Log in English Polski

News

Filtruj:


2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007

Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień


Dec. 17, 2020, 1:31 p.m.

Wesołych Świąt!

Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru
przyniesie spokój i radość.
Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia
żyje własnym pięknem.
A Nowy Rok obdaruje pomyślnością i szczęściem.
 

Zarząd i Dyrektor Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych


see more
Dec. 15, 2020, 10:01 a.m.

Nowe firmy w PIAP

Działając razem można poczuć siłę i wzajemne wsparcie, właśnie dlatego w trudnym dla gospodarki okresie, firmy z sektora reklamowego stawiają na PIAP. W ubiegłym kwartale grono członków Izby powiększyło się m.in. o następujące firmy:
LimeBOX, FUH NANA Wiesław Garbień i Printing Season. Poznajmy nowych członków!

LimeBOX
to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości kosmetyków pielęgnacyjnych, które niewątpliwie stanowią bardzo unikalną formę upominku reklamowego. Odpowiednio dobrany park maszynowy pozwala firmie na produkcję szerokiej gamy produktów kosmetycznych, które mogą być dowolnie personalizowane, tak by mogły wspierać indywidualne strategie marketingowe klientów. - Chcąc mieć realny wpływ na kształt rynku artykułów reklamowych w Polsce niezbędna jest współpraca na poziomie ogólnokrajowym, i właśnie takie możliwości daje nam członkostwo w PIAP, to naturalny etap rozwoju naszej firmy. Dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem chcemy kształtować i rozwijać polski rynku artykułów promocyjnych, budując jego silną pozycje na rynkach europejskich. – mówi Joanna Suchecka-Lipka z firmy LimeBox.
 


see more
Dec. 15, 2020, 9:31 a.m.

PIAP zaprasza do akcji społecznościowej #SuperRzecz

Polska Izba Artykułów Promocyjnych zainicjowała akcję w mediach społecznościowych o nazwie #SuperRzecz, która polega na wykonaniu zdjęcia ulubionego upominku reklamowego, którego uczestnik używa na co dzień, a następnie opublikowaniu go w formie postu z publicznym ustawieniem prywatności na swoim profilu na portalu Facebook. Ważne – post ten należy oznaczyć hasztagiem kampanii: #SuperRzecz, tak aby organizator mógł go zobaczyć i policzyć zebrane pod nim reakcje. Czas trwania akcji: od 6 do 19 grudnia 2020 r. (do godz. 12.00).
Akcja jest ważną częścią kampanii PIAP „Odmrażamy upominki reklamowe”, mającej na celu pobudzenie reklamowe branży po okresie zamrożenia spowodowanego pandemią i zainspirowanie marketingowców do wykorzystania upominków reklamowych w aktywnościach promocyjnych.

Więcej informacji: https://www.facebook.com/IzbaPIAP

Regulamin konkursu: http://www.piap-org.pl/site_media/download/REGULAMIN_KONKURSU_SUPERRZECZ_1.pdf

 


see more
Dec. 11, 2020, 1:17 p.m.

Poradnik dla przedsiębiorców działających w Internecie

Agencja NPROFIT, prowadząca ogólnopolską kampanię #bądźwidoczny kierowaną do przedsiębiorców, opublikowała już III część bezpłatnego poradnika. W całości została poświęcona treści w e-commerce.

Zespół działu SEO Agencji NPROFIT przygotowując tę ostatnią część poradnika skupił się na treściach dla e-commerce. Jednak trzeba podkreślić, że wiele ma zastosowanie również w przypadku stron usługowych czy informacyjnych.

Codziennie pojawiają się nowe witryny, a każda ma jeden cel – znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Nie jest to możliwe m.in. bez właściwego contentu. W poradniku odpowiedziano na pytanie czy treści w e-commerce są istotne i co wpływa na ich poprawność zarówno pod kątem robotów indeksujących, jak i użytkowników.

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że atrakcyjność treści umieszczanych na stronie może być jednym z czynników wpływających na dokonanie zakupów.


see more
Dec. 11, 2020, 1:12 p.m.

Doskonały prezent na zimę

Komplet zimowy z indywidualną grafiką od SDX Group to idealny podarunek dla kontrahenta czy współpracownika w sezonie świąteczno - zimowym. Komplet w skład którego wchodzą czapka, komin i rękawiczki wykonany jest z ciepłego i miękkiego w dotyku materiału. Klasyczna czapka, wygodny komin zakładany przez głowę oraz rękawiczki ochronią przed zimnem i mrozem. Bez nich nikt podczas zimy nie wychyla nosa z domu, zatem nadruk na tych częściach garderoby jest idealnym i naturalnym miejscem na reklamę.


see more
Dec. 9, 2020, 12:49 p.m.

Świąteczne gadżety elektroniczne od jettStudio

Importer upominków reklamowych firma jettStudio prezentuje elektroniczne gadżety idealne jako prezenty świąteczne.

