Log in English Polski

News

Filtruj:


2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007

Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień


April 28, 2020, 9:54 a.m.

Sławomir Giefing o sytuacji w branży w czasie pandemii

Wywiad ze Sławomirem Giefingiem organizatorem targów RemaDays Warsaw o sytuacji w branży w czasie pandemii koronawirusa

Jeszcze niedawno wkraczaliśmy w nowy rok z postanowieniami i planami biznesowymi na następne 12 miesięcy. Teraz cały świat znajduje się w niespotykanej sytuacji, zawieszeniu – próbujemy dostosować się do nadzwyczajnych warunków i zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa. Jak odnajduje się Pan w tym trudnym czasie?

Rzeczywiście, wydaje się, że niezależnie od położenia, w jakim zastała nas ta pandemia, jest to wydarzenie absolutnie wyjątkowe. Nie wywołuje ona u mnie jakichś depresyjnych myśli, raczej określiłbym to jako czas przyglądania się sytuacji i przysposabiania się do ewentualnych, nawet radykalnych zmian zawodowych, jeśli będzie taka potrzeba.


see more
April 22, 2020, 10:56 a.m.

Maseczki ochronne z bawełny certyfikowanej od 4,00 zł netto za sztukę

Globalgift.pl analizując aktualne zapotrzebowanie Klientów na zakupy środków ochrony osobistej podjęło się szycia maseczek dwuwarstwowych z bawełny certyfikowanej z kieszonką na filtr.

W swojej ofercie posiadają maseczki w takich kolorach jak: czerwony, jasnozielony, biały czy czarny. Wszystkie to produkty wykończone zostały białą, nieuciskającą, płaską gumką pozwalającą na idealne dopasowanie do twarzy. Aktualne moce przerobowe sięgają 1000 maseczek dziennie. Globalgift.pl udowadnia, że nawet ręcznie robiony produkt nie musi kosztować zbyt wiele, a same maseczki można u nich zakupić w cenie już od 4,00 zł netto za sztukę przy 500 sztukach.

Więcej informacji: https://globalgift.pl/41345-maseczka-ochronna-mb2020.html


see more
April 22, 2020, 10:53 a.m.

Wsparcie dla Służby Zdrowia od Capira

Odpowiadając na dzisiejsze zagrożenie i potrzeby firma Capira wprowadza do oferty produkt wspierający nasze bezpieczeństwo. Przyłbice ochronne są osłoną twarzy pomagająca w pracy i ułatwiająca bezpieczne funkcjonowanie oraz kontakty w czasie pandemii. Przyłbice ograniczają ryzyko zakażenia wirusami. Sprawdzają się podczas pracy, przemieszczania, wizyt w sklepach i codziennych aktywnościach.

Decydując się na przyłbice The Alloy dołożysz swoją cegiełkę do pomocy tym, którzy na linii frontu walczą o nasze zdrowie i bezpieczeństwo:Ratownikom medycznym, pielęgniarkom, lekarzom, pracownikom służby zdrowia i straży pożarnej.
Na każde 2000 szt. zakupionych przyłbic, 100 szt. od Capira trafia w ich ręce.

Razem możemy więcej! Razem z nami wesprzyj Służbę Zdrowia!

 


see more
April 21, 2020, 8:26 a.m.

Globalgift.pl i Karl Knauer Poland w gronie Członków PIAP

PIAP przywitał w swoich szeregach nowych graczy z branży reklamowej. Członkami stowarzyszenia branżowego Polska Izby Artykułów Promocyjnych zostały: Globalgift.pl, Karl Knauer Poland.

- PIAP jest organizacją zrzeszającą takie firmy jak nasza. Dołączając do grona przedsiębiorstw mających najwyższe cele możemy nie tylko podnosić swoje umiejętności, ale także jakość produktów, a co za tym idzie satysfakcję Klientów – mówi Piotr Popek, Dyrektor Generalny firmy Globalgift.pl.

- Zdecydowaliśmy się przystąpić do PIAP, ponieważ nieustannie dążymy do poszerzania naszych horyzontów, otwartości na nowe rozwiązania w zakresie produktu, marki i technologii druku. Pragniemy znaleźć się wśród członków PIAP, by w tak elitarnym gronie móc ciągle się rozwijać i tym samym gwarantować jakość świadczonych usług, które rzutują na rzetelność i wiarygodność - mówi Karolina Matysiak, Dyrektor firmy Karl Knauer Poland Sp. z o.o..

 


see more
April 10, 2020, 11:24 a.m.

Zdrowych i Spokojnych Świąt!

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy, wypełnionych wiarą, nadzieją i miłością życzymy Państwu zdrowia, rodzinnej atmosfery i wiosennego nastroju!

Niech ten szczególny, choć trudny czas będzie dla Wszystkim chwilą wyciszenia, które zapełni nasze serca zapałem w podejmowaniu nowych działań!

Zdrowych i Spokojnych Świąt!



 


see more
April 10, 2020, 11 a.m.

Wiosenne kurtki w ofercie jettStudio

Importer gadżetów i tekstyliów reklamowych firma jettStudio prezentuje kolekcję lekkich pikowanych kurtek.

RA5094 FINLAND - kurtka pikowana z bardzo miękkim wypełnieniem. Zamek w tonie kurtki z osłoną na podbródku. Dwie przednie kieszenie zapinane na zamek. Elastyczne mankiety oraz talia. Wewnętrzna kontrastowa podszewka. Kurtka posiada worek, w który można ją spakować. Dostępna w wersji męskiej i damskiej.

