Aktualności

PSI 2019 – Czołowe Europejskie Targi Branży Artykułów Reklamowych 8-10 stycznia 2019 r., Centrum Targowe w Düsseldorf

PSI 2019 – Czołowe Europejskie Targi Branży Artykułów Reklamowych 8-10 stycznia 2019 r., Centrum Targowe w Düsseldorf

PSI 2019 więcej korzyści dla członków oraz koncentracja na głównym obszarze działalności firmy

Nowe oferty dla członków PSI, nowe nagrody, nowe równoległe wydarzenia: PSI 2019 skupia się na nowych wyzwaniach. Koncentrując się bardziej na klasycznej działalności związanej z artykułami reklamowymi, stwarza producentom artykułów reklamowych, dostawcom, dystrybutorom oraz agencjom reklamowym najlepsze warunki do udanych targów. W dniach od 8 do 10 stycznia 2019 r. odbędą się Czołowe Europejskie Targi Branży Artykułów Reklamowych. Po raz pierwszy równocześnie zaprezentują się nowe targi branżowe PromoTex Expo oraz visom ukazując swój potencjał tekstyliów promocyjnych oraz komunikacji wizualnej. Wspólnie trzy wydarzenia sektora branżowego zaoferują obszerny przegląd świata reklamy i sprzedaży.

Hale od nr 9 do nr 12 pokażą, czego pragnie serce napędzane reklamą:  Od klasyków artykułów promocyjnych jak filiżanki, zapalniczki, długopisy etc. aż do wyszukanych produktów innowacyjnych wystawcy przedstawią odwiedzającym całe portfolio swojej branży. Prawie pół roku przed rozpoczęciem Targów zostało wyprzedanych 80% miejsc wystawowych. Zarezerwowane one zostały m.in. przez kluczowych graczy takich jak midocean, Samsonite, Xindao, LEDIBERG, REFLECTS oraz Plastoria. Także powracający Prodir znowu pojawi się na Targach po przerwie. Tak samo mocno jak te wielkie nazwy również nowo pojawiające się firmy należą do targów PSI. Do nowych twarzy Targów zaliczani są przykładowo Klingel, manufaktura dzwonków rowerowych, dostawca zabawek dla niemowląt i dzieci Gollnest & Kiesel, jak i producent zapalniczek Clipper.

PSI FIRST zmienia się

Targi PSI koncentrują się tradycyjnie na nowościach. Po raz szósty projekt PSI FIRST 2019 demonstruje swoje przywiązanie do siły wynikającej z innowacyjności branży. Trzy najlepsze zgłoszenia zostaną odznaczone Nagrodą Publiczności. W nadchodzącej edycji zasady otrzymania tej nagrody uległy pewnym zmianom. Tak więc odtąd w projekcie może wziąć udział 25 produktów, zamiast 50 jak o tej pory. Wszystkie zgłoszone produkty będą sprawdzane przed targami PSI pod względem swojej innowacyjności. W sprawie najlepszych produktów zadecyduje następnie publiczność Targów. Tak jak i wcześniej obowiązuje zasada, że wszystkie zgłoszenia produktów trzymane będą w tajemnicy, aż do rozpoczęcia targów. Produkty projektu PSI FIRST prezentowane będą sąsiadując z nową powierzchnią PSI Members Only w hali nr 10. Kto ze swoją nowością chciałby być częścią ekskluzywnej nagrody, może zgłosić się online aż do 31 grudnia.

900 m2 tylko dla członków PSI

Dla członków PSI przygotowano nowe oferty. Tym samym dystrybutorzy oraz VIPy otrzymają po raz pierwszy darmowy dostęp do internetu W-LAN, aby jeszcze bardziej uprościć zarządzanie na miejsc bieżącymi sprawami biznesowymi.  PSI Members Only Lounge znajdujące się w nowej hali nr 10 oferuje bezpieczną przystań do prowadzenia konwersacji, nabrania sił w trakcie trwania Targów, a także w celu zainspirowania się.  Na powierzchni około 900 m2 odwiedzający otrzymują możliwość kompleksowego przeglądu różnych usług przygotowanych dla członków PSI, wśród nich m.in. wyszukiwarka produktów, dostawców oraz dystrybutorów, przeróżne publikacje dotyczące informacji oraz danych z branży, jak i bezpośrednie wsparcie przez Zespół Zaopatrzenia w Produkt (Product Sourcing Team). Zaprezentowane zostanie także miejsce z nowościami (Novelty Box) z przykładowymi produktami różnych segmentów, które po raz pierwszy znajdzie się na wydarzeniu. Przestrzeń sama w sobie podzielona jest na cztery tematyczne segmenty: Drinks & Snacks, Chill & Relax, Network & Communicate, jak i Work & Focus, więc oprócz proponowanej oferty gastronomicznej staje się również miejscem relaksu, miejsc nawiązywania kontaktów oraz pracy.

