|
Marketing w czasach kryzysu to temat przewodni pierwszego w tym roku numeru OOH magazine. A w tym podsumowania 2020 roku i przede wszystkim prognozy na rok bieżący. Co zmieniła pandemia? Jak wpłynęła na działania marketingowe? Jak będzie wyglądać 2021 w branży? Na te pytania starają się odpowiedzieć zaproszeni eksperci.
Numer otwiera zestawienie predykcji dotyczących 2021 rok. Przedstawiciele agencji reklamowych i firm z branży marketingowej przewidują trendy 2021 roku i zmiany, które nastąpią. Marketingowcy z Żabka Polska, ING Bank Śląski oraz Netto Polska mówią w wywiadach o tym, jak radzili sobie w pierwszych miesiącach pandemii, jakie zmiany w funkcjonowaniu ich firm wymusiła na nich nowa rzeczywistość i jakie działania podjęli, by wspomagać swoje otoczenie biznesowe w tych wyjątkowych czasach.
W swoich felietonach eksperci branżowi podsumowują mijający rok i rozważają co przyniesie obecny. W numerze zestawienie inspiracji gadżetowych i materiałów POS, a także całkiem nowy dział magazynu poświęcony marketingowi online. W nim rozważania o potencjale TikToka, błędy w promocji na LinkedIn czy poradniki, jak unikać kryzysów w Social Mediach.
Zainteresowani obecnością na łamach najnowszego numeru mogą pisać na adres: monika@oohmagazine.pl
Polska Izba Artykułów Promocyjnych
Biuro Zarządu Śwęty Marcin 29/8 61-806 Poznań |
Tel kom: +48 791 354 426 Fax: +48 61 666 10 59
biuro@piap-org.pl
|
+48 791 354 426
|
About the Chamber |
News |
For PIAP members |