Aktualności

Filtruj:


2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007

Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień


28 listopada 2018 10:00:11

FORUM REKLAMY KREATYWNEJ 2019 Czyli jaką reklamę wybrać by skutecznie się promować?

Konferencja będzie okazją do zapoznania się z rodzajami reklamy, które ułatwiają komunikację między przedsiębiorstwem a klientem. Właśnie dlatego w wydarzeniu powinny wziąć udział szczególnie osoby, które są odpowiedzialne za promocję firmy lub produktu. Podczas Forum zaprezentowane zostaną trzy panele tematyczne, które ułatwią podjęcie decyzji w sprawie nowych rozwiązań w firmie.

Flow Effect to organizator ogólnopolskich konferencji i szkoleń branżowych a także wydarzeń zewnętrznych. Mimo młodej historii, firma współpracuje z wybitnymi mówcami na szczeblu międzynarodowym oraz ekspertami, trenerami i przedstawicielami organów państwowych. Zespół Flow Effect to osoby, które doskonale rozumieją misję firmy i wierzą, że relacje buduje się najskuteczniej spotykając drugiego człowieka osobiście.

23.01.2019 WARSZAWA


zobacz więcej
27 listopada 2018 09:26:38

Promo Show Professional 2019 tylko dla agencji reklamowych

Przedstawiciele agencji reklamowych mogą już rejestrować się na II edycję profesjonalnego spotkania TOP DOSTAWCÓW branży artykułów promocyjnych i tekstyliów reklamowych. Formuła przygotowana jest tylko i wyłącznie dla profesjonalistów z branży. W gronie TOP DOSTAWCÓW m.in. TEXET POLAND, FALK&ROSS, HAPPY GIFTS, , RITTER PEN, KANDO, INSPIRION POLSKA, MACMA POLSKA, EASY GIFTS, BIC GRAPHIC, SDX GROUP, STEFANIA, HEADWEAR POLSKA, GUAPA PRODUKCJA, MART CERAMICS, AMIZO, EXPEN, CARTAMUNDI, JETT STUDIO, CITRON GROUP, PROMONOTES, BK-PRO CAPIRA, COOKIE SŁODYCZE REKLAMOWE.

Spotkanie TOP DOSTAWCÓW z przedstawicielami TOP AGENCJI REKLAMOWYCH (polskich i zagranicznych) odbędzie się 12 i 13 lutego 2019 roku w Novotel Centrum w Warszawie. Wydarzenie jest odpowiedzią na potrzeby rynku artykułów promocyjnych. To budowanie nowej jakości, z odpowiednią oprawą. Pomysłodawcą wydarzenia jest grupa TOP DOSTAWCÓW. Organizatorem wydarzenia jest OOH magazine.


zobacz więcej
22 listopada 2018 15:17:18

NOWA ODSŁONA TARGÓW VISCOM JUŻ W STYCZNIU!

Już w styczniu 2019 roku odbędzie się kolejna edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Komunikacji Wizualnej VISCOM NIEMCY.

VISCOM to od 30 lat wiodące targi branży reklamy i komunikacji wizualnej  w Europie, które łączą innowacje, inspiracje i informacje, w nadchodzącym roku zajmą hale 13 i 14 w Centrum Wystawienniczym w Düsseldorfie.

Hala 13 będzie zarezerwowana dla branż, dotyczących wykańczanie tekstyliów, wszyscy renomowani dostawcy hafciarskich maszyn i materiałów będą tu wystawiać swoje urządzenia, technologie i materiały eksploatacyjne. Ciekawostką może być to, że po raz pierwszy w historii, odwiedzający będą mogli zobaczyć, jak przędza jest barwiona podczas procesu haftowania. Do tej pory w hafciarstwie można było stosować tylko ograniczoną liczbę kolorów w zależności od liczby igieł maszyny, w przyszłości wystarczy pojedyncza biała przędza.


zobacz więcej
22 listopada 2018 09:45:50

MISJA WWW.K2PRINT.PL

Coraz szybsze tempo życia zmusza ludzi do szukania rozwiązań, które pomogłyby w znacznym stopniu zaoszczędzić czas i skupić się na rzeczach naprawdę ważnych. Głównym założeniem przyświecającym tworzeniu drukarni online K2 Print była idea ofiarowania użytkownikowi autonomiczności, dzięki której on sam w łatwy i intuicyjny sposób będzie mógł nie tylko dokonać zamówienia, ale i mieć całkowitą kontrolę nad swoimi działaniami, włączając w to samodzielne generowanie ofert, wgląd w historię zamówień, a także szybkie ich ponawianie, dzięki funkcji przechowywania plików. Idea jak najbardziej słuszna, ponieważ oszczędzając czas, oszczędzamy również pieniądze.

WWW.K2PRINT.PL


zobacz więcej
19 listopada 2018 16:09:17

Konkurs Mikroprzedsiębiorca Roku 2018 – START!

Już 5 listopada 2018 r. rusza kolejna, czternasta edycja Konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku. Najmniejsze firmy z całej Polski po raz kolejny mają szansę na przedstawienie swoich osiągnięć oraz zdobycie głównej nagrody – 40 tys. złotych. Udział w Konkursie jest bezpłatny, jedynym wymogiem jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz spełnienie podstawowych warunków konkursu: mniej niż 10 zatrudnionych pracowników oraz obrót roczny nieprzekraczający 2 mln euro.

