|
Ten numer Gazety PIAP miał być już bez celebryty w koronie, ale niestety nowa rzeczywistość tak mocno daje się we znaki, że tematy, chcąc nie chcąc, krążą wokół tego, jak poukładać pracę w dobie pandemii. Po raz kolejny, oby ostatni, chcemy dostarczyć Państwu praktycznych informacji m.in. o tym, jak zorganizować bezpieczną pracę w biurze, jak zarządzać pracą zdalną, jak wygląda rynek nieruchomości biurowych i jaka jest jego przyszłość, jak prowadzić sprzedaż i komunikację z klientem zupełnie on-line. Wracamy także do tematu targów branżowych, które jako namiastka „normalności” czekają w blokach startowych. Dowiecie się także co nieco o nowej kampanii PIAP, która już niebawem będzie skutecznie odmrażać upominki reklamowej, po czasie gospodarczej, ogólnej stagnacji. Konkurs na kampanię wygrał Radosław Kuleszewicz, z którym rozmawiamy o koncepcji akcji reklamowej i potencjale upominków. Mamy także na dobry początek roku, pełen energii i ciekawych przykładów wywiad z Maciejem Tesławskim, który opowiada nam o sztuce budowania relacji. Zapraszamy Państwa do lektury, a w nowym roku życzymy wielkiego reklamowego boom’u, optymizmu i przede wszystkim dużo zdrowia!
GAZETA PIAP 18/2021
Polska Izba Artykułów Promocyjnych
Biuro Zarządu Śwęty Marcin 29/8 61-806 Poznań |
Tel kom: +48 791 354 426 Fax: +48 61 666 10 59
biuro@piap-org.pl
|
+48 791 354 426
|
About the Chamber |
News |
For PIAP members |