RA5090 NORWAY - kurtka pikowana z kapturem. Zamek w tonie kurtki z osłoną na podbródku. Dwie przednie kieszenie zapinane na zamek. Elastyczne mankiety, talia oraz kaptur. Wewnętrzna kontrastowa podszewka. Składana wyposażona w torbę. Lekka i łatwo składająca się odzież. Taliowany krój w modelu damskim.


see more
April 8, 2020, 11:07 a.m.

Branża reklamowa: ponad połowa firm planuje zwolnienia, pakiet antykryzysowy rozczarowuje!

W badaniu przeprowadzonym przez PIAP – Polską Izbę Artykułów Promocyjnych, skierowanym do branży reklamowej BTL wzięło udział ponad 450 firm.

Prawie 90% uczestników rynku już w marcu 2020 odnotowało spadki obrotów w porównaniu do marca 2019, z czego co trzecia firma odnotowała spadek na poziomie 75-100% obrotów. Nastroje na dalszą część roku również nie są optymistyczne. Ponad 90% firm spodziewa się kontynuacji spadków, z czego dwie trzecie twierdzą, że wyniosą one więcej niż 50% w stosunku do roku ubiegłego.

Drastyczne wyhamowanie środków publicznych na promocję miast i regionów, obcinane budżety marketingowe, brak targów, eventów, imprez masowych, odwołane wydarzenia sportowe takie jak Euro 2020, zastój w  hotelarstwie i turystyce, które były do tej pory najważniejszymi źródłami dochodu branży spowodowało, że firmy reklamowe samodzielnie podjęły próbę działań ratunkowych. Co czwarte przedsiębiorstwo już wprowadziło elementy działalności nakierowane na handel, usługi i produkty związane z przeciwdziałaniem epidemii koronawirusa i jej skutków.


see more
April 8, 2020, 10:27 a.m.

EKO marketing w kwietniowym wydaniu OOH magazine

Najnowsze wydanie OOH magazine poświęcone jest EKO marketingowi, który (przed epoką pandemii) był zdecydowanym faworytem wszelkich prognoz i badań nadchodzących trendów branżowych. Wraz ze wzrastającą świadomością ekologiczną konsumentów, wzrasta liczba akcji i działań podejmowanych przez marketerów, które uwzględniają ochronę środowiska naturalnego. 

30 lat. Tyle czasu mamy na zatrzymanie ocieplenia, inaczej grozi nam wyginięcie. Wedle przewidywań ze szczytu klimatycznego ONZ z 2018 roku, wzrost globalnej temperatury o dwa stopnie Celsjusza zagrozi życiu setek milionów ludzi. I choć w obliczu obecnych problemów i wyzwań, tematyka eko i zagrożenia klimatyczne mogą wydawać się nieco bardziej odległe, nie należy o nich zapominać - również w kontekście marketingowym.


see more
April 3, 2020, 11:28 a.m.

Apel o „Tarczę 2.0.”

W zawiązku z uchwaloną przez Sejm i podpisaną przez Prezydenta ustawą o tzw. Tarczy antykryzysowej, przedstawiciele branż najbardziej poszkodowanych w obecnym kryzysie (organizatorzy turystyki / agenci turystyczni / hotele / targi / MICE (eventy, konferencje, wyjazdy B2B) /rozrywka (koncerty, festiwale, widowiska) / obiekty wielofunkcyjne / piloci i przewodnicy turystyczni / przewozy autokarowe / turystyka szkolna) zabrali oficjalne stanowisko po wideo-konferencji z Ministrem Andrzejem Gut-Mostowym.

Przedstawicie branż wskazują na dramatyczne spadki dochodów, a co za tym idzie rzeszę zwolnień. Podkreślają, że aktualne zapisy ustawy nie stanowią nawet „przysłowiowej” kroplówki, która w minimalnym choćby stopniu, pozwoliłaby przetrwać ten trudny okres polskim firmom.

Przedsiębiorcy liczą na lepszą, bardziej intensywną i owocną współpracę z rządem w trybie pilnym, której efektem będzie „Tarcza 2.0” – rzeczywiste i realne wsparcie dla MŚP, będących dźwignią polskiej gospodarki.

Pełna treść apelu dostępna jest TUTAJ.


see more
April 1, 2020, 1:25 p.m.

Badanie rynku "Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19" - WYPEŁNIJ ANKIETĘ! TWOJA OPINIA JEST DLA NAS WAŻNA!

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu "Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19" prowadzonym przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych, dotyczącym wpływu epidemii koronawirusa na branżę upominków reklamowych w Polsce.

LINK DO ANKIETY

  • Jest to ogólnopolskie badanie, o udział w którym prosimy przedsiębiorców z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy!
  • Bardzo istotna jest dla nas sytuacja każdego przedsiębiorcy działającego w branży, dlatego prosimy o poświęcenie ok. 5 minut i przekazanie nam danych i opinii, które pozwolą przedstawić rzetelny obraz rynku.

Wyniki zostaną opublikowane i omówione na www.piap-org.pl. Będą mogły także stanowić materiał wyjściowy we wszystkich działaniach podejmowanych przez branżę i jej przedstawicieli.


 


see more

1 2 3 4 5 6 next »