Log in English Polski

News

Filtruj:


2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007

Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień


Nov. 25, 2020, 12:35 p.m.

PIAP walczy o pomoc dla branży reklamowej!

Polska Izba Artykułów Promocyjnych zwróciła się z apelem do Prezesa Rady Ministrów, Mateusza Morawieckiego, o ujęcie branży reklamowej we wsparciu przedsiębiorstw poszkodowanych skutkami pandemii. Sektor reklamowy, m.in. jako ogniwo zamrożonej branży eventowej, konferencyjnej i targowej wyraźnie odczuwa następstwa regresu gospodarczego.

PIAP w swoim liście przedstawia trudną sytuację w branży, która jest pokłosiem zamrożenia wielu gałęzi gospodarki, spowolnieniem w pokrewnych branżach i wstrzymaniem lub odczuwalnym ograniczeniem budżetów marketingowych. Zauważalna jest m.in. mniejsza sprzedaży upominków reklamowych na potrzeby jubileuszy firmowych, czy gratyfikacji dla pracowników, którzy często pracują zdalnie. Izba zwraca uwagę, że problem dotyczy ogromnej liczby mikro i małych przedsiębiorców z branży reklamowej. Negatywne skutki pandemii COVID-19 po raz kolejny odczuł cały rynek reklamowy, a w szczególności producenci: medali i statuetek, toreb reklamowych, smyczy reklamowych, opasek eventowych, artykułów konferencyjnych, strojów maskotek, strojów dla promotorów, firmy świadczące usługi w postaci hostów i hostess. PIAP zauważa, że dla firm PKD 82.30.Z (Organizacja targów, wystaw i kongresów) przewidziana jest pomoc finansowa, niestety dla pozostałych firm żyjących wyłącznie z dostarczania usług i produktów reklamowych na wszelkie imprezy masowe już nie. - Jest wiele firm, których działalność jest ściśle związana z branżą eventową, konferencyjną albo targową, niestety mają inny numer PKD – czytamy w liście do Premiera.


see more
Nov. 24, 2020, 9:56 a.m.

Gadżet reklamowy w trendzie ECO. Biodegradowalna czapka

Świadomość ekologiczna społeczeństwa wzrasta z dnia na dzień. Wielu konsumentów oraz firm widzi, jaki wpływ na otoczenie mają podejmowane przez nich decyzje zakupowe. Nie inaczej jest w branży gadżetów reklamowych. Wielu klientów agencji poszukuje rozwiązań proekologicznych, co z kolei przekłada się na dostawców upominków reklamowych. Coraz więcej producentów i importerów z branży reklamowej wprowadza do swojej oferty rozwiązania i produkty proekologiczne.

Podobnie jest w przypadku firmy Headwear Professionals, która posiada w ofercie czapkę w 100% biodegradowalną, wyprodukowaną z surowców naturalnych. Jest to możliwe dzięki produkcji czapek z tkaniny TENCEL™.


see more
Nov. 19, 2020, 5 p.m.

Grono Członków PIAP się powiększyło!

Grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych pomimo panującej pandemii powiększyło się kolejne nowe firmy z branży. Do PIAP przystąpiły firmy: BeePack®, ESKADA Sławomir Kubiak, SAVI INSTITUTE.

- Do PIAP-u przystępujemy chcąc cały czas się rozwijać i docierać do coraz szerszego grona odbiorców. Zaufały nam już takie firmy jak: Empik, Miasto Stołeczne Warszawa, Henkel, Łaciate, Mazda, Gumtree, firmy cateringowe, wydawnictwa i wiele innych. Nasz funkcjonalny eko-gadżet świetnie sprawdza się w świecie, w którym ekologia nie może być już tylko pustym frazesem – mówi współzałożycielka firmy BeePack Marta Gruchała vel Gruchalska.

- Nasi Klienci należą do najbardziej wymagających a członkostwo w PIAP to dla nas gwarancja pracy z liderami rynku. To również okazja dzielenia się metodyką SAVI i wzajemnego wspierania w rozwoju - mówi Michał Kacprowicz, właściciel firmy SAVI INSTITUTE.


see more
Nov. 19, 2020, 4:52 p.m.

Inwestowanie w rozwój kapitału ludzkiego

Kierując się zasadą, że standard obsługi jest równie ważny co jakość produktów, zespół handlowy SDX Group w dniach 29-30 września oraz 20-21 października 2020 wziął udział w szkoleniach prowadzonych przez ZEN Partners z zakresu efektywnej komunikacji oraz sprzedaży i obsługi klienta pozwalające na zdobycie narzędzi niezbędnych do budowania poprawnych relacji interpersonalnych, w tym rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych, ułatwienie nawiązywania i podtrzymywania kontaktów, rozumienie potrzeb Partnera, ale także rozwinięcie umiejętności rozwiązywania sytuacji trudnych oraz radzenia sobie z konfliktami i emocjami. Praca z tak świadomym kontrahentem powinna być przyjemnością. 

 


see more
Nov. 18, 2020, 11:46 a.m.

30.11 Szkolenie online: Strona firmowa na LinkedIn. Jak nią zarządzać i tworzyć angażujące treści

Zapisz się na szkolenie i dowiedz się jak krok po kroku stworzyć atrakcyjną stronę firmową, tworzyć angażujące treści, zwiększać liczbę obserwujących i zaangażować pracowników w komunikację firmy.

