponowna możliwość organizacji targów, spotkań oraz kongresów. Tym samym prace nad targami FestiwalMarketingu.pl ruszyły pełną parą. Zwiedzający mogą też już rejestrować się na to wydarzenie. Rejestracja jest bezpłatna dla przedstawicieli branży i dostępna TUTAJ.

W dniach 9-10 września br. w EXPO XXI Warszawa zaprezentują się przedstawiciele sektora szeroko pojętej reklamy – dostawcy artykułów promocyjnych, przedstawiciele poligrafii reklamowej, producenci POS i sektor EVENT. Podobnie jak w ubiegłym roku, targom towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.


see more
July 8, 2020, 3:25 p.m.

Kreatywni. Otwarci na nowe – RemaDays Warsaw 2021

Branża reklamowa w 2020 roku

Rok 2020 zapisuje się w historii jako jeden z najbardziej zaskakujących i wymagających. Choć jego początek wraz z udanymi targami zapowiadał się dobrze, to w kolejnych miesiącach pandemia wirusa COVID-19 wpłynęła na każdą branżę.

W szczególnie trudnej sytuacji znaleźli się przedstawiciele rynku reklamowego. Wiele firm odczuło skutki koronawirusa, ale też wielu przedsiębiorców podjęło działania, aby dostosować się do nowych okoliczności.


see more
July 7, 2020, 9:14 a.m.

Osobisty zestaw sanitarny – modny gadżet reklamowy

Rodan Agencja Reklamowa prezentuje nowy, modny gadżet reklamowy – osobisty zestaw sanitarny, który zawiera najpotrzebniejsze produkty codziennego użytku. W jego skład wchodzą: maseczka ochronna, rękawiczki jednorazowe i płyn dezynfekujący z alkoholem w kieszonkowym opakowaniu, które dodatkowo można spersonalizować poprzez indywidualny nadruk na etykiecie. Osobisty zestaw sanitarny to podręczny, wygodny i funkcjonalny gadżet, z którym klienci nie będą chcieli się rozstać!

www.rodantv.pl

 


see more

1 2 3 4 5 6 next »