Aktualności

Najnowszy, wiosenny numer Gazety PIAP już na rynku!

Najnowszy, wiosenny numer Gazety PIAP już na rynku!

Badania marketingowe precyzują potencjał rynku i firm, pozwalając podejmować trafne decyzje i lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Opieranie się na własnej intuicji jest często strzelaniem w ciemno i mimo najlepszej znajomości rynku w codziennej rutynie łatwo minąć się z głównym nurtem. PIAP po raz pierwszy zrealizował profesjonalne i bardzo szczegółowe badania rynku artykułów promocyjnych. Firmy członkowskie mają wgląd do wyczerpującego raportu przygotowanego przez Ipsos, firmę realizującą analizę branży. Na temat ciekawych wniosków piszemy na łamach Gazety PIAP, gdzie dowiecie się w jakich segmentach drzemie największy potencjał, na co zwracają uwagę odbiorcy upominków i dlaczego pracownicy firm nie cenią materiałów reklamowych. Poza tym dużo o planowanych zmianach np. w kodeksie pracy, o modnym intranecie a także o potencjale rynku rosyjskiego. Zapraszamy do lektury!

GAZETA PIAP 10/2018


powrót do listy