Czas szkolenia: 90 minut + 30 minut sesja pytań i odpowiedzi.
Termin: 30.11.2020, godzina 10:00
Forma szkolenia: online "na żywo", otrzymasz również dostęp do nagrania
Cena: 247 zł

Oferta specjalna dla członków PIAP- więcej informacji udziela biuro@piap-org.pl


see more
Nov. 16, 2020, 9:56 a.m.

Gifts Journal Flesz – listopad 2020

W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w najnowszym wydaniu:

  • Konferencja I Love Marketing
  • Polskie firmy poligraficzne gotowe do konkurencji na rynkach zagranicznych
  • Laureaci Złotych Gryfów – XXI edycja
  • 30 lat firmy Atemi

    ZOBACZ LISTOPADOWE WYDANIE FLESZA

Więcej materiałów na stronie www.giftsjournal.pl gdzie znaleźć można wiele ciekawych informacji z branży.


see more
Nov. 13, 2020, 8:20 a.m.

Newsy na platformie ESB

Platforma European Sellers&Buyers to narzędzie charakteryzujące się przede wszystkim możliwością wysyłania zapytań na produkty reklamowe, łączące dostawców, dystrybutorów i agencje reklamowe. Platforma odznacza się nowoczesną funkcjonalnością, możliwością wysyłania szybkich zapytań do wielu firm z całej Europy i jest stworzona do użytku codziennego.

W tym tygodniu platforma ESB informuje o ilości dodanych newsów na łamach strony internetowej.

Od momentu startu platformy ESB pojawiło się już na niej ponad 500 newsów produktowych, które są inspiracją dla nowych projektów, kształtów, czy nawet kolorów produktów reklamowych. W zeszłym tygodniu dostawcy dodali prawie 30 newsów na platformie, a w zeszłym miesiącu zostało ich dodanych prawie 100. Liczba produktów prezentowanych przez dostawców ciągle rośnie, a możliwości ich personalizacji są nieograniczone.


see more
Nov. 12, 2020, 2:42 p.m.

Webinarium dla przedsiębiorców „E-commerce – jak być lepiej widocznym”

Przed nami ostatnie webinarium dla przedsiębiorców w ramach kampanii #bądźwidoczny, którą prowadzi Agencja marketingowa NPROFIT. Tym razem poświęcone będzie e-commerce.

W czwartek 19 listopada odbędzie się webinarium „E-commerce – jak być lepiej widocznym”. Jego organizatorem jest Agencja marketingowa NPROFIT, która od dziesięciu lat specjalizuje się w pozycjonowaniu stron internetowych oraz reklamie internetowej.

Szkolenie kierowane jest do przedsiębiorców już działających w branży, jak i tych, którzy dopiero planują założyć własny sklep internetowy. W trakcie spotkania uczestnicy poznają najważniejsze zagadnienia z zakresu reklamy, a także dowiedzą się, jakie są najpoważniejsze błędy oraz co zrobić, żeby ich nie popełniać.


see more
Nov. 10, 2020, 12:43 p.m.

XIV konferencja z cyklu „Akademia Zarządzania Barwą”

Polski Drukarz sp. z o.o. serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych tematyką Color Managementu na wyjątkową konferencję „Akademia Zarządzania Barwą” 2020 Online, która odbędzie się 25 listopada br. na platformie Click Meeting. W tym roku spotkanie odbędzie się w wirtualnej sali konferencyjnej. Podobnie jak w poprzednich edycjach, obok interesujących wykładów, w drugiej części wydarzenia odbędą się praktyczne warsztaty prowadzone przez ekspertów CM.
Partnerami wydarzenia są firmy: EFI, Epson, PM Software, Reprograf-Grafikus, Sun Chemical i X-Rite, a w gronie patronów znaleźli się: COBRPP, Color Management Consulting, eM.

 


see more
Nov. 10, 2020, 11:23 a.m.

Akademii Wiedzy COVID niestraszny

Organizowane co roku przez wydawnictwo Polski Drukarz, wydawcę magazynu „Świat DRUKU”, w ramach Akademii Wiedzy konferencje i szkolenia cieszą się w branży poligraficznej dużym zainteresowaniem. Choć z powodu epidemii wydarzenia zaplanowane na wiosnę tego roku nie mogły się odbyć, organizator wykorzystał szansę, jaką dało złagodzenie obostrzeń sanitarnych i wraz z partnerami i współorganizatorami zaprosił w dniach 24–25 września do Rancza Pod Bocianem w Przypkach k. Nadarzyna na IX Konferencję „Tektura falista – najnowsze technologie” ponad 50 gości zainteresowanych zadrukiem tektury falistej i wytwarzaniem opakowań z tego materiału. Jednocześnie część gości ze względu na brak możliwości przyjazdu na konferencję wzięła udział w streamingu z wydarzenia w czasie jego trwania. Dyskutowano o najnowszych rozwiązaniach technologicznych i problemach tego segmentu branży, sporo miejsca poświęcając ekologicznym aspektom tektury i opakowań z niej wykonanych. Na relację z tego wydarzenia zapraszamy do listopadowego wydania „Świata DRUKU”.


see more

1 2 3 4 5 6 next »