Log in English Polski

News

Filtruj:


2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007

Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień


Jan. 31, 2019, 2:22 p.m.

Już po raz piąty Jury Międzynarodowego Konkursu Kalendarzy wręczy unikatowe nagrody za najciekawsze kalendarze

Rozpoczęła się jubileuszowa edycja Międzynarodowego Festiwalu i Konkursu Kalendarzy ZoomArt 2019.
W marcu dowiemy się, kto w tym roku zaskoczył jury i publiczność pomysłem na kalendarz, jego formą czy wyjątkowym zdjęciem, ilustracją lub grafiką.

ZoomArt to więcej niż konkurs.
Misją organizatorów jest zaprezentowanie i ocenienie dzieł sztuki w postaci kalendarzy.
Każda odsłona wydarzenia udowadnia, jak nieograniczona jest wyobraźnia autorów i wydawców kalendarzy.
Z tym większą niecierpliwością środowisko reklamowe oczekuje na kolejne edycje Konkursu.
Tym bardziej, że ZoomArt to również festiwal, wystawy towarzyszące i wreszcie uroczysta gala, czyli fantastyczna okazja do nawiązania nowych kontaktów.
 


see more
Jan. 23, 2019, 3:36 p.m.

Podejmij wyzwanie – zaprojektuj opakowanie! Zgłoś swój projekt do Strefy Studenta

Mówią, że marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia. Nie inaczej jest w przypadku ambicji zawodowych. Już po raz 8. rusza konkurs Strefa Studenta –  szansa dla młodych projektantów opakowań na postawienie pierwszych kroków na ścieżce kariery w branży opakowań. W tym roku, konkurs ma nową formułę, projektanci mogą zgłaszać swoje prace w 3 kategoriach: Wrażenie, Funkcjonalność i forma oraz Szata graficzna. Finał Strefy Studenta odbędzie się podczas Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations – na najważniejszym wydarzeniu w branży, gdzie spotykają się profesjonaliści z całej Europy. Myśl nieszablonowo, zaprojektuj i stań się gwiazdą w świecie opakowań!


see more
Jan. 21, 2019, 6:41 p.m.

PIAP na RemaCongress 2019

Przed nami targi RemaDays Warsaw 2019, które co roku gromadzą całą branżę reklamową, stając się okazją do spotkań także między członkami Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Tym razem Izba zabierze głos również podczas RemaCongress, gdzie V-ce Prezes PIAP, Anna Roszczak, wygłosi wykład na temat skuteczności upominków reklamowych.

Anna Roszczak, przygotowała wystąpienie pod tytułem „Darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda. Czy aby na pewno? 7 sprawdzonych sposobów na upominki reklamowe na podstawie badania PIAP”. Zgodnie z zapowiedzią wystąpienie będzie oparte na analizie rynku przeprowadzonej na zlecenie Izby przez firmę badawczą IPSOS. To profesjonalne badanie pokazało status upominków reklamowych, które w ocenie klientów, jak i firm, są postrzegane jako ważne i skuteczne narzędzia marketingu. 


see more
Jan. 21, 2019, 10:01 a.m.

ODKRYJ SEKRET inspirujących upominków reklamowych w nowym katalogu Promotion TOPS 2019.

Firma Inspirion zaprasza do wizyty w świecie wyjątkowych upominków reklamowych.
Pozwól się zainspirować i twórz skuteczne kampanie marketingowe w oparciu o optymalnie dobrane i oznakowane artykuły z katalogu Promotion TOPS 2019.Dzięki nowej ofercie z pewnością osiągniesz założony cel.To komfort, którego nie sposób wycenić. Poznaj  sekret już teraz.

Już w lutym na targach Promo Show Proffessional w Hotelu Novotel oraz na targach RemaDays na stoisku A10 w hali E można zapoznać się z tegoroczną ofertą z katalogu Promotion Tops.

Więcej informacji: https://inspirion.pl/

 

 


see more
Jan. 16, 2019, 10:10 a.m.

Przyjdź na targi RemaDays Warsaw i wygraj nagrodę!

Podobnie jak w latach ubiegłych także podczas targów RemaDays Warsaw  2019 organizowana jest loteria dla zwiedzających. W tym roku również nie zabraknie emocji związanych z tym, kto okaże się wielkim zwycięzcą i opuści targi z wyjątkową nagrodą! Z okazji jubileuszowej 15 edycji codziennie do wygrania telewizor Samsung 55” UHD. Co zrobić, aby sięgnąć po wygraną? Wystarczy odwiedzić targi, wrzucić swoją wizytówką do specjalnej urny i pojawić się w dniach od 13 do 15 lutego na stoisku A2 w hali E o godz. 14.00, gdzie odbędą się losowania. Szczegóły konkursu znajdą Państwo w regulaminie dostępnym na stronie www.remadays.com.


see more
Jan. 16, 2019, 9 a.m.

