Log in English Polski

News

Filtruj:


2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007

Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień


Nov. 28, 2018, 10 a.m.

FORUM REKLAMY KREATYWNEJ 2019 Czyli jaką reklamę wybrać by skutecznie się promować?

Konferencja będzie okazją do zapoznania się z rodzajami reklamy, które ułatwiają komunikację między przedsiębiorstwem a klientem. Właśnie dlatego w wydarzeniu powinny wziąć udział szczególnie osoby, które są odpowiedzialne za promocję firmy lub produktu. Podczas Forum zaprezentowane zostaną trzy panele tematyczne, które ułatwią podjęcie decyzji w sprawie nowych rozwiązań w firmie.

Flow Effect to organizator ogólnopolskich konferencji i szkoleń branżowych a także wydarzeń zewnętrznych. Mimo młodej historii, firma współpracuje z wybitnymi mówcami na szczeblu międzynarodowym oraz ekspertami, trenerami i przedstawicielami organów państwowych. Zespół Flow Effect to osoby, które doskonale rozumieją misję firmy i wierzą, że relacje buduje się najskuteczniej spotykając drugiego człowieka osobiście.

23.01.2019 WARSZAWA


see more
Nov. 27, 2018, 9:26 a.m.

Promo Show Professional 2019 tylko dla agencji reklamowych

Przedstawiciele agencji reklamowych mogą już rejestrować się na II edycję profesjonalnego spotkania TOP DOSTAWCÓW branży artykułów promocyjnych i tekstyliów reklamowych. Formuła przygotowana jest tylko i wyłącznie dla profesjonalistów z branży. W gronie TOP DOSTAWCÓW m.in. TEXET POLAND, FALK&ROSS, HAPPY GIFTS, , RITTER PEN, KANDO, INSPIRION POLSKA, MACMA POLSKA, EASY GIFTS, BIC GRAPHIC, SDX GROUP, STEFANIA, HEADWEAR POLSKA, GUAPA PRODUKCJA, MART CERAMICS, AMIZO, EXPEN, CARTAMUNDI, JETT STUDIO, CITRON GROUP, PROMONOTES, BK-PRO CAPIRA, COOKIE SŁODYCZE REKLAMOWE.

Spotkanie TOP DOSTAWCÓW z przedstawicielami TOP AGENCJI REKLAMOWYCH (polskich i zagranicznych) odbędzie się 12 i 13 lutego 2019 roku w Novotel Centrum w Warszawie. Wydarzenie jest odpowiedzią na potrzeby rynku artykułów promocyjnych. To budowanie nowej jakości, z odpowiednią oprawą. Pomysłodawcą wydarzenia jest grupa TOP DOSTAWCÓW. Organizatorem wydarzenia jest OOH magazine.


see more
Nov. 22, 2018, 3:17 p.m.

NOWA ODSŁONA TARGÓW VISCOM JUŻ W STYCZNIU!

Już w styczniu 2019 roku odbędzie się kolejna edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Komunikacji Wizualnej VISCOM NIEMCY.

VISCOM to od 30 lat wiodące targi branży reklamy i komunikacji wizualnej  w Europie, które łączą innowacje, inspiracje i informacje, w nadchodzącym roku zajmą hale 13 i 14 w Centrum Wystawienniczym w Düsseldorfie.

Hala 13 będzie zarezerwowana dla branż, dotyczących wykańczanie tekstyliów, wszyscy renomowani dostawcy hafciarskich maszyn i materiałów będą tu wystawiać swoje urządzenia, technologie i materiały eksploatacyjne. Ciekawostką może być to, że po raz pierwszy w historii, odwiedzający będą mogli zobaczyć, jak przędza jest barwiona podczas procesu haftowania. Do tej pory w hafciarstwie można było stosować tylko ograniczoną liczbę kolorów w zależności od liczby igieł maszyny, w przyszłości wystarczy pojedyncza biała przędza.


see more
Nov. 22, 2018, 9:45 a.m.

MISJA WWW.K2PRINT.PL

Coraz szybsze tempo życia zmusza ludzi do szukania rozwiązań, które pomogłyby w znacznym stopniu zaoszczędzić czas i skupić się na rzeczach naprawdę ważnych. Głównym założeniem przyświecającym tworzeniu drukarni online K2 Print była idea ofiarowania użytkownikowi autonomiczności, dzięki której on sam w łatwy i intuicyjny sposób będzie mógł nie tylko dokonać zamówienia, ale i mieć całkowitą kontrolę nad swoimi działaniami, włączając w to samodzielne generowanie ofert, wgląd w historię zamówień, a także szybkie ich ponawianie, dzięki funkcji przechowywania plików. Idea jak najbardziej słuszna, ponieważ oszczędzając czas, oszczędzamy również pieniądze.

WWW.K2PRINT.PL


see more
Nov. 19, 2018, 4:09 p.m.

Konkurs Mikroprzedsiębiorca Roku 2018 – START!

Już 5 listopada 2018 r. rusza kolejna, czternasta edycja Konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku. Najmniejsze firmy z całej Polski po raz kolejny mają szansę na przedstawienie swoich osiągnięć oraz zdobycie głównej nagrody – 40 tys. złotych. Udział w Konkursie jest bezpłatny, jedynym wymogiem jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz spełnienie podstawowych warunków konkursu: mniej niż 10 zatrudnionych pracowników oraz obrót roczny nieprzekraczający 2 mln euro.