LENSO - uniwersalny zestaw obiektywów 3-w-1. Łącząc obiektyw typu rybie oko, szerokokątny i makro w jednym łatwym, szybkim urządzeniu z uniwersalnym zaciskiem. Soczewki w aluminiowych obudowach są antyrefleksyjne, co pozwala uzyskać wyraźny obraz w każdych warunkach klimatycznych.

STYLLO – cyfrowo-analogowy długopis. Produkt ten pozwala użytkownikom bezproblemowo przejść z wersji długopisu cyfrowego na analogowy i na odwrót.
Produkt wyposażony w siatkowy rysik dla łatwego pisania, rysowania czy obsługi ekranu dotykowego, trzpień z dyskiem stabilizującym gwarantujący precyzje przy punktowym kontakcie z ekranem oraz pióro kulkowe – wygodne i praktyczne w codziennym użytku.


see more
Dec. 9, 2020, 12:06 p.m.

Przedsiębiorstwo Fair Play 2020 – jakie firmy mogą poszczycić się tym tytułem?

Poznaliśmy wyniki kolejnej edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” – edycji nietypowej, bo odbywającej się w niełatwych dla biznesu czasach. Tym większe uznanie należy się przedsiębiorcom, którzy dołączając do programu, pokazali, że nawet teraz – a może szczególnie teraz – w biznesie warto grać fair.

Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” od ponad 20 lat wzmacnia wizerunek polskich przedsiębiorstw.  To najbardziej rozpoznawalny certyfikat z obszaru etyki biznesu i jeden z nielicznych, które przyznawane są w oparciu o dogłębną weryfikację uczestników. Każde zgłoszone do programu przedsiębiorstwo przechodzi szczegółowy audyt, dzięki czemu certyfikat trafia tylko do rzetelnych i uczciwych firm. Oceniany jest sposób budowania relacji z klientami, kontrahentami, pracownikami, organami administracji państwowej i społecznością lokalną oraz dbałość o środowisko naturalne.


see more
Dec. 9, 2020, 11:39 a.m.

Światem rządzi eCommerce?

Na to wszystko wskazuje, a przynajmniej w świecie marketingu. To właśnie bardzo prężnie rozwijające się w ostatnich miesiącach środowisko eCommerce zdominowało trzecią już edycję bezpłatnej konferencji online, GMC Live! Twórca jednej z największych konferencji marketingowych w Polsce, Grupa MTP, postanowił czasowo przenieść swój format do sieci i robić to co umie najlepiej - przekazać wiedzę, podzielić się trendami i zainspirować do działania.

3 grudnia na fan page’u oraz na kanale YouTube Golden Marketing Conference punktualnie o 10:00 rozpoczęło się wydarzenie GMC Live! vol. 3, które od pierwszych dni promocji stawiało na dużą dawkę wiedzy z zakresu eCommerce. I organizator dotrzymał słowa. Transmisję rozpoczęła prelekcja „Pytania o eCommerce - jaką platformę sprzedażową wybrać?” Tymoteusza Stengerta, New Business Lead  w Sylius oraz Tomasza Grzemskiego, CEO i Co-Founder, Macopedia.


see more
Dec. 4, 2020, 10:09 a.m.

Gifts Journal Flesz – grudzień 2020

W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w ostatnim wydaniu Flesza w tym roku:

  • European Sellers & Buyers – darmowa platforma tylko dla agencji
  • Akademia Zarządzania Barwą – konferencja online Świata Druku
  • Zrównoważony rozwój w branży opakowań
  • 30 lat Elwira Studio

    ZOBACZ GRUDNIOWE WYDANIE FLESZA

Więcej materiałów na stronie www.giftsjournal.pl gdzie znajdziecie Państwo wiele ciekawych informacji z branży.


see more
Dec. 3, 2020, 12:45 p.m.

12. Forum Marketingu Zintegrowanego – podsumowane

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB podsumowało 12. edycję Forum Marketingu Zintegrowanego przebiegającego pod hasłem - Marketing jutra przyszedł wczoraj!

- Wspólnie z prelegentami i uczestnikami Forum staraliśmy się odpowiedzieć na pytanie jak w bieżącej sytuacji z aktualnymi wyzwaniami radzi sobie branża. Naszym celem było przedstawienie po jakie rozwiązania w obecnych trudnych czasach warto sięgać i gdzie szukać rozwiązań - mówi Urszula Zarańska, Dyrektor Generlana Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. -  Zdajemy sobie sprawę, że to dopiero początek wyzwań. Wyjątkowe warunki makro pandemii napędzają recesję gospodarczą i skłaniają konsumentów do weryfikacji potrzeb i nawyków zakupowych. Marketerzy i agencje nieustannie muszą reagować na te wyzwania, aby być blisko swoich klientów. Podczas cyku spotkań i warsztatów FMZ Clinic zaplanowanych na najbliższe 3 miesiące, odniesiemy się do bieżących wyzwań towarzyszących pandemii.


see more

1 2 3 4 5 6 next »