Aktualności

Filtruj:


2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007

Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień


29 marca 2017 14:46:51

Wiosna = Bluzy = L-Shop-Team

W L-Shop-Team są  aż 363 wiosenne bluzy do wyboru, w tym produkty nowych marek Independent Apparel i Burnside Apprel. Marki te już   znalazły grono zainteresowanych, bo oferują produkty inne niż typowe artykuły promocyjne – jest tu kratka, moro, melanż. Burnside Apparel to marka dostępna tylko w ofercie L-Shop-Team, oferuje koszule w kratkę, kurtki moro, kolorowe bluzy, wygodne spodenki kapielowe. Ta amarykańska marka wkroczyła w tym roku na rynek europejski  z odzieżą fashion dla ludzi chcących się wyróżniać.


zobacz więcej
28 marca 2017 10:27:35

Gadżet na EXPOrt

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej zachęcają do udziału w konkursie na gadżet promujący polską obecność na Międzynarodowej Wystawie Astana EXPO 2017.

Wystawy EXPO to największe i najbardziej prestiżowe wydarzenia promocyjne świata. To międzynarodowa scena, na której kraje prezentują się, dyskutują, jednocześnie współzawodnicząc. To właśnie tutaj w sposób twórczy i uniwersalny demonstrują gospodarcze i kulturowe przemiany, kierunki rozwoju, plany oraz ambicje.


zobacz więcej
28 marca 2017 10:18:53

Sukces naszych klientów jest naszym sukcesem / Edyta Lisowska / Eblis B&L

O 15 latach działalności firmy, przecieraniu szlaków na rynku reklamy i aktywności w zarządzie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych mówi Edyta Lisowska, założycielka i dyrektor zarządzający Eblis B&L.

To już 15 lat Eblis B&L na rynku reklamy, chyba szybko minęły te lata. Jak je wspominacie?

Bardzo szybko…, czas biegnie nieubłaganie. Wspominam te 15 lat EBLIS B&L bardzo dobrze, nie wyobrażam sobie pracy w innej branży niż reklamowa. Uwielbiam to, co robię i cieszę się, że wstaję każdego dnia i z radością mogę pracować z zespołem ludzi, którzy podzielają mój entuzjazm. Ubóstwiam wyzwania, zwłaszcza te kreatywne i takie, które wymagają mobilizacji całego zespołu oraz pracy zbiorowej.


zobacz więcej
27 marca 2017 13:42:49

Dragonfly 28 Sport już w Polsce!

Firma Rodan – wyłączny dystrybutor żaglowych  trimaranów Dragonfly w Polsce – od maja 2017 roku organizuje imprezy integracyjne na nowym jachcie Dragonfly 28 Sport, który w ubiegłą sobotę przyjechał do Polski. Po krótkim przygotowaniu i "dotarciu"  wystartuje pod banderą Rodanu.Intencją firmy jest wprowadzenie klientów w świat prędkości pod żaglami dotąd nieosiągalnych na żadnych łódkach turystycznych. Serdecznie zapraszamy Państwa do odwiedzenia strony www.dreamaran.pl.


zobacz więcej
24 marca 2017 08:51:31

III warsztaty z cyklu JAK OPAKOWAĆ BRANDY? Dowiedz się od praktyków, w jaki sposób opakowanie pozycjonuje produkt i markę

Wydawnictwo Polski Drukarz Sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” wraz z organizatorem targów Packaging Inovations – spółką Targi w Krakowie oraz partnerami – firmami: Avery Dennison, Cobalt Spark, ITW Foils, KDS, Xeikon, X-Rite oraz Polską Izbą Artykułów Promocyjnych organizuje w ramach Akademii Wiedzy trzecią edycję warsztatów:

JAK OPAKOWAĆ BRANDY?

Dowiedz się od praktyków, w jaki sposób opakowanie pozycjonuje produkt i markę
które odbędą się w dniu 4 kwietnia 2017 r. podczas targów Packaging Innovations w Sali B na terenie hali EXPO XXI w Warszawie, ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14.


zobacz więcej
23 marca 2017 14:24:27

IX KONGRES SPRZEDAŻ - 13 lekcji o efektywnej sprzedaży - 10%zniżki dla Członków PIAP

IX Kongres Sprzedaż to idealne miejsce dla osób szukających najlepszych praktyk i inspiracji rynkowych. Kongres odbędzie się w Warszawie, w dn. 22–23 maja 2017r., w Digital Knowledge Village przy ul. Puławskiej 457. 24 maja odbędą się całodzienne warsztaty dla szefów sprzedaży.