Tytuł „Mikroprzedsiębiorca Roku 2018” oraz nagroda pieniężna – to nie jedyne odznaczenia przygotowane przez organizatorów. Przyznane zostaną także 4 dodatkowe wyróżnienia i nagrody finansowe w kategoriach Start (dla najmłodszych mikroprzedsiębiorstw), Progres (dla firm w „średnim wieku”), Senior (dla firm działających na rynku najdłużej) oraz Młody Biznes (dla mikroprzedsiębiorstw prowadzonych przez osoby poniżej 30. roku życia).


zobacz więcej
19 listopada 2018 08:12:52

Jubileuszowa edycja Forum Marketingu Zintegrowanego już za nami

10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego odbyła się 7 i 8 listopada 2018 r. w Kinotece, w Pałacu Kultury i Nauki, pod hasłem „Czy jesteś gotowy na przyszłość?”. Na konferencji organizowanej przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB pojawiło się blisko 250 marketerów i pracowników agencji reklamowych.

Forum Marketingu Zintegrowanego przyciągnęło w tym roku rekordową liczbę uczestników. Zgromadzoną publiczność w imieniu organizatora przywitali Magdalena Brzeska (Prezes Zarządu SMB) oraz Grzegorz Bonder (Wiceprezes Zarządu). Całą konferencję poprowadzili wspólnie członkowie Rady Programowej FMZ, Weronika Szwarc-Bronikowska (Wiceprezeska Media People) i dr hab. Jacek Wasilewski, którzy świetnie puentowali wystąpienia.


zobacz więcej
15 listopada 2018 18:08:02

Nowy katalog Amante Chocolatier 2018/2019

Amante - jedna z marek należących do portfolio firmy Chocolate Land, pod którą kryją się ręcznie robione belgijskie praliny w personalizowanych opakowaniach - zaprezentowała katalog na sezon 2018/2019. Amante to belgijskie praliny i trufle wyrabiane ręcznie ze składników najwyższej jakości. Produkowane są w małej rodzinnej manufakturze, dlatego te słodkie dzieła sztuki zadowolą nawet wytrawnego znawcę czekolady. Nie bez znaczenia są też opakowania, które tworzone są z prawdziwą dbałością o szczegóły. Na życzenie klienta powstają bombonierki w wybranym przez niego rozmiarze, kolorze oraz  z dopasowaną do działań promocyjnych personalizacją.


zobacz więcej
14 listopada 2018 18:41:53

Polski Drukarz sp. z o.o. zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”

Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca „Świata DRUKU”, organizuje w ramach Akademii Wiedzy jednodniowe szkolenie „Poligrafia w marketingu”, przeznaczone dla wszystkich pracowników działów marketingu różnych branż i agencji reklamowych oraz innych zainteresowanych. Szkolenie odbędzie się 11 grudnia 2018 r. w godzinach 9–17 w Warszawie (Centrum Hotelowo-Konferencyjne Wald, ul. Połczyńska 52). Jego celem jest zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni, a także uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w zakresie optymalizacji kosztów, oszczędności czasu oraz wypracowania precyzyjnych i skutecznych sposobów komunikacji między działem marketingu, agencją reklamową lub studiem graficznym a drukarnią.


zobacz więcej
14 listopada 2018 18:38:33

Jak się robi bezkonkurencyjne targi opakowań?

365 dni, 11000 roboczo-godzin, dziesiątki tysięcy wykonanych połączeń i niezliczona liczba maili. Tworzenie najważniejszych, w tej części Europy targów opakowań to przedsięwzięcie wymagające umiejętności połączenia wielu elementów w harmonijną całość. To ciężka praca zespołowa wymagająca zarówno twórczej inwencji jak i drobiazgowego planowania. Zabierając się za przygotowanie targów bez wątpienia trzeba liczyć się z dużą ilością pracy i nerwów, ale realizując zaplanowane działania punkt po punkcie ostateczny efekt okazuje się bezkonkurencyjny i satysfakcjonujący.

Oto jak wygląda przygotowanie Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations – rozmowa z Komisarz Targów i zarazem Kierownika Zespołu – Katarzyną Banach-Kowalenko.
 


zobacz więcej
14 listopada 2018 10:02:44

PIAP patronem medialnym jubileuszowej edycji Forum Marketingu Zintegrowanego 2018

Polska Izba Artykułów Promocyjnych po raz kolejny nawiązała współpracę w zakresie patronatu medialnego nad 10-tą jubileuszową edycją Forum Marketingu Zintegrowanego 2018, która odbyła się w dniach 7-8 listopada br. w Warszawie. Organizatorem wydarzenia było Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Podczas wydarzenia w teczkach konferencyjnych dla uczestników forum dystrybuowany był m.in. Katalog PIAP 2018.

- Konferencja jest moim zdaniem świetnym miejscem, w którym można podzielić się swoimi doświadczeniami w realizacjach marketingowych, ciekawymi historiami i zaadresować je do dobrze targetowanej publiczności.Tegoroczna edycja Forum Marketingu Zintegrowanego skupiała się głównie na:  pokazywaniu komunikacji dostosowanej do nowego typu odbiorcy (Millenialsi, pokolenie Y), charakterystyce obecnego odbiorcy oraz współczesnego rynku (m.in. % Polaków biorących udział w programach lojalnościowych, konkursach). Bardzo dużo prezentacji skupiało się na tym jak łączyć DIGITAL + OFFLINE w spójny i sensowny sposób - mówi Magdalena Humeńczuk Członek Zarządu PIAP.

 


zobacz więcej

1 2 3 4 5 6 następna »