Premiera: Nowości marketingowe

Specjalnie dla marketingowców kierowana jest oferta nowej przestrzeni Marketing Innovations w hali nr 12. Miejsce to jest dostępne dla odwiedzających wszystkich trzech targów i daje nowe możliwości handlowcom oraz producentom PSI w celu promocji swoich usług. Dla przykładu handlowcy PSI oraz doradcy w czasie trzech dni trwania Targów w nowej wiosce dla dystrybutorów mają możliwość spotkania swoich potencjalnych partnerów z przedsiębiorstw przemysłowych i doradzenia im w sprawach dotyczących możliwości promocji artykułami reklamowymi. Producenci w ramach nowej przestrzeni do prezentacji produktów będą mogli przekonać do swoich produktów umieszczając tu swoje nowości oraz bestsellery. Przedstawić będzie można tutaj aż do 150 produktów.

Ponadto na tej przestrzeni będą rozgrywały się tematy związane z POS oraz merchandisingiem i licencjonowania. Z jednej strony producenci i dostawcy usług reklamowych zaprezentują tutaj innowacje i trendy obszaru związanego z displayami i opakowaniami koncentrując się na programach POS i POI. Z drugiej strony przestrzeń ta jest miejscem spotkań licencjodawców, licencjobiorców, agencji licencyjnych, instytutów badawczych, adwokatów oraz handlowców, jak i wszystkich tych, którzy tak samo zainteresowani są tematem merchandisingu oraz licencjonowania.

Oferta uzupełniona będzie programem wykładów na nowym Forum Praktyk Marketingu (Praxis Forum Marketing), które skupiać będzie wszelkie tematy związane z reklamą i sprzedażą.

Witajcie sąsiedzi! Jeden bilet na Targi, trzy rodzaje targów

Członkowie PSI otrzymują w ramach swojego biletu możliwość wstępu równocześnie na trzy wydarzenia. Bilet uprawnia do wejścia na targi PSI, jak również na równoczesne wydarzenia takie jak targi PromoTex Expo oraz viscom. Międzynarodowe Targi Branży Artykułów Reklamowych pozostają w dalszym ciągu zamkniętym wydarzeniem i tym samym są zarezerwowane jedynie dla członków PSI oraz certyfikowanych handlowców artykułów promocyjnych. Certyfikacja nie jest możliwa ani przed targami ani w ich trakcie. Wyjątek stanowią targi czwartkowe, gdzie doradcy PSI mają możliwość zaproszenia klientów branży przemysłowej do uczestniczenia w targach.

Do głównych atrakcji targów PromoTex Expo, międzynarodowych targów odzieży promocyjnej, sportowej i roboczej znajdujących się w hali nr 13 należy Catwalk z wieloma pokazami mody w ciągu dnia, jak i koncentracja na sprawach związanych ze stałymi i inteligentnymi tekstyliami. Targi viscom kuszą szeroką ofertą technik promocyjnych, jak również ofertą technik związanych z ulepszaniem tekstyliów. Poprzez wspólne interaktywne wydarzenia oraz miejsca wizyta na targach staje się prawdziwym przeżycie oraz „Die Werkstatt“ należą do najważniejszych punktów programu Targów i stają się powodem, dla którego opłaca się uczestniczyć w Targach.

Targi wspólnie tworzą Forum 13. Chodzi tutaj między innymi o przedstawienie tekstyliów przyszłości, mody korporacyjnej oraz innych trendów i nowości z branży tekstylnej. Główny nacisk położony jest również na sprawy związane z nowościami komunikacji wizualnej, reklamami świetlnymi, najlepszymi praktykami świata techniki reklamowej oraz pozostałymi trendami w branży.

O PSI

Na PSI, Czołowych Europejskich Targach Artykułów Reklamowych, profesjonaliści z branży artykułów reklamowych, będą mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami i innowacjami w branży. Do tego dochodzą pokazy specjalne, powierzchnie promocyjne, tematy takie, jak lokowanie reklam, techniki druku i uszlachetniania oraz wynalazki i przeprowadzanie innowacji. W roku 2018 na PSI zaprezentowało się 925 wystawców z 37 krajów, w wydarzeniu uczestniczyło 17.342 odwiedzających. W 2019 r. targo PSI odbędą się od 8 do 10 stycznia równocześnie wraz z targami PromoTex Expo oraz viscom w Düsseldorfie. Wspólnie stworzą oni jedyny w swoim rodzaju europejski przegląd świata reklamy i  sprzedaży.

 

www.psi-network.de

www.psi-messe.com


powrót do listy