W pierwszym dniu Kongresu będziemy rozmawiać o tym, co w sprzedaży ważne jest zawsze – o zarządzaniu zespołem i o roli szefa sprzedaży. Dlatego wśród wystąpień nie zabraknie tematów istotnych dla każdego dyrektora sprzedaży – będziemy rozmawiać o przywództwie, o budowaniu zwycięskich zespołów, o efektywności wynagrodzeń handlowców. Na scenie Kongresu 22 maja wystąpią m.in.:


zobacz więcej
23 marca 2017 11:42:10

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Firmy inwestują w zadowolenie klientów

Gadżety reklamowe to jedna z najskuteczniejszych form reklamy. Dowodzą tego analizy branżowe, dzięki którym można zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania tą formą promocji. Według badania „Postrzegania upominków reklamowych jako nośnika reklamy" PIAP, artykuły promocyjne znajdują się na drugim miejscu najskuteczniejszych i jednocześnie najtańszych nośników informacji o firmie. Ponad 70% ankietowanych zapytanych o to, czy jest to efektywny sposób na wzbudzenie zainteresowania marką, odpowiedziało twierdząco. Ponad 80% przyznało, że wykorzystuje gadżety reklamowe w celu kształtowania wizerunku swojego przedsiębiorstwa.


zobacz więcej
23 marca 2017 08:38:21

Wiosenne Spotkanie Zarządu PIAP

Wiosenne spotkanie Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych odbyło się w Łodzi dnia 16 marca br. Spotkanie było doskonałą okazją do omówienia realizacji planów Izby na 2017 rok.

W spotkaniu Zarządu PIAP wzięli udział: Edyta Lisowska - Prezes PIAP, Tomasz Chwiłowicz - Wiceprezes PIAP, Członkowie Zarządu: Monika Dziewońska, Maciej Dembiński, Wojciech Wąsowski oraz Katarzyna Wojniak - Dyrektor Biura Zarządu PIAP. Uczestnicy omówili plany Izby na 2017 rok oraz zalecenia Komisji Rewizyjnej, które zostały przekazane na ręce Zarządu w marcu br.

Podczas spotkania rozmawiano na temat organizacji najbliższego Walnego Zebrania Członków PIAP, które ma się odbyć w maju br. Po raz pierwszy Walne Zebranie przybierze  integracyjnych charakter i będzie doskonałą okazją do wzmocnienia relacji pomiędzy firmami Członkowskimi.
-Mamy nadzieję, że pomysł organizacji WZC PIAP z częścią integracyjną spotka się z zainteresowaniem naszych firm Członkowskich i będziemy mogli cieszyć się wyjątkową frekwencją na tym wydarzeniu! - mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP.


zobacz więcej
22 marca 2017 09:24:55

Fabryka Smyczy, Spólnota- Drzewna Spółdzielnia Pracy, Patcar w gronie Członków PIAP

W pierwszym kwartale br. grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się o nowe firmy z branży. Członkami stowarzyszenia branżowego PIAP zostały firmy: Fabryka Smyczy, Spólnota- Drzewna Spółdzielnia Pracy, Patcar.

- Możliwość dołączenia do prestiżowego grona firm zrzeszonych w PIAP to dla nas przede wszystkim ogromny zaszczyt oraz niepowtarzalna szansa na dodatkowe uwiarygodnienie w oczach naszych klientów. Ogromną wartością jest również dostęp do wyników badań rynku, które pomogą nam w wyznaczaniu kierunku dalszego rozwoju marki - podsumowuje Paweł Kolarczyk, współwłaściciel Fabryki Smyczy S.C..


 


zobacz więcej
22 marca 2017 09:00:00

Nowy numer OOH magazine już na rynku!

Drugie w tym roku wydanie kwartalnika dla branży marketingowej jest już dostępne na rynku. W tym numerze tematyka skupia się wokół dwóch głównych zagadnień: opakowań oraz marketingu skierowanego dla tzw. silver generation.

Jak co roku o tej porze, czytelnicy znajdą na łamach magazynu „Raport Opakowania”, czyli kompendium wiedzy na temat opakowaniowych trendów na rynku. A w nim m. in.: podsumowanie sytuacji branży i prognozy na lata 2017-2020, analiza personalizacji opakowań jako elementu strategii marki czy rozważania aspektu ochrony środowiska w kontekście opakowań. Numer dystrybuowany będzie podczas targów Packaging Innovations, których OOH magazine jest partnerem.


zobacz więcej

1 2 3 4 5 6 następna »