Aktualności

10.Forum Marketingu Zintegrowanego już 7 i 8 listopada

10.Forum Marketingu Zintegrowanego już 7 i 8 listopada

„Czy jesteś gotowy na przyszłość?” to hasło przewodnie 10. edycji Forum Marketingu Zintegrowanego, które odbędzie się w dniach 7-8 listopada w warszawskiej Kinotece. Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB od dekady organizuje jedno z najbardziej inspirujących wydarzeń dla branży marketingowej.

Hasło odnosi się do obecnych wyzwań stojących przed branżą marketingową związanych z intensywnymi zmianami w zakresie prawnym (RODO), dostępnych narzędzi, a przede wszystkim zmiany postaw konsumenckich. Prelegenci Forum – kreatywni marketerzy i wybitni eksperci przygotują uczestników na marketing przyszłości.

7 listopada pokazane zostaną najciekawsze case studies marketingu zintegrowanego, m.in. nagrodzonych Golden Arrow 2018. To doskonała okazja, żeby przekonać się, co działa na klientów. Gwarantowana ogromna dawka wiedzy i inspiracji.

W programie:

Event Magnum, czyli impuls rodzi emocje!

Barbara Kierdelewicz (Unilever), Żaneta Szysz (Mindshare Polska)

Jak zmierzyć wszystkie punkty styku? – czyli atrybucja i geocoding w kampanii Orange Finanse

Piotr Zapała (Orange Polska), Norbert Mazur (Reprise)

Interaktywna przymierzalnia adidas – jak doświadczenia, które dostarczamy konsumentowi, wpływają na interakcje z daną marką?

Paulina Olender (adidas), Magdalena Szoll-Wieczorek (Posterscope Polska)

Niestandardy na rynku reklamy kinowej

Kinga Dołęga-Lesińska (KinAds)

Nienachalne i atrakcyjne medium pokolenia Z

Jakub Wolff (The Dust)

Direct Mail?! „Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”

Renata Goss-Nowak (Poczta Polska), Marcin Rzeczkowski (H2H.tech)

Co lubią Twoi klienci? Wybierz to, co dla nich najlepsze z menu narzędzi marketingu zintegrowanego!

Janusz Matuszewski i Mateusz Jaworowski  (Kantar Polska)

Druk nie umiera, jest pełen energii, dynamiczny – tak jak mobile i online jest już …digital

Bartosz Mateja (Prografix), Simon Lewis (HP INDIGO)

Virtualna Warszawa. Czy kampanie skierowane do grup o specyficznych potrzebach wymagają specjalnego podejścia?

Tomasz Pactwa  (Urząd m.st.Warszawy)

8 listopada czekają spotkania z niesamowitymi autorytetami w dziedzinie marketingu i komunikacji, którzy będą nie tylko inspirować, ale przede wszystkim zmotywują do działania i pokażą jak mierzyć się z nadchodzącymi wyzwaniami dla marketerów.

Na scenie 8 listopada:

Wyścig techno-marketerów

Piotr Marzec (Google)

Co ma zrobić marka z językiem?

Dr hab. Jacek Wasilewski (Narrative Impact)

Masz tylko 2,5 sekundy na komunikację

Agnieszka Stelmaszczyk (Feno)

Polki i Polacy, czyli kto? O tym, jak najskuteczniej wykorzystywać wiedzę o motywacjach konsumentów i o tym, dlaczego psychografia jest dziś „must have” skutecznego marketera.

Katarzyna Pawlikowska (Garden of Words)

Między sacrum a profanum. Prawda Objawiona w ryzach współczesnych strategii komunikacji

Prof.Arkadiusz Stempin

Uczestnicy Forum Marketingu Zintegrowanego chwalą wydarzenie za wysoki poziom merytoryczny. To doskonałe miejsce nawiązywania nowych relacji biznesowych czy poznania nowych i skutecznych rozwiązań marketingowych.

Szczegółowy program i bilety dostępne na stronie: https://www.polskimarketing.pl

 

 

 


powrót do listy