Tytuł „Mikroprzedsiębiorca Roku 2018” oraz nagroda pieniężna – to nie jedyne odznaczenia przygotowane przez organizatorów. Przyznane zostaną także 4 dodatkowe wyróżnienia i nagrody finansowe w kategoriach Start (dla najmłodszych mikroprzedsiębiorstw), Progres (dla firm w „średnim wieku”), Senior (dla firm działających na rynku najdłużej) oraz Młody Biznes (dla mikroprzedsiębiorstw prowadzonych przez osoby poniżej 30. roku życia).


see more
Nov. 19, 2018, 8:12 a.m.

Jubileuszowa edycja Forum Marketingu Zintegrowanego już za nami

10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego odbyła się 7 i 8 listopada 2018 r. w Kinotece, w Pałacu Kultury i Nauki, pod hasłem „Czy jesteś gotowy na przyszłość?”. Na konferencji organizowanej przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB pojawiło się blisko 250 marketerów i pracowników agencji reklamowych.

Forum Marketingu Zintegrowanego przyciągnęło w tym roku rekordową liczbę uczestników. Zgromadzoną publiczność w imieniu organizatora przywitali Magdalena Brzeska (Prezes Zarządu SMB) oraz Grzegorz Bonder (Wiceprezes Zarządu). Całą konferencję poprowadzili wspólnie członkowie Rady Programowej FMZ, Weronika Szwarc-Bronikowska (Wiceprezeska Media People) i dr hab. Jacek Wasilewski, którzy świetnie puentowali wystąpienia.


see more
Nov. 15, 2018, 6:08 p.m.

Nowy katalog Amante Chocolatier 2018/2019

Amante - jedna z marek należących do portfolio firmy Chocolate Land, pod którą kryją się ręcznie robione belgijskie praliny w personalizowanych opakowaniach - zaprezentowała katalog na sezon 2018/2019. Amante to belgijskie praliny i trufle wyrabiane ręcznie ze składników najwyższej jakości. Produkowane są w małej rodzinnej manufakturze, dlatego te słodkie dzieła sztuki zadowolą nawet wytrawnego znawcę czekolady. Nie bez znaczenia są też opakowania, które tworzone są z prawdziwą dbałością o szczegóły. Na życzenie klienta powstają bombonierki w wybranym przez niego rozmiarze, kolorze oraz  z dopasowaną do działań promocyjnych personalizacją.


see more
Nov. 14, 2018, 6:41 p.m.

Polski Drukarz sp. z o.o. zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”

Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca „Świata DRUKU”, organizuje w ramach Akademii Wiedzy jednodniowe szkolenie „Poligrafia w marketingu”, przeznaczone dla wszystkich pracowników działów marketingu różnych branż i agencji reklamowych oraz innych zainteresowanych. Szkolenie odbędzie się 11 grudnia 2018 r. w godzinach 9–17 w Warszawie (Centrum Hotelowo-Konferencyjne Wald, ul. Połczyńska 52). Jego celem jest zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni, a także uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w zakresie optymalizacji kosztów, oszczędności czasu oraz wypracowania precyzyjnych i skutecznych sposobów komunikacji między działem marketingu, agencją reklamową lub studiem graficznym a drukarnią.


see more
Nov. 14, 2018, 6:38 p.m.

Jak się robi bezkonkurencyjne targi opakowań?

365 dni, 11000 roboczo-godzin, dziesiątki tysięcy wykonanych połączeń i niezliczona liczba maili. Tworzenie najważniejszych, w tej części Europy targów opakowań to przedsięwzięcie wymagające umiejętności połączenia wielu elementów w harmonijną całość. To ciężka praca zespołowa wymagająca zarówno twórczej inwencji jak i drobiazgowego planowania. Zabierając się za przygotowanie targów bez wątpienia trzeba liczyć się z dużą ilością pracy i nerwów, ale realizując zaplanowane działania punkt po punkcie ostateczny efekt okazuje się bezkonkurencyjny i satysfakcjonujący.

Oto jak wygląda przygotowanie Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations – rozmowa z Komisarz Targów i zarazem Kierownika Zespołu – Katarzyną Banach-Kowalenko.
 


see more
Nov. 14, 2018, 10:02 a.m.

PIAP patronem medialnym jubileuszowej edycji Forum Marketingu Zintegrowanego 2018

Polska Izba Artykułów Promocyjnych po raz kolejny nawiązała współpracę w zakresie patronatu medialnego nad 10-tą jubileuszową edycją Forum Marketingu Zintegrowanego 2018, która odbyła się w dniach 7-8 listopada br. w Warszawie. Organizatorem wydarzenia było Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Podczas wydarzenia w teczkach konferencyjnych dla uczestników forum dystrybuowany był m.in. Katalog PIAP 2018.

- Konferencja jest moim zdaniem świetnym miejscem, w którym można podzielić się swoimi doświadczeniami w realizacjach marketingowych, ciekawymi historiami i zaadresować je do dobrze targetowanej publiczności.Tegoroczna edycja Forum Marketingu Zintegrowanego skupiała się głównie na:  pokazywaniu komunikacji dostosowanej do nowego typu odbiorcy (Millenialsi, pokolenie Y), charakterystyce obecnego odbiorcy oraz współczesnego rynku (m.in. % Polaków biorących udział w programach lojalnościowych, konkursach). Bardzo dużo prezentacji skupiało się na tym jak łączyć DIGITAL + OFFLINE w spójny i sensowny sposób - mówi Magdalena Humeńczuk Członek Zarządu PIAP.

 


see more

1 2 3 4 5 6 next »