O sile marki w najnowszym OOH magazine – premiera na PSP 2019

Pytanie jak zdobyć udziały w rynku i sprawić by konkretna marka była więcej warta, nurtuje marketerów nie od dziś. Nowy numer OOH magazine będzie miał swoją premierę podczas Promo Show Professional 2019. 

Choć świat zmienił się diametralnie, to sam mechanizm kreowania brandów jest taki sam jak przed wiekami. Jeff Bezos, założyciel Amazona powiedział kiedyś coś takiego: „Twoja marka jest tym, co ludzie mówią o Tobie, kiedy nie ma cię w pokoju”. Kiedy to czytamy, po plecach przebiega dreszcz, jaki ten cytat jest prawdziwy i bliski temu, czego sami doświadczamy! Marka jest też tym, o czym myśli klient w chwili zetknięcia się z nią. Z marką, często kojarzone jest słowo reputacja. To ona sprawia, że szanujące się brandy, podobnie zresztą jak ludzie, doskonale wiedzą z kim i gdzie warto się pokazać, a gdzie nie będzie to wskazane, by nie narazić jej na szwank. Bo przecież, na dobrą reputację trzeba sobie zasłużyć. Wiemy jednak, że rokrocznie wymagania wobec marek rosną, co potwierdza badanie Meaningful Brands zrealizowane przez Havas Media Group.

 


see more
Jan. 15, 2019, 12:16 p.m.

"Upominek za 10 zł marketingu nie zbuduje"

Miło nam poinformować Państwa, iż dnia 14 stycznia br. w Pulsie Biznesu ukazał się artykuł na temat postulatów PIAP i wsparcia naszych działań przez Krajową Izbę Gospodarczą w zakresie podniesienia limitów kwotowych na nieodpłatne przekazywanie prezentów o małej wartości. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: https://www.pb.pl/upominek-za-10-zl-marketingu-nie-zbuduje-950394

Zachęcamy do lektury artykułu Pani redaktor Iwony Jackowskiej: Upominek za 10 zł marketingu nie zbuduje


see more
Jan. 14, 2019, 6:47 p.m.

PIAP na PSI 2019!

Polska Izba Artykułów Promocyjnych już po raz szósty wzięła udział w  największych międzynarodowych targach artykułów reklamowych PSI, które odbyły się w dniach 08-10 stycznia 2019 roku w Düsseldorfie.

- Stoisko PIAP mieściło się w International Area. W tym jednym miejscu zostali skupieni wszyscy przedstawiciele organizacji branżowych z różnych krajów, co umożliwiło zacieśnienie współpracy i wzajemnej wymiany doświadczeń. Targi PSI 2019 jak zwykle  stały się doskonałą okazją do promowania firm Członkowskich PIAP za granicą jak również umożliwiły ciekawe spotkania z producentami, dystrybutorami i agencjami reklamowymi. Podczas wydarzenia odbyła się premiera nowego Katalogu PIAP 2019, który na dzień dzisiejszy jest już dobrze rozpoznawaną publikacją i cieszy się zainteresowaniem wsród zagranicznych odbiorców. W Katalogu PIAP zostały zaprezentowane wszystkie firmy członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych - mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji z targów PSI 2019


see more
Jan. 11, 2019, 1:04 p.m.

Tablet graficzny i znikopis MAGIC SCRIPT

Tablet z 8,5-calowym ekranem, rysikiem oraz przyciskiem do wymazywania zawartości ekranu. Idealny do tworzenia list, notatek, rysunków i wiadomości. Przyjazny dla środowiska i ekonomiczny jako alternatywa dla papieru. Zawiera baterie.

Więcej informacji: https://inspirion.pl/


see more
Jan. 11, 2019, 1:01 p.m.

Uroczyste śniadanie biznesowe podczas RemaDays Warsaw 2019

Jak co roku, w ostatnim dniu targów RemaDays Warsaw odbędzie się Śniadanie Biznesowe, w czasie którego partnerzy programu Solidni w Biznesie jako pierwsi poznają laureatów targowych „rozgrywek”.

Podczas tego uroczystego wydarzenia zostaną zaprezentowani zwycięzcy prestiżowych konkursów Catalogue of the Year, Gifts of the Year, a także POS of the Year. Będzie to także świetna okazja do nawiązania nowych, bezpośrednich kontaktów handlowych oraz wymiany cennych doświadczeń w aurze życzliwości oraz wzajemnego zaufania. Program Solidni w Biznesie promuje bowiem takie wartości jak wiarygodność, rzetelność i przede wszystkim bezpieczeństwo w kontaktach handlowych między uczestnikami rynku reklamowego. Stale rosnące grono Solidnych oraz prestiżowy charakter tej inicjatywy podkreślają znaczenie kapitału zaufania dla rozwoju całego rynku reklamowego.

 


see more

1 2 3 4 5 6 next »